| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Gold Finance


Gold Finance proponuje unikalny system współpracy dla osób oraz firm zainteresowanych podjęciem współpracy na zasadach punktów partnerskich pod renomowaną marką Gold Finance.

Partner jest niezależnym, indywidualnym przedsiębiorcą, odpowiedzialnym za prowadzenie oddziału Gold Finance. Dlatego też Gold Finance nie decyduje się na współpracę z tzw. „inwestorami finansowymi” zainteresowanymi wyłącznie ulokowaniem kapitału lub „cichymi wspólnikami”. Franczyzobiorca Gold Finance nie może prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o., gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy:

  • osoba pełna pasji;
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza, ambitna;
  • gotowa do pełnego poświęcenia na rzecz swojego biznesu;
  • porozumiewająca się językiem proaktywnym ;
  • komunikatywna i odporna na stres;
  • potrafiąca pracować wg reguł i procedur panujących w sieci.

  • minimalna liczba mieszkańców 50 tysięcy;
  • centrum miasta lub ulica handlowa;
  • wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka);
  • witryna od ulicy, brak okratowania;
  • powierzchnia placówki partnerskiej min. 50 m2;
  • niezbędne zaplecze (wnioski, dokumenty, posiłki i napoje).
  • Jednorazowa bezzwrotna opłata licencyjna - 10 tys. zł;
  • Szacunkowy koszt aranżacji (wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna, meble, urządzenia biurowe – fax, ksero, niszczarka) lokalu o powierzchni 50 m2 wynosi ok. 45 tys. zł brutto;
  • Średni okres osiągnięcia dochodowości do 6 miesięcy;
  • Miesięczna opłata marketingowa 1 tys. zł – płatna po upływie 6 miesięcznej karencji
  • produkty kredytowe – kredyty hipoteczne, gotówkowe - konsumpcyjne;
  • produkty inwestycyjne – fundusze, lokaty strukturyzowane, plany systematycznego oszczędzania, inwestycja w złoto, inwestycja w diamenty;
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Wysokość przychodów partnera zależy od:

  • lokalnej promocji placówki;
  • nawiązania współpracy z agencjami nieruchomości i deweloperami;
  • skuteczności w obsłudze klientów przekazanych przez Centralę Gold Finance;
  • dobrej lokalizacji placówki;
  • sprzedaży poza placówką;
  • umiejętności sprzedażowych partnera oraz jego doradców;
  • jakości obsługi klienta.

  • Obsługa klientów zgłaszających się z terenu partnera;
  • Pozyskiwanie klientów niebędących obecnie klientami Gold Finance;
  • Sprzedaż produktów zgodnych z potrzebami klienta;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem;
  • Lojalność we współpracy z Gold Finance;
  • Przestrzeganie standardów przyjętych przez Gold Finance gwarantujących sukces.
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Regulski

analityk DM TMS Brokers

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »