| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Polska jako marka jest warta 300 mld zł

Polska jako marka jest warta 300 mld zł

Według szacunków Instytutu Marki Polskiej Polska jako marka narodowa jest warta ok. 300 mld zł, a wiec ok. 0,09 bln USD.

Marka USA jest warta 3,2 bln USD, a Niemiec 1,7 bln USD – powiedział Mirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej na konferencji „Marka dla Polski” zorganizowanej we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą. Projekt realizowany jest od lipca 2003 roku. Stanowi on pierwszy etap „Programu Marketingu Narodowego Polski”. Do współpracy nad tworzeniem wizerunku naszego kraju został zaproszony światowy ekspert w tej dziedzinie – Wally Olins z międzynarodowym zespołem konsultantów.
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Galt

Prawo, podatki, księgowość

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »