| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Zakładam firmę > Katalog franczyzodawców > Galeria Prezentów

Galeria Prezentów

Galeria Prezentów jest marką znaną i wiarygodną, która rozwija się tak, aby zawsze być na czasie, oferująca swoim klientom starannie dobrany asortyment opierający się na atrakcyjnych cenach, skierowany zarówno do kobiet jak i mężczyzn.

W zamian za opłaty licencyjne franczyzobiorca korzysta z doświadczenia, wiedzy
i wsparcia franczyzodawcy, ponadto z uwagi na skalę działania sieci możne korzystać ze specjalnie wynegocjowanych z dostawcami warunków. Oczywiście można prowadzić podobną działalność samodzielnie i samemu budować swoją markę na rynku, ale to wymaga czasu, nakładów i jest obarczone większym ryzykiem niepowodzenia. Uczestnicząc w sieci korzysta się doświadczenia wszystkich jej uczestników, a to ma wymierną i trudną do oszacowania wartość. Pakiet franczyzowy zawiera ponadto:
• Sprawdzony operacyjnie schemat przedsięwzięcia handlowego precyzyjnie dobranym asortymentem towarowym o wysokiej rotacji,
• Wynegocjowane centralnie umowy z dostawcami gwarantujące największe upusty i optymalne terminy płatności,
• Pomoc w stworzeniu biznes planu,
• Pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji lub możliwość przejęcia lokalu na preferencyjnych warunkach,
• Kompleksowe szkolenie operacyjne dla Ciebie i Twojego Personelu,
• Pomoc w uruchomieniu punktu,
• Konsulting w działaniu operacyjnym,
• Pomoc w działaniach promocyjno-reklamowych,
• Możliwość rozwoju,
• Możliwość współpracy z przedstawicielami znanych i prestiżowych marek.

Sklepy Galeria Prezentów usytuowane powinny być w większych centrach handlowych (powyżej 80 sklepów), zlokalizowanych w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców lub przy najlepszych ulicach handlowych dużych miast, o bardzo dużym ruchu pieszym. Powierzchnia lokalu powinna zawierać się w przedziale od 30 m2 do 35 m2.
Na chwilę obecną na terenie całej Polski działa 19 sklepów, z czego 16 należy do franczyzobiorców, a 2 to jednostki własne.

• Katowice: CH Trzy Stawy, CH Silesia City Center, CH Dabrówka,
• Gliwice: CH Forum,
• Kraków: Galeria Kazimierz, Galeria Krakowska, Bonarka City Center, M1
• Warszawa: CH Wola Park, CH Targówek, Reduta
• Poznań: CH Kupiec Poznański, CH Poznań Plaza,
• Rzeszów: Galeria Graffica,
• Toruń: Galeria Copernicus,
• Łódź: CH Manufaktura,
• Rybnik: CH Plaza,
• Sosnowiec: CH Plaza,
• Lublin: CH Plaza,
• Wrocław: Galeria Magnolia,
• Koszalin: CH Forum.
• Opole: Galeria Solaris
• Częstochowa: Jurajska

Całość kosztów inwestycyjnych sklepu Galeria Prezentów składa się z różnych elementów takich jak: zagospodarowanie i wystrój wnętrza, okna wystawowe, szyldy, witryny i oświetlenie. Wszystkie te elementy są chronione przez prawa autorskie franczyzodwcy, zatem zarezerwowane wyłącznie dla punktów Galerii Prezentów i prawnie chronione. Zgodnie z Umową Franczyzową, franczyzobiorca jest zobowiązany urządzić swój punkt zgodnie z określonymi przez franczyzodawcę wytycznymi.
Aby uruchomić sklep Galeria Prezentów - zgodnie z Umową Franczyzową - należy ponieść następujące koszty:
• Opłata licencyjna,
• Projekt punktu, adaptacja budowlana – może być podwykonawca wybrany przez biorcę, ale pod nadzorem franczyzodawcy,
• Meble do punktu dostarczane przez wyznaczonego producenta, który ma podpisaną licencję na ich produkcję,
• Produkty zgodne ze standardem sieci.

Wysokość wszystkich inwestycji wynosi średnio 160 000 zł netto (cena dotyczy nowobudowanych galerii handlowych). Każda inwestycja związana z otwarciem kolejnej Galerii Prezentów analizowana jest indywidualnie. Koszt adaptacji lokalu i wyposażenia uzależniony jest od lokalizacji punktu.

W Galerii Prezentów wysokość Opłaty Franczyzowej uzależniona jest od obrotów punktu. Franczyzobiorca płaci miesięcznie opłatę franczyzową liczonej od obrotu (3% przez pierwsze 12 miesięcy, 4% przez drugi rok działalności, następnie 5%) oraz jest zobowiązany do przeznaczania co miesiąc 2% uzyskanych obrotów na fundusz marketingowy.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Rybka

www.dekoria.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »