| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Złoty lekko mocniejszy, obligacje stabilne

Złoty lekko mocniejszy, obligacje stabilne

Złoty delikatnie umacnia się, zgodnie z oczekiwaniami dilerów, w ślad za rynkiem międzynarodowym. Na rynku obligacji nadal panuje zastój.

We wtorek około 14.50 euro wyceniano na 3,8860 zł wobec 3,8980 zł rano, a dolar kosztował 3,2545 zł wobec 3,25 zł. Od poniedziałkowego zamknięcia kurs złotego wobec euro umocnił się o 1,8 grosza, a w stosunku do dolara osłabił o 1,45 grosza. Za euro płacono 1,1939 dolara wobec 1,1986 rano.



"Złoty delikatnie się umacnia podążając za umacniającym się dolarem na świecie. Nadal oscyluje w przedziale 3,88-3,94" - powiedziała Beata Ściskała z TMS.



Rynek długu pozostaje stabilny, a inwestorzy czekają na środową aukcję obligacji pięcioletnich PS0310.



Ministerstwo Finansów zaoferuje w środę obligacje pięcioletnie PS0310 o wartości 2,1 mld zł. Oferta mieści się w przedziale wcześniej zapowiadanym przez Ministerstwo Finansów, wynoszącym 2- 2,5 mld zł.



Około 14.50 rentowność obligacji dwuletnich wynosiła 4,43 proc. wobec 4,40 proc. rano i 4,43 proc. w poniedziałek, pięcioletnich 4,83 proc., czyli tak samo jak wtorek rano i w porównaniu do 4,82 proc. w poniedziałek, a dziesięcioletnich 4,89 proc. względem 4,88 proc. w poniedziałek.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »