| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak traktować ryzyko porażki przy zakładaniu strony firmowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Zainicjowanie funkcjonowania strony internetowej w firmie nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Na przyczyny porażki składają się zarówno przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne. »

Jak dopasować strategię rozwoju strony internetowej do rynku

Aktualizacja: 19.01.2012

Dopasowywanie zaplanowanych przedsięwzięć, w ramach prowadzonej strony internetowej, do potrzeb rynku może Stanowic przyczynę gwałtownego rozwoju firmy. »

Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak. »

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem

Aktualizacja: 19.01.2012

Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy. »

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

Aktualizacja: 19.01.2012

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony. »

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja. »

Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

Aktualizacja: 09.12.2011

Podstawowym elementem służącym do budowy wizerunku firmy w internecie jest strona internetowa. Im lepiej zbudowana, tym większe zainteresowanie klientów firmą. »

Jak dbać o wizerunek firmy w internecie

Aktualizacja: 24.11.2011

Na budowanie wizerunku firmy składają się nie tylko takie elementy jak broszury, papier firmowy, czy wizytówki, ale również ogół działań podjętych w sieci. Przedsiębiorca powinien pamiętać o utworzeniu co najmniej miniwitryny. »

Jakie znaczenie ma wygląd i atmosfera firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Nieodłącznym elementem budowy wizerunku firmy jest jej wygląd i atmosfera w niej panująca. Oba te elementy, odpowiednio przemyślane, pozwalają na skuteczne dotarcie do klienta. »

Co powinna zawierać broszura firmowa

Aktualizacja: 24.11.2011

Broszury firmowe są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Prawidłowo skonstruowane pozwalają na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych. »

Jakie powinny być broszury, ulotki i foldery firmowe

Aktualizacja: 24.11.2011

Każda firma w celu skutecznego reklamowania świadczonych usług lub sprzedawanych produktów powinna przygotować odpowiednie broszury, ulotki i foldery firmowe. »

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie. »

Jak rozwijać wizerunek firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej. »

Jak zarządzać systemem identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

System identyfikacji wizualnej wymaga sprawowania nad nim nieustannej kontroli i kierownictwa. Nawet drobne zmiany lub zaniechania mogą wywołać znaczne i nieodwracalne skutki. »

Na czym polega system identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizerunek firmy odgrywa istotną rolę w jej funkcjonowaniu i postrzeganiu na zewnątrz. Brak uwzględnienia przez przedsiębiorcę systemu identyfikacji wizualnej może spowodować ograniczenie prowadzonej działalności.   »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Michał Tchórzewski

Kierownik działu audytów SmartConsulting

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »