| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak poprawić skuteczność kampanii reklamowej

Aktualizacja: 25.11.2011

Każda kampania ma jeden cel. Musi przykuć uwagę potencjalnego konsumenta oraz nakłonić go do zakupienia konkretnego produktu czy usługi. Tu najważniejsza jest skuteczność, która przekłada się bezpośrednio na nominały w portfelu. Jak poprowadzić kampanię by przyniosła pożądane efekty? »

Jak monitorować realizację strategii marketingowej

Aktualizacja: 25.11.2011

Podjęcie kampanii marketingowej w odniesieniu do prowadzonej firmy nie może być pozostawione bez opieki. Monitorowanie strategii to jeden z kluczowych elementów prowadzących do odniesienia sukcesu. »

Na co zwracać uwagę przygotowując kontrakt

Aktualizacja: 24.11.2011

Wprowadzenie małej firmy na globalny rynek powoduje, że staje ona przed koniecznością przygotowania kontraktu. Co zrobić, aby opracowany wzór był poprawny pod względem prawnym? Przeczytaj. »

Reklamacja klienta – szansą na sukces marketingowy

Aktualizacja: 25.11.2011

Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda. »

Jak powstają banery reklamowe

Aktualizacja: 13.12.2010

Widzimy je zawieszone na ogrodzeniach, ścianach, rozpięte na specjalnie zespawanych stelażach, przypięte za pomocą rzepa do ścian powietrznych zwanych z angielskiego airwallami [czytaj: erłolami]. Czy zastanawialiście się, drodzy czytelnicy, jak powstaje taka zadrukowana kolorowa płachta materiału? Ten artykuł opisuje od kuchni proces produkcji takiego właśnie banera. »

Czy warto reklamować się na facebooku

Aktualizacja: 19.01.2012

Serwisy społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu. Liczba użytkowników stale się powiększa, a zainteresowanie tego typu stronami nie maleje. Ostatnio szczególną popularnością cieszy się facebook. Dlaczego więc nie wykorzystać tej ogromnej wirtualnej przestrzeni do zareklamowania swojej firmy? »

Jak reklama dostosowuje się do naszych potrzeb

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet to najszybsza i najwygodniejsza metoda poszukiwania informacji. Dlatego kiedy mamy jakiś problem, bądź zastanawiamy się nad jakimś rozwiązaniem, siadamy przed komputerem i przedzierając się przez gąszcz reklam, docieramy w końcu na forum. »

Jak przeprowadzać ankiety marketingowe

Aktualizacja: 19.01.2012

Ankiety internetowe są obecnie jednym z popularnych narzędzi służących ustalaniu potrzeb konsumentów. Kogo najlepiej badać za ich pośrednictwem? »

Jak ustalić cel badań marketingowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Ustalanie tematyki oraz celu badań marketingowych jest ściśle powiązane z jakością pozyskiwanych danych. Jak poradzić sobie z problemami pojawiającymi się w związku z doborem tematu badań? »

Czym jest „próba reprezentatywna” w badaniach marketingowych

Aktualizacja: 19.01.2012

W celu skutecznego przeprowadzenia badania marketingowego niezbędne jest ustalenie próby reprezentatywnej. Cóż termin ten oznacza? »

Czy badania metodą ankiety internetowej (CATI) są reprezentatywne?

Aktualizacja: 19.01.2012

Ankiety internetowe podbijają stopniowo rynek badań opinii społecznej. Problemem jest jednak narastający brak możliwości skutecznego doboru próby reprezentatywnej. Jak go rozwiązać? »

Jak wyjść z kryzysu promując efektywnie swój biznes?

Aktualizacja: 25.11.2011

Kryzys minął, przedsiębiorcy zakasują rękawy i starają się odpracować straty. Jednak dla małych firm skutki gospodarczej zapaści mogą mieć znacznie poważniejsze konsekwencje. Zwłaszcza usługodawcy mają twardy orzech do zgryzienia, stają przed problemem: w jaki sposób promować swój biznes i pozyskiwać nowych klientów. »

Jak reklamować się wykorzystując drukowane banery reklamowe

Aktualizacja: 25.11.2011

Jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą polegającą na oferowaniu swoich produktów lub usług szerokiej rzeszy odbiorców, powinnaś rozważyć wykorzystanie drukowanych banerów reklamowych jako formy promocji twojej firmy. »

Czym jest nieuczciwa reklama

Aktualizacja: 25.11.2011

Jest wiele rodzajów stosowanej przez przedsiębiorcę reklamy, która może stanowić czyn nieuczciwej konkurencji. Jaka zatem reklama w świetle ustawy o zwalczania nieuczciwej konkurencji jest czynem nieuczciwej konkurencji? »

Drukowanie banerów reklamowych - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 16.12.2011

Więc dojrzałeś już, drogi czytelniku, do decyzji, aby zareklamować swoją firmę lub sprzedaż mieszkania za pomocą winylowego banera reklamowego. Brawo! Reklama zewnętrzna jest bardzo efektywną kosztowo formą komunikacji reklamowej. Pod tym oczywistym warunkiem, że nie płacisz za kawałek ściany lub płotu, gdzie zawiśnie twój baner. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Michałek

Ekspert w zakresie finansów osobistych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »