| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > "Startup. Postaw wszystko na jedną firmę" - Diana Kander

"Startup. Postaw wszystko na jedną firmę" - Diana Kander

Mamy przyjemność zaprezentować książkę „Startup. Postaw wszystko na jedną firmę”, która stała się bestsellerem na liście „New York Timesa”. Diana Kander, autorka książki, w nowatorski sposób posługuje się w niej powieścią dla przedstawienia zasad nowoczesnej przedsiębiorczości. Po mistrzowsku używa fikcji dla zilustrowania ważnych koncepcji, jakie początkujący przedsiębiorcy muszą opanować, jednocześnie pozwalając czytelnikowi posmakować wrażeń, jakich doznają ludzie, którzy wcielają w życie jakiś zupełnie nowy projekt. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt lub założyć firmę. Polska edycja książki będzie miała swoją premierę pod koniec maja br.

Każdy, kto myśli o realizacji pomysłu na biznes, odnajdzie w tej książce wytyczne, jak ograniczyć wiążące się z tym ryzyko. Przestanie wciąż tylko marzyć o swoim pomyśle, tracić cenny czas i pieniądze na snucie planów na bliżej nieokreśloną przyszłość a zacznie działać w kierunku urzeczywistnienia swojej wizji.

Wybrane opinie o książce:

Nie bardzo wierzę, by ktoś trafił na książkę biznesową dla przedsiębiorców równie użyteczną, przy tym lekką i zabawnie napisaną, jak Startup. Postaw wszystko na jedną firmę. Diana Kander bardzo czytelnie obrazuje, na czym polega uruchamianie nowego przedsięwzięcia. W efekcie powstała książka, która pomaga skutecznie wprowadzić początkującego przedsiębiorcę na drogę do sukcesu.

Tony Hsieh dyrektor generalny Zappos.com oraz autor książki Delivering Happiness, numer jeden na liście bestsellerów „New Jork Timesa”

To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stworzyć nowy produkt lub założyć firmę. Startup. Postaw wszystko na jedną firmę przekazuje trudne koncepcje biznesowe w sposób bardzo przystępny. Pomaga czytelnikom zrozumieć znaczenie wsparcia się na modelu biznesowym. Wyjaśnia to na przykładzie wyrazistej, zapadającej w pamięć historii.

Steve Blank wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, Uniwersytecie Stanforda,

Uniwersytet Columbia i Uniwersytecie Kalifornijskim w San Francisco

Zbyt rzadko się zdarza, by książka biznesowa była tak pełna inteligentnych rad i jednocześnie tak zabawna.

John Jantsch autor Duct Tape Marketing i Duct Tape Selling

Mało jest lektur, od których nie można sie oderwać. Diana Kander stworzyła rzecz, która łączy wciągającą historię pełną wyborów, dylematów, kompromisów i problemów, z rzeczywistymi doświadczeniami przedsiębiorcy. Dzięki narracji, ukazującej kulturę i ducha biznesu w formie opowieści o dumie, parciu do przodu i intuicji, czytelnik uczy się, jak z sukcesem postawić wszystko na jedną kartę i wejść na własną drogę przedsiębiorczości.

Ted Zoller dyrektor Center for Entrepreneurial Studies,Uniwersytet Karoliny Północnej, Chapel Hill

Gdyby było więcej takich książek jak ta, świat biznesu miałby się znacznie lepiej, a z pewnością byłby zabawniejszy. Mamy tu zachwycająco świeże spojrzenie na wymagania, jakie trzeba spełnić w podążaniu za swoją pasją – z dużymi szansami na powodzenie.

Jay Baer autor Youtility, bestsellera w rankingu „New York Timesa”

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Kafliński

Radca prawny. Ekspert w zakresie prawa kapitałowego, funduszy inwestycyjnych oraz prawa korporacyjnego i cywilnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »