| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Eurokiosk

Sieć salonów prasowych.

Eurokiosk Sp. z o.o.
ul. Marcelińska 18, 60-801 Poznań
tel.: (61) 662 60 33
faks: (61) 865 65 59
email: rozwoj@eurokiosk.pl

Eurokiosk to franczyza związana z biznesem i usługami

Osoba, z którą mają się kontaktować kandydaci
Tomasz Pitak, kierownik ds. zarządzania siecią sprzedaży

Opis systemu franczyzowego
Sieć salonów prasowych (w tym salonów z kawiarniami), działająca na terenie Polski. Główny asortyment: prasa, wyroby tytoniowe, doładowania GSM, artykuły spożywcze, upominki, zabawki, lotto, artykuły impulsowe (m.in. baterie, art. foto, art. piśmiennicze, kosmetyki). Franczyzobiorcy mają swobodę w ustalaniu cen detalicznych i zatowarowaniu uzupełniającym punktu sprzedaży.
Jednostki własne - 3
Jednostki franczyzowe - 160

Przewidywana suma inwestycji
• Euro-Salon Prasowy klasy standard (powierzchnia do 15 m2): inwestycja min. 20 tys. zł, opłata licencyjna: 2 tys. zł;
• Euro-Salon Prasowy klasy Premium (powierzchnia ponad 15 m2): inwestycja min. 50 tys. zł, opłata licencyjna: 8- 10 tys. zł;
• Euro-Salon Prasowy z Eurocafe (powierzchnia min. 60 m2), inwestycja min. 100 tys. zł, opłata licencyjna: 30-50 tys. zł.
Podstawowe wymagania sieci
• własna działalność gospodarcza,
• kapitał na wejście do sieci, kaucję zwrotną i zatowarowanie punktu,
• przestrzeganie standardów sieci (m.in. w zakresie zatowarowania i ekspozycji promocyjnej),
• przedsiębiorczość i wysoka jakość obsługi klientów

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Donata Hermann-Marciniak

Specjalistka z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Absolwentka Studiów Podyplomowych Kadry i Płace na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »