REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

FLEET MARKET 2013 - V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej

REKLAMA

V Ogólnopolskie Targi Branży Flotowej – FLEET MARKET 2013 w całości poświęcone procesom zakupu i zarządzania samochodem w firmie, odbędą się 19 listopada 2013r. (tj. we wtorek) w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Wystawcy branżowi przedstawią swoje flotowe nowości produktowe, a wiodące koncerny i importerzy zaprezentują najnowsze modele samochodów dedykowane dla firm.

 

REKLAMA

 

 


Firma Fleet Meetings (organizator targów Fleet Market i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od pięciu lat największe w Europie Środkowo - Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej. Połączone są one z premierami samochodowymi na polskim rynku, prezentacją nowości flotowych, a także konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.


Nad tegorocznymi, jubileuszowymi targami Fleet Market, patronat honorowy objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod przewodnictwem Pana Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Meritum informacji o targach Fleet Market:

REKLAMA


1. Fleet Market to jedyne w Polsce i w Europie Środkowo - Wschodniej targi dla branży motoryzacyjno - flotowej oraz niezwykle ciekawa okazja do spotkania z całą branżą flotową, i to nie tylko wystawcami (ok. 200 stoisk), ale i decydentami flotowymi (ok. 3000 osób).


2. Na targach Fleet Market zaprezentowanych jest blisko 200 wystawców, w tym m.in.: importerzy i dealerzy samochodowi, koncerny paliwowe i oponiarskie, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy usług i produktów flotowych, szkoły jazdy i prezentacja szkoleń z bezpieczeństwa w ruchu drogowym, niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych oraz organizacje i stowarzyszenia motoryzacyjne.


3. Corocznie w targach bierze udział około 3000 gości, a wśród nich, m.in.: przedstawiciele kadry zarządzającej flotą samochodów służbowych w międzynarodowych i polskich firmach, fleet managerowie, dyrektorzy finansowi, kierownicy transportu, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmach, właściciele firm,  przedstawiciele stowarzyszeń i związków branżowych, którzy mają przełożenie na ok. 2 mln  kierowców aut firmowych w Polsce.

REKLAMA


4. Podczas targów Fleet Market - organizowane są ogólnopolskie premiery samochodowe i prezentacja nowych produktów przeznaczonych dla flot samochodowych (m.in.: systemów bezpieczeństwa, kart paliwowych, ubezpieczeń, usług leasingowych i kredytowych, opon, akcesoriów i wyposażenia samochodów, rozwiązań IT optymalizujących zarządzanie flotami etc.).


5. Targi Fleet Market to także interesujące panele dyskusyjne i debata z liderami branży motoryzacyjnej i flotowej.  W tym roku temat wiodący targów FLEET MARET 2013 to: „Źródła finansowania samochodów firmowych a korzyści podatkowe dla przedsiębiorcy”. Podczas wykładów postaramy się przedstawić optymalne w obowiązującym obecnie środowisku prawno-podatkowym źródła finansowania samochodów firmowych.  Skupimy się także na czekających nas od 2014 roku zmianach w podatkach, głównie jeżeli chodzi o podatek VAT i ujednolicenie zapisów korzystania z samochodów służbowych prywatnie. Przedstawimy zalety podatkowe zakupu samochodów firmowych ze środków własnych. Odpowiemy na pytania kiedy i dlaczego opłacalny jest leasing operacyjny, kiedy leasing finansowy, a kiedy wynajem długoterminowy, średnioterminowy, a nawet krótkoterminowy. Przybliżymy koncepcję leasebacku, czyli leasingu zwrotnego. Specjaliści wyjaśnią, dla jakiej floty i w jakich warunkach opłacalny i dlaczego będzie full service leasing, service leasing czy fleet management, czyli samo zarządzanie pojazdami. Nie zabraknie także wątków dotyczących kredytów samochodowych, które są coraz popularniejsze wśród małych i średnich przedsiębiorców.


6. W trakcie trwania targów FLEET MARKET 2013 nastąpi także wręczenie: statuetek Fleet Leader 2013 - wyróżnień przyznawanych corocznie przez Magazyn Fleet osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku oraz Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego.


FLEET MARKET - umożliwia:


- pozyskiwanie nowych klientów

- wzmocnienie kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi

- prezentację nowej oferty i promocję swoich produktów

- zapoznanie się z ofertą innych firm

- wdrożenie na rynek nowych produktów

- wymianę wrażeń, opinii i doświadczeń wśród przedstawicieli branży

- budowanie wizerunku firmy

- promocję firmy w mediach (m.in. w prasie i telewizji)

- udział w debacie prowadzonej przez ekspertów branży.


WYSTAWCY TARGÓW FLEET MARKET:


- importerzy i dealerzy samochodowi

- koncerny paliwowe

- koncerny oponiarskie

- niezależne sieci serwisowe i dystrybutorzy części zamiennych

- szkoły jazdy i szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- organizacje/stowarzyszenia, media branżowe

-  kancelarie prawne

- dostawcy produktów i usług dla flot:


· leasing/CFM (car fleet management)

· ubezpieczenia

· wynajmem krótko- i długoterminowym pojazdów

· rozwiązania IT optymalizujące zarządzania flotą

· szacowanie wartości rezydualnej i remarketing

· producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania dla flot samochodowych

· GPS i monitoring

· karty paliwowe

· opony i serwisy ogumienia

· serwisy samochodowe

· akcesoria/wyposażenie


UCZESTNICY/GOŚCIE TARGÓW FLEET MARKET:


Targi Fleet Market są dla wszystkich przedstawicieli firm (w tym z sektora małych i średnich przedsiębiorstw), które posiadają od 5 do 5000 samochodów firmowych, czyli:


- właściciele i prezesi firm

- fleet managerowie

- dyrektorzy finansowi

- dyrektorzy administracyjni

- kierownicy transportu

- księgowi

- dziennikarze niezależnych mediów

- przedstawiciele stowarzyszeń na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym

- przedstawiciele organizacji rządowych

- prawnicy.


UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY*

(na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego) na: www.fleetmarket.pl!


* Dla wszystkich osób związanych z branżą flotową.


Więcej informacji na: www.fleetmarket.pl

 

 

 

KONTAKT DO ORGANIZATORA:


ORGANIZACJA TARGÓW

Małgorzata Mikołajczyk

małgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl
kom. +48 666 373 920
tel. + 48 (71) 750 18 58


DZIAŁANIA MARKETINGOWE I PR

Dominika Wejksznia

dominika.wejksznia@fleet.com.pl
kom. +48 668 400 633
tel. 48 (71) 339 79 03


REDAKCJA MAGAZYNU FLEET

Tomasz Siwiński

tomasz.siwinski@fleet.com.pl
kom.: +48 668 353 040
tel. +48 (71) 339 79 03

 

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA