| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Pułapki negocjacji

Aktualizacja: 28.10.2011

Negocjacje są powszechnie uważane za bardzo dobry sposób rozwiązywania problemów. Jednak czasami przeradzają się w spór, w którym żadna strona nie chce ustąpić, a negocjator pełni jedynie rolę posłannika. Jak poradzić sobie z taką sytuacją? »

Czy pracujesz pod wpływem stresu? - test

Aktualizacja: 28.10.2011

Zaprezentowane poniżej ćwiczenie zostało stworzone w celu wyselekcjonowania sytuacji, w których ogarniają nas lęk, strach i niepokój związane z pracą zawodową. Dzięki odpowiedziom na zawarte tu pytania możliwe stanie się zidentyfikowanie tych głównych obszarów, w których lęk, strach i niepokój wpływają na nas najbardziej. »

Szef sprzedaży w roli mediatora

Aktualizacja: 28.10.2011

Dla zapewnienia sprawnej komunikacji w firmie, szef sprzedaży musi często pełnić rolę pośrednika pomiędzy zarządem a swoimi podwładnymi. Z jednej strony musi realizować polecenia zarządu, z drugiej chronić swoich pracowników. Nie zawsze jest to łatwe. »

Presja planu sprzedaży

Aktualizacja: 28.10.2011

Dyrektor handlowy często odpowiada za plan sprzedaży, którego nie jest autorem. Mimo możliwości przekazywania swoich sugestii, czy też przekonywania do najlepszych rozwiązań, jego wpływ na założenia budżetowe jest ograniczony. Zazwyczaj po narzuceniu nowego obowiązującego planu sprzedaży, szefowi nie pozostaje nic innego, jak jego akceptacja. »

Potencjał firmy tkwi w jej zespole

Aktualizacja: 27.10.2011

Skuteczne zarządzanie zespołem przekłada się nie tylko na sprawne funkcjonowanie firmy, ale i na jakość towarów czy świadczonych usług oferowanych klientom firmy. »

Stres w pracy a koncepcje zarządzania ludźmi

Aktualizacja: 04.11.2011

Przyglądam się koncepcjom zarządzania ludźmi i zastanawiam się nad nimi. Komu służą? Jak motywują i czy pomagają w zarządzaniu stresem? »

„Zarządzanie” konfliktami

Aktualizacja: 28.10.2011

Konflikty w środowisku pracy są nieuniknione, a z założenia są chwilowe i konieczne do „oczyszczenia atmosfery”. Jednak zdarza się, że przekładają się one na sposób i wyniki pracy. »

Delegowanie zadań - czyli jak przydzielać nowe obowiązki

Aktualizacja: 28.10.2011

Nierzadko w pracy nad skomplikowanym i długim projektem okazuje się, że początkowy podział obowiązków się nie sprawdza. Może się też zdarzyć, że pojawiły się nowe zadania, których nie sposób było przewidzieć wcześniej. W takich sytuacjach warto poprosić o pomoc współpracowników. »

Atmosfera w pracy - działanie we wspólnym celu

Aktualizacja: 28.10.2011

Relacje między pracownikami oraz między pracownikami, a ich bezpośrednim przełożonym są niezwykle ważne. Dobra, przyjazna atmosfera motywuje grupę, a jasno postawiony cel jednoczy ją i zachęca do dalszych działań. »

Sztuka dobrej nagrody

Aktualizacja: 03.11.2011

Nagrody odgrywają istotną rolę przy wzmocnieniu motywacji w zespole. Tak nagradzanie pochwałą powinno mieć publiczny charakter, im więcej osób o nagrodzie usłyszy tym lepiej. »

Rotacji zespołu można zapobiec

Aktualizacja: 28.10.2011

Bez wykwalifikowanej kadry nie poradzi sobie nawet najbardziej doświadczony kierownik w branży. Jak zatem pozyskać i zatrzymać dobrych specjalistów, by nie zwabiła ich konkurencja. »

Kiedy warto wprowadzić motywację pozafinansową?

Aktualizacja: 28.10.2011

Motywacja pozafinansowa to zachęty inne niż ekonomiczne. Obecnie pracodawcy chętnie stosują ten rodzaj motywacji, ponieważ daję on wymierne rezultaty nie nadwyrężając budżetu firmy. »

Motywacja zespołu, czyli pieniądze to nie wszystko

Aktualizacja: 28.10.2011

Kierując zespołem menedżer powinien pamiętać o właściwym motywowaniu swoich podwładnych. Skuteczność pracy jest w dużej mierze zależna od tego, w jaki sposób kierownik zachęca pracowników do realizacji zadań. »

Konsekwencja główna zaleta menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Sprawność w działaniach managerskich jest z pewnością funkcją czasu i nabieranych doświadczeń. Zestaw wartości, jakie wyznaje pozostaje jednak elementem wyróżniającym go spośród innych. »

Jak pogodzić podróż służbową z innymi obowiązkami?

Aktualizacja: 28.10.2011

Podróż służbowa to nie tylko milsza i atrakcyjniejsza część wykonywania swoich obowiązków. Okazuje się, że naprawdę trudno jest pogodzić podróż z innymi obowiązkami, tak by po powrocie nie zostawać „po godzinach” by nadrobić zaległości… »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Nasz Świat

Portal dla Polaków we Włoszech

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »