| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak opracować slogan reklamowy

Aktualizacja: 24.11.2011

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy. »

Zastosuj formułę AIDA

Aktualizacja: 24.11.2011

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie). »

Jak samemu napisać reklamę

Aktualizacja: 24.11.2011

Napisanie reklamy prasowej, w porównaniu ze scenariuszami do reklam radiowych i telewizyjnych, jest zadaniem prostym. Nie trzeba korzystać z pomocy agencji reklamowej, by przygotować ją w sposób skuteczny. Treść reklamy powinna być krótka, a przekaz prosty w odbiorze. »

Jak to jest z reklamą w telewizji

Aktualizacja: 24.11.2011

Nie od dzisiaj wiemy, że telewizja jest potężnym środkiem przekazu o wysokiej sile oddziaływania. Błyskotliwy film reklamowy może zmienić zwyczaje konsumentów. Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować - prasa, radio i telewizja. »

Zareklamuj się w lokalnej stacji radiowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Możesz dotrzeć do bardzo szerokiego kręgu odbiorców niższym kosztem niż w przypadku reklamy w telewizji. Zareklamuj się w stacjach radiowych. »

Reklama w czasopismach branżowych

Aktualizacja: 18.11.2011

O wiele łatwiej namierzyć klienta docelowego. Architekci czytują miesięcznik „Architektura”. Tylko ludzie interesujący się domami i ogrodami sięgają po „Dom i Ogród”. Z powodzeniem można skierować komunikat do precyzyjnie określonej grupy interesu lub kręgów zawodowych - zareklamuj się w czasopismach specjalistycznych. »

Gazety o zasięgu lokalnym i regionalnym

Aktualizacja: 14.11.2011

Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować. Musisz wybrać taki, przy pomocy którego zrealizujesz swój cel kampanii reklamowej. »

Gdzie się reklamować

Aktualizacja: 24.11.2011

Ten sam środek przekazu jednemu przedsiębiorcy może zapewnić sukces a innemu porażkę. Wybór środka przekazu jest równie ważny jak komunikat, który chcemy przekazać. »

Cele kampanii reklamowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową zastanów się czy Twoje cele są mierzalne i konkretne. Jeśli dobrze je wyznaczyłeś, będą Cię dodatkowo motywowały do sukcesu w trakcie jej przeprowadzania. »

Założenia kampanii reklamowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Duże firmy nie wydawałyby na reklamę milionów, gdyby nie miały z tego pożytku. Pamiętaj jednak, że duże firmy mają doskonałych ekspertów, którym płacą wysokie honoraria za usługi doradcze. Wiele małych przedsiębiorstw traci pieniądze na reklamę niskiej jakości, skierowaną do niewłaściwego odbiorcy w niewłaściwym czasie, albo inwestuje środki w nieefektywny sponsoring. Postaraj się nie należeć do tej grupy przedsiębiorców. »

Daj się poznać, czyli marketing i PR dla mikro i małych

Aktualizacja: 24.11.2011

„Marketing i promocja? To nie dla mnie. Mam stałych klientów, działam lokalnie i tego typu fanaberie nie są mi do niczego potrzebne”. Takie podejście często reprezentują właściciele małych firm. »

Montaż reklam na zewnątrz budynku

Aktualizacja: 06.05.2010

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wspólnota wynajmowała miejsce na szyld czy reklamę na elewacji. Czynsz z takich najmów będzie dochodem całej wspólnoty i będzie się przyczyniał do obniżenia kosztów zarządu tą nieruchomością. Ważne jest natomiast aby działo się to za zgodą mieszkańców. »

Reklama zawarta w mailu na tle aktualnych wydarzeń

Aktualizacja: 27.10.2011

Skuteczność ofert reklamowych wysłanych pocztą elektroniczną można zwiększyć nawiązując do aktualnych wydarzeń. Pokazując tym samym, że Twoja oferta może znaleźć praktyczne zastosowanie i sprawdzić się w konkretnej sytuacji. »

Wybór nazwy domeny

Aktualizacja: 19.01.2012

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami. »

Uważaj na cybersquatting

Aktualizacja: 19.01.2012

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Michał Jarski

Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży w Trend Micro

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK