| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklama w sieci

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama w sieci. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama w sieci.

Sankcje za stosowanie reklamy wprowadzającej w błąd

Aktualizacja: 02.07.2015

Reklama wprowadzająca w błąd jest jednym z przejawów nieuczciwej reklamy obok reklamy sprzecznej z przepisami prawa czy dobrymi obyczajami i innych. Taka reklama nie tylko zakłóca stosunki rynkowe pomiędzy konkurującymi przedsiębiorcami, ale też uniemożliwia bądź znacznie utrudnia odbiorcom reklamy podjęcie rzeczowej decyzji co do zakupu produktu lub usługi. »

Jak reklamować szkołę językową w internecie, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych?

Aktualizacja: 29.05.2015

Jak skutecznie reklamować szkołę językową w internecie? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne szkoły? Mieszkańcy których województw i miast wyrażają największe zainteresowanie ofertę szkoleniową? W końcu - co determinuje koszty i efekty takiej kampanii? »

Reklama online w branży budowlanej 2015 - ile kosztuje?

Aktualizacja: 29.01.2015

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie pokazujące jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty oraz przewidywane efekty takiej kampanii? »

Wizytówka firmy na Google Maps

Aktualizacja: 19.01.2012

Dla wszystkich firm, które nie posiadają jeszcze własnej strony WWW, a chciałyby zaistnieć aktywnie w Internecie, możliwe jest stworzenie wizytówki firmy w Google. »

Jak monitorować skuteczność kampanii linków sponsorowanych

Aktualizacja: 19.01.2012

Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam. »

Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej

Aktualizacja: 19.01.2012

Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. »

Domena dla przedsiębiorstwa

Aktualizacja: 29.03.2010

Odpowiedni dobór adresu WWW warunkuje sukces firmy w Sieci. Można go porównać do lokalizacji biura – im lepsze położenie, tym łatwiej trafić do firmy. »

Marketing w wyszukiwarkach – jakie korzyści niesie dla firm

Aktualizacja: 19.01.2012

Liczba internautów używających wyszukiwarek wciąż rośnie. Każdy użytkownik, korzystający z internetu, chce jak najszybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jeżeli firmie zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, powinna ona zainwestować w reklamę internetową w wyszukiwarkach. »

Modele cenowe reklamy internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w internecie stanowi dla wielu firm podstawę działalności marketingowej. W kilku krajach nakłady na nią przebiły już nakłady przeznaczone na reklamę w telewizji. Jeśli chcemy aby i nasza firma zaistniała w świadomości internautów powinniśmy dowiedzieć się ile przyjdzie nam za to zapłacić. »

Formy reklamy internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w sieci przeżywa niesamowity rozkwit. Od wprowadzanie Web 2.0 zupełnie zmieniło się to jak postrzegamy internet, jak z niego korzystamy i zarabiamy dzięki niemu. Obecnie w sieci reklamują się już wszystkie firmy bez względu na swoją branżę. Stosunkowo niska cena połączona z zasięgiem takiej kampanii reklamowej sprawiły, że do wyboru mamy co najmniej kilkanaście form reklamowych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ekspert firmy Xella Polska

Eksperci Budowy SILKA YTONG.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »