Partner jest niezależnym, indywidualnym przedsiębiorcą, odpowiedzialnym za prowadzenie oddziału Gold Finance. Dlatego też Gold Finance nie decyduje się na współpracę z tzw. „inwestorami finansowymi” zainteresowanymi wyłącznie ulokowaniem kapitału lub „cichymi wspólnikami”. Franczyzobiorca Gold Finance nie może prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o., gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.
Profil psychologiczny potencjalnego biorcy:
- osoba pełna pasji;
- zorientowana na sukces, przedsiębiorcza, ambitna;
- gotowa do pełnego poświęcenia na rzecz swojego biznesu;
- porozumiewająca się językiem proaktywnym ;
- komunikatywna i odporna na stres;
- potrafiąca pracować wg reguł i procedur panujących w sieci.
reklama
reklama
- minimalna liczba mieszkańców 50 tysięcy;
- centrum miasta lub ulica handlowa;
- wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka);
- witryna od ulicy, brak okratowania;
- powierzchnia placówki partnerskiej min. 50 m2;
- niezbędne zaplecze (wnioski, dokumenty, posiłki i napoje).
- Jednorazowa bezzwrotna opłata licencyjna - 10 tys. zł;
- Szacunkowy koszt aranżacji (wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna, meble, urządzenia biurowe – fax, ksero, niszczarka) lokalu o powierzchni 50 m2 wynosi ok. 45 tys. zł brutto;
- Średni okres osiągnięcia dochodowości do 6 miesięcy;
- Miesięczna opłata marketingowa 1 tys. zł – płatna po upływie 6 miesięcznej karencji
- produkty kredytowe – kredyty hipoteczne, gotówkowe - konsumpcyjne;
- produkty inwestycyjne – fundusze, lokaty strukturyzowane, plany systematycznego oszczędzania, inwestycja w złoto, inwestycja w diamenty;
- produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów.
Wysokość przychodów partnera zależy od:
- lokalnej promocji placówki;
- nawiązania współpracy z agencjami nieruchomości i deweloperami;
- skuteczności w obsłudze klientów przekazanych przez Centralę Gold Finance;
- dobrej lokalizacji placówki;
- sprzedaży poza placówką;
- umiejętności sprzedażowych partnera oraz jego doradców;
- jakości obsługi klienta.
- Obsługa klientów zgłaszających się z terenu partnera;
- Pozyskiwanie klientów niebędących obecnie klientami Gold Finance;
- Sprzedaż produktów zgodnych z potrzebami klienta;
- Nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem;
- Lojalność we współpracy z Gold Finance;
- Przestrzeganie standardów przyjętych przez Gold Finance gwarantujących sukces.