| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > TP liczy na większy udział w rynku internetowym

TP liczy na większy udział w rynku internetowym

Telekomunikacja Polska od 1 sierpnia ma nową ofertę szybkiej Neostrady (6 Mb/s.) przeznaczonej dla klientów indywidualnych.

Dzięki niej oraz promocyjnej obniżce cen innych ofert liczy na wzrost udziału w rynku szerokopasmowego dostępu do internetu.



Na koniec drugiego kwartału Telekomunikacja Polska oceniała swój udział w szerokopasmowym dostępie do internetu na 72,1 proc. wobec 67 proc. na koniec II kwartału 2004 roku. Liczba klientów korzystających z usług tego rodzaju (ADSL oraz SDI) wynosiła na koniec czerwca 927 tys. osób.



"Spodziewamy się dalszego wzrostu naszego udziału w rynku, ale na tym etapie nie możemy podać konkretnych danych" - powiedziała na poniedziałkowej konferencji prasowej Kornelia Mathea, dyrektor ds. marketingu w dziale usług dla domu TP SA. "Sądzimy, że użytkownicy szybkiej Neostrady 6 Mb/sek. będą stanowili parę procent naszej bazy" - dodała

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »