| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Ministerstwo Gospodarki uruchamia nowy portal internetowy

Ministerstwo Gospodarki uruchamia nowy portal internetowy

O tym, co dzieje się w polskiej gospodarce z perspektywy resortu, będzie można się dowiedzieć nie tylko po polsku, ale w sześciu innych językach. Umożliwi to nowy portal internetowy Ministerstwa Gospodarki. Jego rozwiązania opierają się na systemie, jaki funkcjonuje na stronie Białego Domu.

Strona internetowa resortu gospodarki (www.mg.gov.pl) jest automatycznie tłumaczona na angielski, chiński, niemiecki, francuski, rosyjski i hiszpański.

"Ministerstwo Gospodarki wprowadza nowe rozwiązania dotyczące komunikacji, a także w zakresie budowania strony internetowej. Wprowadzamy system, który opiera się o rozwiązania open-source (darmowe oprogramowanie - PAP). Taki sam system funkcjonuje na stronie Białego Domu" - powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej wicepremier, minister gospodarki Waldemar Pawlak.

Jak podkreślił Pawlak, resort chce pokazać możliwości wykorzystania technologii dostępnej dla każdego. "To, co jest nowe w porównaniu do dotychczasowych stron, to wprowadzenie kategoryzacji opartej o słowa kluczowe, dzięki czemu znacznie łatwiej można się poruszać między stronami" - dodał.

Nowy portal resortu gospodarki będzie informował m.in. o przygotowaniach resortu do polskiej prezydencji w Radzie UE, wsparciu rozwoju e-gospodarki, programie energetyki jądrowej, funduszach unijnych, wsparciu przedsiębiorczości.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »