| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Negatywne nastawienie do podróbek

Negatywne nastawienie do podróbek

W Polsce podrabia się coraz więcej markowych produktów. Ofiarami piratów są nie tylko renomowane marki zagraniczne, ale coraz częściej także produkty polskich firm.

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP („Co Polacy sądzą o marce?”) wynika, że polscy konsumenci z roku na rok mają coraz bardziej negatywne nastawienie do podróbek, cenią jakość i funkcjonalność.

Większym zagrożeniem dla producentów towarów markowych stają się tzw. towary podobne (look- alikes), czyli udające i imitujące oryginalne markowe produkty. Głośny spór Nestlé z Mokate zakończony wyrokiem sądu nakazującym Mokate wycofanie opakowań kawy podobnej do Nescafé pokazuje, że w Polsce można skutecznie dochodzić swoich praw.

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka rozpoczyna dziś drugą edycję kampanii społeczno-edukacyjnej „Wybierz Markowe”, poświęconą świadomym wyborom konsumenckim. Pod hasłem „Ufasz anonimom? – Marka ręczy dobrym imieniem” prowadzona będzie od 16 sierpnia w 16 miastach Polski. Udział bierze 14 znanych marek – Alpen Gold, Bella, Cif, Colgate, Dove, Duracell, Flora, Jacobs, Kamis, Ludwik, Milka, Pampers, Prince Polo i Złoty Orzech.
 
Anita Skiba
reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Motiveo

Motiveo.pl to nowy sposób na tworzenie współczesnych systemów motywacyjnych dla handlowców. Platforma ta przeznaczona jest dla całego sektora MŚP.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK