REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

REKLAMA

Star Finance
02-672 Warszawa
ul. Domaniewska 39A
mob. (+48) 509 330 087
tel. (22) 208 20 82
fax. (22) 208 20 93
partner@starfinance.pl

Franczyza Star Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

System franczyzowy Star Finance - Salon Finansowy

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wysoki standard naszych usług oparty jest na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych oraz unikalnym know-how wypracowanym przez lata przez uznaną sieć doradztwa finansowego – Gold Finance, która jest właścicielem marki Star Finance. Star Finance jest odpowiedzią na potrzeby rynku dotyczące zwiększenia dostępności usług finansowych w małych i średnich miastach Polski oraz popularności franczyzowego modelu prowadzenia własnego biznesu.

W naszym portfolio znajdują się instytucje finansowe oferujące kredyty hipoteczne oraz szybkie kredyty gotówkowe, m.in. Pekao SA, PKO BP, Eurobank, Multibank, GETIN Bank oraz Bank BPH. Gwarantem bezpiecznych i szybkich płatności kasowych jest bank DnB Nord. Doładowania telefonów komórkowych możliwe są dzięki współpracy z firmą Blue Pay, która posiada w ofercie wszystkie dostępne marki pre-paidowe na rynku (m.in. Heyah, Play, Simplus, Tak Tak).

Star Finance to pomoc w codziennych finansach, ale również chęć pomagania najbardziej potrzebującym. W ramach specjalnego programu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” przekazujemy 0,5 proc. dochodu każdego z naszych salonów najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez Fundację Polsat. Projekt ten realizujemy dzięki naszym klientom którzy korzystając z naszych usług budują wartość tego przedsięwzięcia.

Misja Star Finance

Dostarczanie w szybki i profesjonalny sposób kompleksowych usług finansowych skierowanych do całej rodziny i dostępnych blisko domu.

Struktura sieci franczyzowej

Sieć Star Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 8 tys. mieszkańców.

Profil Partnera

Star Finance nawiązuje współpracę z osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

W przypadku przedsiębiorców nie posiadających doświadczenia, Partner przed podpisaniem umowy franczyzowej zatrudnia na czas nieokreślony minimum jedną osobę z co najmniej rocznym doświadczeniem w branży, której doświadczanie uprzednio weryfikuje Star Finance. Proces ten ma na celu usprawnienie w prowadzenia Salonu Finansowego szczególnie w pierwszych miesiącach, które są bardzo istotne w tego rodzaju działalności.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy

  • osoba pełna pasji,
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza i ambitna,
  • łatwo nawiązująca kontakty,
  • potrafiąca budować długotrwałe relacje,
  • chcąca pracować wg reguł i standardów organizacji finansowej.

Standardy lokalu partnerskiego Star Finance

  • lokal parterowy posiadający minimum jedną witrynę,
  • centrum miasta, ulica handlowa lub inna ciekawa i ruchliwa lokalizacja,
  • minimalna liczba mieszkańców – 8 tys.,
  • powierzchnia placówki partnerskiej to min 25 m2.

Koszty związane z uruchomieniem placówki

Partner rozpoczynający współpracę wnosi opłatę licencyjną w wysokości 15 tys. zł netto, w ramach której Star Finance zapewnia:

  • pełne oznakowanie witryny zewnętrznej,
  • zewnętrzny plafon podświetlany główny oraz boczny,
  • wewnętrzne oznakowanie lokalu,
  • stanowisko doradcze (dodatkowe stanowiska za niewielką dopłatą),
  • kompletny punkt przyjmowania opłat spełniający standardy bezpieczeństwa,
  • specjalny sejf z wrzutnią,
  • kasetka na pieniądze,
  • prezenter ulotek,
  • potykacz zewnętrzny,
  • pakiet kart lojalnościowych dla klientów,
  • panel reklamowy LCD montowany w witrynie,
  • dostęp do zintegrowanego systemu CRM wspierającego sprzedaż wszystkich produktów,
  • elektroniczny system wsparcia i zarządzania marketingiem lokalnym,
  • pakiet startowy materiałów reklamowych,
  • wyjazdowe szkolenie produktowe oraz licencyjne.

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – szybkie pożyczki i kredyty konsumpcyjne, kredyty hipoteczne,
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów,
  • produkty ubezpieczeniowe - ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne,
  • płatności kasowe,
  • doładowania telefonów komórkowych.

Wysokość przychodów Partnera zależy od:

  • odpowiedniej lokalizacji,
  • lokalnej promocji placówki,
  • jakości obsługi klienta,
  • przestrzegania standardów organizacji,
  • umiejętności budowania relacji z klientami.

Oczekiwania Star Finance wobec partnera

  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem,
  • lojalność we współpracy ze Star Finance,
  • przestrzeganie standardów przyjętych przez Star Finance gwarantujących sukces.

Star Finance zapewnia

  • bardzo wysokie prowizje,
  • prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych,
  • kampanię marketingową ogólnopolską w ramach budżetu marketingowego,
  • wsparcie merytoryczne i projektowe w kampanii lokalnej,
  • dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych w nieograniczonej ilości,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych analityków,
  • bezpośredni kontakt i opiekę ze strony dedykowanego doradcy regionalnego,
  • wsparcie promocyjne i reklamowe,
  • cykliczne szkolenia produktowe,
  • elektroniczny system wsparcia marketingu lokalnego,
  • wsparcie sprzedaży poprzez przygotowanie, wdrażanie i koordynację specjalnych programów
  • lojalnościowych gwarantujących powtarzalność korzystania z usług salonów,
  • szczegółowe Instrukcje obsługi każdego produktu.

Partner jest indywidualnym niezależnym przedsiębiorcą działającym na własny rachunek oraz jest w pełni odpowiedzialny za prowadzone interesy. Sukces Partnera zależy od jego inicjatywy, poświęcenia i zaangażowania w prowadzony biznes.

Star Finance w żadnym wypadku nie wspomaga ani nie partycypuje w finansowaniu przedsiębiorstwa partnera.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie franczyzowym.

Pobierz folder z prezentacją 

Zapraszamy do współpracy

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego salonu finansowego Star Finance prosimy o pobranie ankiety Pobierz Ankietę  i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres: partner@starfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.starfinance.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA