| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Zestaw nawyków, które pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu

Aktualizacja: 23.05.2014

Marzeniem wielu zapracowanych osób jest magiczne wydłużenie doby. Jesteśmy niemal pewni, że jeśli tylko dostalibyśmy kilka dodatkowych godzin, uporalibyśmy się z wszystkimi służbowymi obowiązkami i w końcu moglibyśmy poświęcić się sprawom rodzinnym. Scenariusz ten jest jednak mało prawdopodobny, gdyż w większości przypadków straty czasu wynikają z kiepskiej organizacji. A zmienić ją może wyłącznie zestaw odpowiednich nawyków. »

Wady Lean Management

Aktualizacja: 16.05.2014

Wdrażanie szczupłego zarządzania - lean management - staje się popularne. To bardzo dobrze, bo koncepcja ta zasługuje aby być zrozumianą oraz szeroko stosowaną nie tylko w świecie biznesu. Służba zdrowia; służby mundurowe; samorządy; szkolnictwo i inne, znajdą w tej metodyce wiele pożytecznego. »

Komunikacja z pracownikami - cztery drogi, by uniknąć problemu, który może zabić Twój biznes

Aktualizacja: 14.05.2014

Wielu pracowników z niechęcią myśli o rozmowie ze swoim menedżerem. Tymczasem unikanie takich spotkań przez personel niższego szczebla może mieć poważne konsekwencje dla pracodawcy. Firma nie ma bowiem szans wykorzystać istotnych informacji i wiedzy, a także kreatywnych i innowacyjnych pomysłów i rozwiązań swoich pracowników, jeśli zwyczajnie nie wie o ich istnieniu. »

System zarządzania jakością – strategia firmy w systemie zarządzania jakością

Aktualizacja: 20.07.2015

Podstawowym zadaniem menedżera jest realizacja celów przedsiębiorstwa. Warto jednak zauważyć, że realizowane cele powinny przede wszystkim zapewnić możliwie jak najdłuższy czas funkcjonowania firmy na najwyższym poziomie. Przyciągnięcie nowych klientów oraz utrzymanie dotychczasowych staje się warunkiem przetrwania przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym. »

Zarządzanie czasem poprzez nawyki i narzędzia

Aktualizacja: 25.04.2014

Projektowanie własnego czasu z całą pewnością nie należy do zadań łatwych. Organizacja dnia, która w znaczący sposób poprawi produktywność wymaga bowiem zarówno wiedzy, doświadczenia, jak i konsekwencji w jej przestrzeganiu. Pomocne mogą się jednak przy tym okazać nawyki tworzące naszą codzienność, wzmocnione zestawem określonych narzędzi. »

Jak stereotypy wpływają na relacje w pracy?

Aktualizacja: 25.04.2014

W firmach międzynarodowych stereotypy nierzadko utrudniają nawiązywanie i utrzymywanie relacji między członkami wielokulturowych zespołów. Celem badania przeprowadzonego przez Carlosa Rodríguez-Lluesmy z IESE Business School oraz Paula M. Leonardiego z Uniwersytetu Northwestern było ustalenie, co skłania nas do wyrabiania sobie opinii o współpracownikach na podstawie ich przynależności kulturowej. »

Wyznacz swój cel i nie marnuj więcej czasu

Aktualizacja: 02.04.2014

Ilość zadań, która stoi przed nami każdego dnia niekiedy sprawia, że przestajemy się nad nimi zastanawiać. W pewnym momencie najzwyczajniej w świecie zaczynamy mechanicznie wykonywać kolejne obowiązki, nie próbując nawet ocenić, jak wpłyną one na naszą przyszłość. To bez wątpienia błąd, bowiem takie działanie sprawi, że z efektów naszej pracy korzystać będą inni – ci, którzy potrafili wyznaczyć sobie cele. »

Wielozadaniowość – mit czy umiejętna organizacja czasu?

Aktualizacja: 17.03.2014

Jak wykazują liczne badania, większość z nas żyje w przekonaniu, że nie da się pracować skupiając się wyłącznie na jednym zadaniu na raz. Wydaje nam się, że kluczem do sukcesu jest dziś wielozadaniowość, pozwalająca oszczędzić dużo czasu. W praktyce jednak przeskakiwanie z czynności na czynność obniża naszą efektywność i koncentrację. Zamiast tego lepiej pomyśleć więc o prawidłowej organizacji czasu pracy. »

O co nie należy pytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Aktualizacja: 13.03.2014

Rozmowa kwalifikacyjna jest zawsze stresująca zarówno dla kandydata, jak i pracodawcy. Należy odpowiednio się do niej przygotować pod względem merytorycznym oraz być przygotowanym na szereg pytań nie do końca związanych z podejmowanym zatrudnieniem. Jakich pytań pracodawca nie może zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Czy kandydat może odmówić odpowiedzi na nie? »

Metoda na satysfakcję z pracy

Aktualizacja: 12.03.2014

Satysfakcja z wykonywanej pracy wpływa bezpośrednio na motywację i efektywność pracownika. Jest wiele narzędzi, którymi pracodawcy mogą zwiększać satysfakcję swoich pracowników, ale należy dobierać je indywidualnie do potrzeb firmy oraz osób w niej pracujących. Pomocną dziedziną jest corporate wellness. »

Cechy lidera: zarządzanie czasem własnym i zespołu

Aktualizacja: 04.03.2014

By osiągnąć duży sukces w pracy zespołowej, niezbędny będzie efekt synergii uzyskany z kilku różnych czynników. Na pierwszym miejscu bez wątpienia powinien stać lider, który nakreśli kierunek rozwoju danego przedsięwzięcia. Drugim elementem jest grupa pracowników, którzy z całą pasją i zdwojoną energią podążą za nakreśloną im wizją. A wszystkie te działania powinny dodatkowo zostać umiejętnie zaplanowane w czasie. »

Szkolenie "Przywództwo transformacyjne"

Aktualizacja: 14.02.2014

Szkolenie "Przywództwo transformacyjne" odbędzie się w Warszawie w dniach 4-5 marca 2014 r. Przywództwo transformacyjne charakteryzuje się między innymi tym, że menedżer posiada charyzmę, poprzez którą może oddziaływać na zespół nie wprost – niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze. »

Szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników"

Aktualizacja: 04.02.2014

Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników", które odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2014 r. w Warszawie. »

Czy zabierasz pracę do domu?

Aktualizacja: 28.01.2014

Zdarza się, że w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej pada pytanie o to, czy zabierasz zaległą pracę do domu? Czy wiesz, jak poprawnie i dyplomatycznie odpowiedzieć na to pytanie? Czy warto udzielać odpowiedzi twierdzącej? »

Jak zwiększyć swoją szansę na sukces? - postanowienia noworoczne

Aktualizacja: 15.01.2014

Większość z nas, mając na uwadze chęć nieustannego rozwoju i stawania się coraz lepszym w każdej dziedzinie życia, nowy rok rozpoczyna z solidną porcją postanowień. Najczęściej planujemy poprawę swojego stanu zdrowia, pozbycie się złych nawyków czy pogłębianie relacji rodzinnych. By tym razem zobowiązania te nie pozostały w sferze marzeń, warto już dziś dowiedzieć się, co może zadecydować o naszym ewentualnym sukcesie i jakie zagrożenia czekają na nas po drodze. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Nysztal

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »