| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Eurokiosk

Sieć salonów prasowych.

Eurokiosk Sp. z o.o.
ul. Marcelińska 18, 60-801 Poznań
tel.: (61) 662 60 33
faks: (61) 865 65 59
email: rozwoj@eurokiosk.pl

Eurokiosk to franczyza związana z biznesem i usługami

Osoba, z którą mają się kontaktować kandydaci
Tomasz Pitak, kierownik ds. zarządzania siecią sprzedaży

Opis systemu franczyzowego
Sieć salonów prasowych (w tym salonów z kawiarniami), działająca na terenie Polski. Główny asortyment: prasa, wyroby tytoniowe, doładowania GSM, artykuły spożywcze, upominki, zabawki, lotto, artykuły impulsowe (m.in. baterie, art. foto, art. piśmiennicze, kosmetyki). Franczyzobiorcy mają swobodę w ustalaniu cen detalicznych i zatowarowaniu uzupełniającym punktu sprzedaży.
Jednostki własne - 3
Jednostki franczyzowe - 160

Przewidywana suma inwestycji
• Euro-Salon Prasowy klasy standard (powierzchnia do 15 m2): inwestycja min. 20 tys. zł, opłata licencyjna: 2 tys. zł;
• Euro-Salon Prasowy klasy Premium (powierzchnia ponad 15 m2): inwestycja min. 50 tys. zł, opłata licencyjna: 8- 10 tys. zł;
• Euro-Salon Prasowy z Eurocafe (powierzchnia min. 60 m2), inwestycja min. 100 tys. zł, opłata licencyjna: 30-50 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci
• własna działalność gospodarcza,
• kapitał na wejście do sieci, kaucję zwrotną i zatowarowanie punktu,
• przestrzeganie standardów sieci (m.in. w zakresie zatowarowania i ekspozycji promocyjnej),
• przedsiębiorczość i wysoka jakość obsługi klientów

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jagoda Szymańska

projektant wnętrz, INNE MEBLE

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »