| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Firmy przepłacają za niezbyt efektywne reklamy na Facebooku

Firmy przepłacają za niezbyt efektywne reklamy na Facebooku

Firmy, które płacą Facebookowi za zamieszczanie swoich reklam, aby dotrzeć bezpośrednio do użytkowników portalu, prawdopodobnie przepłacają za tę usługę, bo często reklamy trafiają na fałszywe profile - wynika z eksperymentu BBC i wypowiedzi ekspertów.

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Lidia Bucka

Adwokat, doktor nauk prawnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK