| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak zaprojektować i wydrukować baner dla małej firmy?

Aktualizacja: 16.12.2011

Banery winylowe to jedna z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Współczesne technologie druku wielkoformatowego umożliwiają wydruk nawet jednej sztuki banera, co jest dobrą informacją zwłaszcza dla małych firm. »

Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 16.12.2011

Więc dojrzałeś już, drogi czytelniku, do decyzji, aby zareklamować swoją firmę lub sprzedaż mieszkania za pomocą winylowego banera reklamowego. Brawo! Reklama zewnętrzna jest bardzo efektywną kosztowo formą komunikacji reklamowej. Pod tym oczywistym warunkiem, że nie płacisz za kawałek ściany lub płotu, gdzie zawiśnie twój baner. »

Na czym polega marketing szeptany

Aktualizacja: 19.01.2012

Pojęcie marketingu szeptanego wywodzi się od potocznej "poczty pantoflowej" gdzie produkt/usługa był nieświadomie promowany za pomocą przekazów ustnych bądź też pisanych. Na czym jednak ten rodzaj marketingu polega? »

Jakie obowiązki spoczywają na organizatorze usług turystycznych

Aktualizacja: 02.09.2011

Reklamę usług turystycznych należy rozumieć bardzo szeroko – to nie tylko reklama w tradycyjnym rozumieniu, ale także reklamy, broszury i foldery, przedstawiające ofertę. Ponieważ dla większości osób wakacje są jedynym odpoczynkiem roku, ustawodawca zadbał, by klient nie był wprowadzany w błąd. »

Reklamy zakazane?

Aktualizacja: 25.11.2011

W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem życia codziennego – występuje w prasie, radiu, telewizji, na samochodach i budynkach. Nie dziwi zatem, że reklamodawcy chcą jak najbardziej wyróżnić się na tym rynku rozmaitości. Czasami jednak posuwają się za daleko – ta kwestia została już prawnie uregulowana. »

Ograniczenia prawne związane ze sponsoringiem

Aktualizacja: 25.11.2011

Ze względu na to, że sponsoring szybko zyskał ogromną popularność ustawodawca zdecydował się na regulację pewnych problematycznych kwestii. Głównym celem tych działań było uniknięcie sytuacji, gdy sponsoring byłby alternatywą reklamy dla tych podmiotów, które nie mogą z niej skorzystać. »

Czym jest sponsoring

Aktualizacja: 25.11.2011

Sponsoring został zapoczątkowany w latach 30. ubiegłego wieku w Ameryce i niemal natychmiast odnotował imponujący i dynamiczny rozwój. Dziś jest to zjawisko znane i bardzo powszechne. »

Jak funkcjonuje firmowa strona internetowa kreująca wizerunek

Aktualizacja: 24.05.2012

Dane teleadresowe, pozyskiwanie adresów e-mail, a także komentarze – to podstawowe elementy dbające o uczynienie strony interaktywna i przynoszącą korzyści marketingowe. Jak o te składniki zadbać? »

Z jakich elementów powinna składać się witryna firmowa

Aktualizacja: 24.05.2012

Budowa struktury witryny firmowej może mieć podstawowe znaczenie z punktu widzenia kreowania e-wizerunku. Co warto w niej umieścić, a czego należy unikać? Dowiesz się z poniższego artykułu. »

Zasady kreowania e-wizerunku osób

Aktualizacja: 19.01.2012

Proces tworzenia e-wizerunku w sieci może dotyczyć nie tylko całej firmy, ale również poszczególnych osób lub tylko jednej z nich. Co powinna zawierać witryna promująca osobę? »

Jak skonstruować witrynę produktową

Aktualizacja: 24.05.2012

Utrzymywanie spójnego e-wizerunku strony internetowej dotyczy w szczególności witryny produktowej. Nie można zapomnieć o jej kluczowych elementach. Ale co zamieścić na podstronach witryny? »

Jakie elementy powinna zawierać strona kreująca e-wizerunek

Aktualizacja: 19.01.2012

Na kreowanie wizerunku w Internecie wpływa wiele czynników, niektóre z nich maja charakter wręcz destrukcyjny. Czego unikać, a co umieścić? Przeczytaj. »

Czy budowanie e-wizerunku jest potrzebne

Aktualizacja: 19.01.2012

W obecnych czasach zrealizowanie pomysłu na biznes w sieci pozwala na realizację idei w ogóle. Czy w związku z tym strona internetowa powinna budować wizerunek firmy w sieci? »

Jak czytelna powinna być strona e-wizerunkowa

Aktualizacja: 19.01.2012

Firmowa strona, która nie tylko kreuje wizerunek firmy, ale także pełni funkcje informacyjne i sprzedażowe powinna cechować się dużym stopniem czytelności. »

Jakie są filary strony internetowej kreującej e-wizerunek

Aktualizacja: 24.05.2012

Strona WWW jest tym, czym siedziba firmy czy galeria malarza, z tym że umiejscowiona w Internecie. Gdy tworzymy firmę, szukamy takiego lokalu, by łatwo go było znaleźć, by miał ładny wystrój i by można w nim było znaleźć towary lub ludzi, których się szuka. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Sebastian Wybranowski

Adwokat, specjalista z zakresu prawa cywilnego i rodzinnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »