| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Jak dobrze wykorzystać czas w pracy?

Aktualizacja: 28.10.2011

W pracy spędzamy blisko jedną trzecią swojego życia. Etatowe osiem godzin to niemało. Dlaczego zatem niejednokrotnie mamy wrażenie, że czas tak pędzi, a zaległości wciąż przybywa? »

Jaka praca taka płaca, czyli o zasadzie równouprawnienia w wynagradzaniu?

Aktualizacja: 03.11.2011

Pracownicy (zarówno kobiety, jak i mężczyźni) mają prawo do jednakowego wynagrodzenia na jednakową pracę lub za pracę o jednakowej wartości - mówi art. Kodeksu Pracy. O ile zdefiniowanie pojęcia jednakowej pracy nie powinno nastręczać wieku trudności, o tyle praca o równorzędnej wartości jest określeniem dość enigmatycznym. »

Jak eksponować swoje atuty by przekonać pracodawcę?

Aktualizacja: 28.10.2011

O eksponowaniu swoich zalet warto pamiętać już na etapie wysyłania CV. Ważne by eksponować te cechy, które są pożądane przez dango pracodawcę. »

Jak stworzyć prezentację?

Aktualizacja: 03.11.2011

Jak przygotować dobre wystąpienie HR-owe przed zarządem? Jak stworzyć skuteczną prezentację dzięki której uda się przekonać biznes i strategów finansowych do naszych koncepcji? »

Kiedy pracoholizm jest zaletą a kiedy jest wadą?

Aktualizacja: 04.11.2011

Pracując na stanowiskach zarządzających, jesteś szczególnie narażony na pracoholizm, co zresztą znajduje potwierdzenie naukowe. Ale czy pracoholizm jest tylko wadą? Odpowiedzi szukaj w poniższym artykule. »

Skuteczne sposoby na rozwiązywanie konfliktu

Aktualizacja: 28.10.2011

Konflikt nie musi być czynnikiem destrukcyjnym. Wręcz przeciwnie, dobrze rozwiązany może wzmocnić twój zespół. »

Jak zbudować skuteczny system motywacyjny w swoim zespole?

Aktualizacja: 03.11.2011

Dobrze zbudowany system motywacyjny zwiększa efektywność pracy zespołu oraz pozwala na utrzymanie wartościowych pracowników. »

Outdoor Development Center

Aktualizacja: 03.11.2011

Zastosowanie klasycznej metody development center nie spełniają Twoich oczekiwań? Wykorzystaj zalety wyjazdów outdoorowych organizując sesję outdoor development center. »

Czy stosować metodę Development Center?

Aktualizacja: 03.11.2011

Aby zastosować metodę development center musimy odpowiedzieć sobie na pytanie - jaki cel chcemy osiągnąć. »

Jakich błędów nie należy popełniać stosując Development Center?

Aktualizacja: 03.11.2011

Jedną z metod oceny kompetencji pracowników jest metoda - development center (inaczej ośrodek rozwoju). Jednak choć jest metodą znaną i popularnie stosowaną, jej wyniki bywają wykorzystywane w kontrowersyjny sposób a procedura przeprowadzania sesji budzi nieraz poważne wątpliwości. »

Jak zostać menedżerem idealnym?

Aktualizacja: 28.10.2011

Kariery i zawodowego sukcesu nie można zaplanować. Wszystko zależy od tego, czy przyszli menedżerowie są przygotowani na wykorzystanie swoich szans, znają swoje mocne strony, preferowany sposób pracy, system wartości. »

Różnice kulturowe - jak sobie z nimi poradzić?

Aktualizacja: 28.10.2011

Migracje pracowników i globalizacja firm powodują, że coraz więcej ludzi pracuje w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Również w Polsce menedżerowie coraz częściej zarządzają ludźmi z różnych stron świata, posługującymi się różnymi językami, mającymi inne wyobrażenia o tym, czym jest dobra współpraca, porządek, obowiązek. »

System wartości menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Aby umiejętnie zarządzać samym sobą, menedżer powinien poznać własny system wartości. W odniesieniu do etyki zasady są jednolite dla każdego. »

Jak efektywnie zarządzać czasem?

Aktualizacja: 28.10.2011

Aby działać sprawnie, menedżer powinien nieustannie podejmować działania w celu doskonalenia organizacji swojej pracy. Do takich działań należy efektywne wykorzystanie swojego czasu, co wiąże się z zarządzaniem czasem, a tym samym zarządzaniem samym sobą. »

Praca koncepcyjna menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Sam pomysł wydzielenia czasu na pracę koncepcyjną menedżera może zastanawiać, ponieważ jest on najbardziej typowym pracownikiem koncepcyjnym i stale podejmuje decyzje, tworząc niejako w ten sposób nowe sytuacje, nową rzeczywistość. Tymczasem okazuje się, że w pracy menedżera można zupełnie wyraźnie oddzielić czynności o charakterze doraźnym i zrutynizowanym od namysłu nad zagadnieniami istotnymi, perspektywicznymi, o szerszym zasięgu. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

topFX.pl

Portal. Platforma walutowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »