| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Wyznacz swój cel i nie marnuj więcej czasu

Aktualizacja: 02.04.2014

Ilość zadań, która stoi przed nami każdego dnia niekiedy sprawia, że przestajemy się nad nimi zastanawiać. W pewnym momencie najzwyczajniej w świecie zaczynamy mechanicznie wykonywać kolejne obowiązki, nie próbując nawet ocenić, jak wpłyną one na naszą przyszłość. To bez wątpienia błąd, bowiem takie działanie sprawi, że z efektów naszej pracy korzystać będą inni – ci, którzy potrafili wyznaczyć sobie cele. »

Wielozadaniowość – mit czy umiejętna organizacja czasu?

Aktualizacja: 17.03.2014

Jak wykazują liczne badania, większość z nas żyje w przekonaniu, że nie da się pracować skupiając się wyłącznie na jednym zadaniu na raz. Wydaje nam się, że kluczem do sukcesu jest dziś wielozadaniowość, pozwalająca oszczędzić dużo czasu. W praktyce jednak przeskakiwanie z czynności na czynność obniża naszą efektywność i koncentrację. Zamiast tego lepiej pomyśleć więc o prawidłowej organizacji czasu pracy. »

O co nie należy pytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Aktualizacja: 13.03.2014

Rozmowa kwalifikacyjna jest zawsze stresująca zarówno dla kandydata, jak i pracodawcy. Należy odpowiednio się do niej przygotować pod względem merytorycznym oraz być przygotowanym na szereg pytań nie do końca związanych z podejmowanym zatrudnieniem. Jakich pytań pracodawca nie może zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Czy kandydat może odmówić odpowiedzi na nie? »

Metoda na satysfakcję z pracy

Aktualizacja: 12.03.2014

Satysfakcja z wykonywanej pracy wpływa bezpośrednio na motywację i efektywność pracownika. Jest wiele narzędzi, którymi pracodawcy mogą zwiększać satysfakcję swoich pracowników, ale należy dobierać je indywidualnie do potrzeb firmy oraz osób w niej pracujących. Pomocną dziedziną jest corporate wellness. »

Cechy lidera: zarządzanie czasem własnym i zespołu

Aktualizacja: 04.03.2014

By osiągnąć duży sukces w pracy zespołowej, niezbędny będzie efekt synergii uzyskany z kilku różnych czynników. Na pierwszym miejscu bez wątpienia powinien stać lider, który nakreśli kierunek rozwoju danego przedsięwzięcia. Drugim elementem jest grupa pracowników, którzy z całą pasją i zdwojoną energią podążą za nakreśloną im wizją. A wszystkie te działania powinny dodatkowo zostać umiejętnie zaplanowane w czasie. »

Szkolenie "Przywództwo transformacyjne"

Aktualizacja: 14.02.2014

Szkolenie "Przywództwo transformacyjne" odbędzie się w Warszawie w dniach 4-5 marca 2014 r. Przywództwo transformacyjne charakteryzuje się między innymi tym, że menedżer posiada charyzmę, poprzez którą może oddziaływać na zespół nie wprost – niekoniecznie wykorzystując formalne i proceduralne narzędzia kierownicze. »

Szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników"

Aktualizacja: 04.02.2014

Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie zespołem - sztuka delegowania i motywowania pracowników", które odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2014 r. w Warszawie. »

Czy zabierasz pracę do domu?

Aktualizacja: 28.01.2014

Zdarza się, że w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej pada pytanie o to, czy zabierasz zaległą pracę do domu? Czy wiesz, jak poprawnie i dyplomatycznie odpowiedzieć na to pytanie? Czy warto udzielać odpowiedzi twierdzącej? »

Jak zwiększyć swoją szansę na sukces? - postanowienia noworoczne

Aktualizacja: 15.01.2014

Większość z nas, mając na uwadze chęć nieustannego rozwoju i stawania się coraz lepszym w każdej dziedzinie życia, nowy rok rozpoczyna z solidną porcją postanowień. Najczęściej planujemy poprawę swojego stanu zdrowia, pozbycie się złych nawyków czy pogłębianie relacji rodzinnych. By tym razem zobowiązania te nie pozostały w sferze marzeń, warto już dziś dowiedzieć się, co może zadecydować o naszym ewentualnym sukcesie i jakie zagrożenia czekają na nas po drodze. »

Konferencja "Knowledge Management - jak skutecznie zarządzać wiedzą w przedsiębiorstwie"

Aktualizacja: 10.01.2014

Zapraszamy na konferencję Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa", która odbędzie się 15 stycznia 2014 r. w Warszawie. »

Controlling operacyjny - kto go potrzebuje?

Aktualizacja: 11.12.2013

Sprawne zarządzania swoją działalnością jest koniecznością w dzisiejszych czasach. Sposobem na zdiagnozowanie nieprawidłowości może być controlling operacyjny. Pozwala on na kontrolę nad rentownością i wynikami finansowymi firmy. Poznają także jej słabe strony i wprowadzają efektywne zmiany. »

W jaki sposób pogodzić życie zawodowe z prywatnym?

Aktualizacja: 06.12.2013

W ciągle zmieniającym się świecie łatwo stracić równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym. Wbrew pozorom jednak nigdy nie stoimy przed wyborem: coś kosztem czegoś. A kluczem do sukcesu może być efektywne zarządzanie czasem. »

Ogólnopolska Konferencja Prawa Pracy „Najnowsze przepisy prawa pracy – konsekwencje dla przedsiębiorcy”

Aktualizacja: 07.11.2013

Ogólnopolska Konferencja Prawa Pracy „Najnowsze przepisy prawa pracy – konsekwencje dla przedsiębiorcy” odbędzie się w dniach 2-3 grudnia 2013 r. w hotelu Mercure w Warszawie. »

Modern Employer - Jak wizerunek firmy może wpłynąć na jej rentowność i atrakcyjność dla pracowników? - zaproszenie na konferencję

Aktualizacja: 23.08.2013

Już 2 października odbędzie się największe wydarzenie łączące zagadnienia z zakresu HR, Employer Branding i psychologii biznesu. „Jak wizerunek firmy może wpłynąć na jej rentowność i atrakcyjność dla pracowników"? - konferencja Modern Employer będzie stanowiła odpowiedź na to pytanie. Wyjdziemy poza rodzime ramy i pokażemy światowe standardy budowania marki „nowoczesnego pracodawcy". Pomogą nam w tym znamienici eksperci. »

7 zasad efektywnych spotkań biznesowych

Aktualizacja: 19.06.2013

Jak dużo czasu tygodniowo spędzacie na meetingach, komitetach, kreatywkach itp.? Zakładając, że przeciętnie menedżer na różnych spotkaniach spędza od 3 do 8 godzin tygodniowo, można łatwo policzyć, że rocznie zajmuje mu to od 20 do 50 dni roboczych (miesiąc do dwóch i pół miesiąca). W skali kariery zawodowej uzbiera się od półtora roku do trzech lat spędzonych na zebraniach. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ASCS-Consulting Biuro Rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »