| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: zarządzanie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zarządzanie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zarządzanie.

Jaki powinien być idealny kandydat na menedżera?

Aktualizacja: 28.10.2011

Doświadczenie i skuteczność działania – to kluczowe czynniki brane pod uwagę przy wyborze menedżera. Kadrę kierowniczą poszukuje się obecnie najczęściej w sektorze IT, handlowym oraz bankowym. »

Jaką metodą pracować, aby skutecznie działać?

Aktualizacja: 28.10.2011

Wiele jest różnych metod działania. Część z nich jest opisana w różnych publikacjach podpowiadających jaką obrać drogę działania, aby osiągnąć upragniony sukces. Recept jest wiele. Można znaleźć odpowiedzi na pytania: jak siebie motywować? jak motywować innych, aby grali z nami „do jednej bramki”? co zrobić aby inni chętnie z nami współpracowali? jak to robić, aby efekty były długotrwałe? Ile różnych odpowiedzi można znaleźć na takie pytania? Wiele. »

Jak wyodrębniać procesy i działania do analizy opłacalności lub analizy rozwoju?

Aktualizacja: 28.10.2011

Oszczędzanie na procesach lub działaniach to jedyna dostępna możliwość – w końcu to właśnie tym zajmują się pracownicy w godzinach pracy. »

Czy decyzje biznesowe są naprawdę podejmowane racjonalnie?

Aktualizacja: 28.10.2011

Mechanizmy obronne powodują, że człowiek co do zasady nie jest w stanie podejmować decyzji w 100% racjonalnych, podejmuje jedynie decyzje zadowalające. »

Czy ISO 9001 jest opłacalne?

Aktualizacja: 09.12.2011

Więcej niż połowa firm, które dokonały wdrożenia systemu ISO 9001 uważa, że krok ten przyniósł im oczekiwane korzyści. Jakie problemy i przeszkody stoją przed przedsiębiorcami, którzy planują uzyskać certyfikat dla swoich firm? »

Czy ISO 9001 warto wdrażać przez firmę zewnętrzną?

Aktualizacja: 09.12.2011

Stojący przed firmami wybór między wprowadzaniem ISO 9001 za pośrednictwem firmy zewnętrznej bądź bez jej pomocy jest w większości rozstrzygany na korzyść tych pierwszych. Jak taką firmę wybrać? »

Reprymenda dla szefa

Aktualizacja: 28.10.2011

Pracownicy, mimo pozornego braku możliwości ku temu, potrafią dotkliwie „skarcić” swojego szefa. Poniżej najczęstsze przykłady zachowań, których źródło tkwi w szwankującej komunikacji na linii przełożony – pracownik. »

Trudna sztuka konstruktywnej krytyki - wskazówki

Aktualizacja: 28.10.2011

Gdy szef krytykuje podwładnego musi zadbać zarówno o treść jak i formę przekazywanych uwag. Inaczej zamiast pożądanych efektów wywoła tylko niezadowolenie, które w krótkim czasie może wpłynąć na cały zespół. »

Konstruktywna krytyka – czego unikać

Aktualizacja: 28.10.2011

Tylko rzeczowa, konstruktywna krytyka pomaga pracownikom i jest „sprzymierzeńcem” przełożonego. Jej całkowitym zaprzeczeniem są poniższe zachowania i zwroty. »

Czy znasz 5 elementów sztuki prezentacji, które chce zobaczyć twój klient

Aktualizacja: 21.10.2011

W pracy sprzedawców używamy wyrazu „prezentacja” do określenia co najmniej trzech różnych pojęć. Co zatem w sprzedaży oznacza prezentacja? »

Czy przysługuje odszkodowanie za nieuczciwe negocjacje?

Aktualizacja: 25.11.2011

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dopiero zawarcie umowy powoduje powstanie określonych obowiązków, których niewykonanie, lub nienależyte wykonanie może doprowadzić do powstania odpowiedzialności odszkodowawczej. Praktyka obrotu gospodarczego wykazała jednak, że otoczenie ochroną stron dopiero od momentu zawarcia przez nie umowy jest często niewystarczające. »

Opis stanowiska pracy kluczowym elementem HR

Aktualizacja: 03.11.2011

Podstawą do stworzenia nowego stanowiska pracy, rekrutacji oraz okresowej oceny pracownika jest opis stanowiska pracy. »

Rola sekretarki podczas zebrań

Aktualizacja: 03.11.2011

Sekretarka ciągle jeszcze kojarzy się z „panią Krysią”, która przed gabinetem szefa pije kawę i plotkuje z koleżankami. Jej rola sprowadza się do niedopuszczania interesantów i „ochrona” przełożonego. Raczej nikt nie spodziewa się, że taka osoba mogłaby wnieść jakikolwiek merytoryczny wkład w jakąkolwiek dyskusję. »

Dlaczego ważne jest świętowanie sukcesów

Aktualizacja: 28.10.2011

Dobre wiadomości należy podawać dalej. Dzięki nim ludzie widzą, że warto się starać, że ktoś to widzi i docenia. W ten sposób buduje się zaangażowanie i pasję. »

Czym jest przewodzenie na wysokim poziomie?

Aktualizacja: 28.10.2011

W świecie biznesu konieczność rozwoju ludzi odnosi się zarówno do pracowników, jak i do klientów. Słowem, dobro i rozwój osobisty tych, którym przewodzimy, są równie ważne – jeśli nie ważniejsze – jak cele, do których dążymy. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Mirosław Siwiński

Radca Prawny nr wpisu WA-9949 Doradca Podatkowy nr wpisu 09923

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »