REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Telefon

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Coraz mniej smartfonów do wyboru. Dlaczego znikają z rynku?

Bez smartfona jak bez ręki, jednak w ciągu ostatnich 6 lat z globalnego rynku zniknęło około 2/3 marek telefonów. Dlaczego? Kto się może bezpiecznie czuć na technologiczny rynku?

Infolinia Tarczy Antykryzysowej - nowy numer kontaktowy

Infolinia Tarczy Antykryzysowej ma nowy numer kontaktowy. Na infolinii przedsiębiorcy otrzymają wsparcie dla swojej firmy w związku z epidemią COVID-19, a także informacje dotyczące programów przygotowanych dla firm.

ZUS: jak telefonicznie umówić wizytę z ekspertem

Od niedawna można umówić się na wizytę nie tylko poprzez PUE, ale także telefonicznie. To rozwiązanie przygotowane szczególnie dla tych osób, które nie mają założonego profilu na Platformie Usług Elektronicznych.

Telemarketing a RODO

Wielu z nas nękają telefony z różnymi ofertami. Jak się bronić przed telemarketerami? Czy na gruncie RODO legalnie pozyskują oni nasze numery telefonów?

REKLAMA

Rozszerz swoją perspektywę z Alcatelem 3L

TCL Communication informuje o wprowadzeniu do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka telefonu Alcatel 3L. Za sprawą panoramicznego ekranu 18:9 i trybu uproszczonego jest doskonałym wyborem na pierwszy smartfon. Komfort korzystania z tego urządzenia wyraźnie podnosi technologia rozpoznawania twarzy Face Key, dzięki której odblokowanie urządzenia trwa ułamek sekundy. Użytkownicy docenią z pewnością również obecność aparatu z matrycą 13 Mpix. Cena w sklepach sieci Biedronka wynosić będzie 399 zł.

Telefoniczne Centrum Pomocy Systemów Informatycznych Sądów Powszechnych działa źle

System, który w założeniu miał pomóc w załatwianiu spraw przez przedsiębiorców działa zbyt wolno. Ministerstwo Sprawiedliwości pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.

Wirtualna czy stacjonarna centrala telefoniczna, czyli jak zaoszczędzić na biznesowych rozmowach?

Wraz z rozwojem Internetu świat komunikacji biznesowej zmienił się na dobre. Internetowa rewolucja wywindowała w górę standardy rozmów biznesowych, dlatego przedsiębiorcy coraz częściej szukają sposobów, dzięki którym dzwonienie do Klientów stanie się tańsze i wygodniejsze.

Nowe standardy kontaktów telefonicznych urzędników z podatnikami

Resort finansów chce, aby urzędnicy skarbowi kontaktowali się z podatnikami telefonicznie. Jeżeli okaże się, że sprawę da się załatwić tym kanałem, podatnik nie będzie musiał składać żadnych dodatkowych wyjaśnień, bo urzędnik sporządzi odpowiednią notatkę z rozmowy. Jeśli jednak wizyta podatnika w urzędzie będzie konieczna, zaproszenie też zostanie przekazane przez telefon.

REKLAMA

REKLAMA