| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Szansa dla firm na zaistnienie w interniecie

Szansa dla firm na zaistnienie w interniecie

Małe i średnie firmy dzięki akcji Internetowa Rewolucja mają szansę bezpłatnie zrobić pierwsze kroki, aby zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości.

Przedsiębiorcy z dużą rezerwą i ostrożnością podchodzą do internetu. Pomimo tego, że aż 80 proc. z nich korzysta z sieci, to zaledwie połowa ma własną stronę internetową. Dlatego Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl wraz z patronem Ministerstwem Gospodarki zainaugurowały pod koniec 2009 roku akcję Internetowa Rewolucja.


5 maja 2010 r. zostały ogłoszone pierwsze wyniki akcji. Okazuje się, że już na początku działania akcji do Internetowej Rewolucji przystąpiło ponad 10 000 firm z całej Polski.


W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować domenę, stworzyć pierwszą stronę internetową, wypróbować kampanię reklamową w sieci i umieścić wizytówkę na internetowych mapach, a do tego skorzystać z porad ekspertów i wziąć udział w szkoleniach dotyczących obecności online.


Inicjatywa Internetowa Rewolucja ma na celu umożliwienie właścicielom wszystkich polskich firm zrobienia pierwszego kroku w wirtualnej rzeczywistości bez ryzyka i ponoszenia kosztów. Firmy z sektora MŚP biorące udział w akcji będą miały darmowy dostęp do pakietu startowego składającego się z:

• własnej domeny na czas 12 miesięcy, kreatora stron www home.pl i darmowego hostingu na okres 3 miesięcy

• szkoleń na temat skutecznych sposobów reklamy w internecie o wartości 490 PLN

• kuponów na darmową reklamę w Google o wartości 250 PLN

• bezpłatnego wsparcia przy uruchomieniu pierwszej kampanii reklamowej w Google.


Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.


Aby jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb przedsiębiorców, inicjatywa wchodzi w kolejny etap działań z nowo zbudowanym serwisem www i identyfikacją wizualną. Wprowadzono także kilka nowych elementów takich jak:

Miejsca Google - w ramach programu, w prosty sposób można bezpłatnie przypisać wizytówkę firmy do konkretnego miejsca na internetowych mapach. Wszyscy, którzy będą poszukiwać firmy w sieci, w łatwy sposób uzyskają informacje o jej lokalizacji. Aby tego dokonać, nie trzeba posiadać własnej strony www. Wystarczą zwykłe dane kontaktowe.

Nowy, jeszcze prostszy kreator stron www - home.pl zaprojektowało zupełnie nowy, intuicyjny i łatwy w obsłudze kreator stron www. W ten sposób jeszcze więcej osób może w ciągu kilkunastu minut stworzyć własną stronę internetową.

Szkolenia Online - teraz przedsiębiorcy nie będą musieli dostosowywać się do konkretnej pory i miejsca szkolenia. Będą mogli odbyć je o dowolnej porze tak, aby nie kolidowało to z ich codziennymi obowiązkami.

Infolinia dla firm zakładających konto Google - dzięki niej przedsiębiorca w łatwy sposób przy pomocy konsultanta będzie mógł przejść przez proces rejestracji online.


Dzięki akcji polscy przedsiębiorcy odkrywają potencjał globalnej sieci jako narzędzia, które będzie regularnie wspierać rozwój ich działalności. A ponieważ Internetowa Rewolucja spotkała się z dużym zainteresowaniem przedsiębiorców już w pierwszych miesiącach działania, będzie kontynuowana jako projekt długofalowy, oświadcza Artur Waliszewski, Dyrektor Google Polska.

oprac. Alicja Fal

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Kopczyńska

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »