| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: szkolenia

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu szkolenia. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące szkolenia.

Jakim osobom najbardziej pomaga coaching?

Aktualizacja: 27.10.2011

Każda osoba może skorzystać z coachingu. Jednak nie każdy skorzysta z niego zawsze, w każdym momencie. Nasze samopoczucie i aktualna sytuacja życiowa mogą bardzo ograniczyć korzyści z sesji coachingowych. »

Coaching - dobra inwestycja czy stracone pieniądze?

Aktualizacja: 03.01.2011

Coaching jest dziedziną stosunkowo młodą. Szacuje się, że na świecie jest co najmniej 30 tys. coachów, a liczba ta stale wzrasta (Lindbom, 2006).1 Coaching, mimo swojej popularności, nie ma jeszcze wypracowanej spójnej koncepcji, wciąż brakuje jasnych wytycznych co do sposobów jego prowadzenia. Problemy pojawiają się nawet przy próbie określenia, czym jest coaching, a zjawisko to bardzo dobrze opisuje stwierdzenie „ilu coachów, tyle definicji”. »

Jak otrzymać dotację na samozatrudnienie na Mazowszu

Aktualizacja: 04.10.2011

W czasach spowolnienia gospodarczego założenie własnego biznesu może być jedyną szansą na wyjście z bezrobocia. Dzisiaj taką szansę finansuje Unia Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. »

Jak precyzyjnie wytyczyć cel coachingu – kryteria CLEAR

Aktualizacja: 27.10.2011

Kryteria CLEAR podchodzą do poszukiwania celu nieco inaczej niż najpopularniejsze kryteria SMART. »

Jak pogłębić umiejętność słuchania w coachingu?

Aktualizacja: 27.10.2011

Doskonalenie dobrych nawyków słuchania należy do kluczowych atrybutów doświadczonego coacha kadry menadżerskiej. Kiepski coach słyszy co mówi klient, wspaniały coach słucha klienta. »

Jak nawiązać dobry kontakt z klientem coachingu? – 5 głównych faz

Aktualizacja: 27.10.2011

Nawiązanie dobrego kontaktu z klientem na początku coachingu umożliwia pracę skuteczną dla obu osób: coacha i klienta (menedżera, prezesa). Osobą odpowiedzialną za nawiązanie kontaktu jest coach, to on powinien kierować rozmową podczas pierwszych spotkań. »

Czy e-learning jest skuteczny?

Aktualizacja: 28.10.2011

Na rynku szkoleń z roku na rok rośnie zainteresowanie e-learningiem. Z czego to wynika oraz czy e-learning może być skuteczny? Odpowiedzi szukaj w poniższym artykule. »

Kim jest idealny trener?

Aktualizacja: 27.10.2011

Bardzo często, gdy przedstawiam się, jako trener, pada pytanie: „.. a jakiej dyscypliny sportu?” Pytanie dość zasadne, bo zawód trenera – szkoleniowca istnieje na rynku od niedawna. To profesja, która wraz z gospodarką rynkową i potrzebą ciągłego rozwoju firmy weszła w krąg usług. »

Czy pracodawca odzyska pieniądze wyłożone na edukację pracownika?

Aktualizacja: 27.10.2011

Firmy, które decydują się na finansowanie edukacji pracowników nie będą mogły odzyskać pełnych kosztów poniesionych na szkolenie pracownika w przypadku, gdy pracownik po ukończeniu edukacji odejdzie z firmy. »

Czy warto szkolić pracownika?

Aktualizacja: 27.10.2011

Nie ulega wątpliwości, że wykształcenie pracownika może przełożyć się na wymierne rezultaty osiągane przez firmę. Warto zatem pomyśleć o tym by pomóc pracownikowi w jego dalszej edukacji. Wcześniej należy jednak sprawdzić, jakie obowiązki w przypadku finansowania edukacji pracownika obciążają firmę i czy taka inwestycja będzie rzeczywiście dla firmy opłacalna. »

Jak lepiej zarządzać firmą rodzinną?

Aktualizacja: 04.10.2011

Na to pytanie mają szansę uzyskać odpowiedź przedsiębiorcy firm rodzinnych, którzy wezmą udział w projekcie „Firmy rodzinne”, organizowanym przy współudziale Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dzięki kompleksowemu programowi uczestnicy dowiedzą się jak efektywniej zarządzać firmą rodzinną, jak stworzyć nową wizję rozwoju firmy oraz jak budować lepsze relacje z pracownikami. »

Jak podnieść kwalifikacje zawodowe pracowników działu handlowego firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Niewątpliwą korzyścią z podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników działu handlowego w firmie jest lepsza obsługa klientów, co bardzo realnie przekłada się na zyski oraz postrzeganie firmy na rynku. Jednak myli się ten, kto myśli, że w takiej sytuacji nic prostszego jak tylko szkolić odpowiednio personel i oczekiwać spodziewanych efektów w przyszłości. »

Projekty 45 plus szansą na podniesienie kwalifikacji

Aktualizacja: 04.10.2011

W związku z dynamicznym wzrostem liczby projektów finansowanych przez środki pochodzące z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaczęto wyodrębniać różne grupy docelowe, do których adresowane są poszczególne przedsięwzięcia. Jedną z takich grup, dla której tworzona jest coraz bogatsza oferta kursów i szkoleń podnoszących kwalifikacje bądź umożliwiających zdobycie nowego zawodu, są osoby powyżej 45 roku życia. »

Myśleć jak idealny manager

Aktualizacja: 28.10.2011

Pewnego pięknego dnia, w ośrodku w wysokich górach, kiedy rozpoczynałyśmy szkolenie z umiejętności managerskich, wydarzyło się Coś... Na szkoleniach zawsze się Coś dzieje. Ale to było Coś Innego. Witający nas Dyrektor w ramach wstępu, przytoczył kilka cytatów z jednej z gazet, która dokonała przedruku artykułu z innej gazety. Nosił on tytuł „Myśleć na pięć sposobów” i odpowiadał na pytanie: „Co to znaczy myśleć jak manager?”. »

Kilka subiektywnych myśli o motywacji (i o tym, dlaczego jej nie ma...)

Aktualizacja: 03.11.2011

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym co Cię motywuje? Skąd czerpiesz siłę by sprostać każdemu stojącemu przed tobą wyzwaniu? Który z Twoich szefów miał na ciebie największy wpływ? Co konkretnie robił, co powodowało, że chciało ci się chcieć? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

topFX.pl

Portal. Platforma walutowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »