| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak traktować ryzyko porażki przy zakładaniu strony firmowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Zainicjowanie funkcjonowania strony internetowej w firmie nie stanowi gwarancji odniesienia sukcesu. Na przyczyny porażki składają się zarówno przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne. »

Jak dopasować strategię rozwoju strony internetowej do rynku

Aktualizacja: 19.01.2012

Dopasowywanie zaplanowanych przedsięwzięć, w ramach prowadzonej strony internetowej, do potrzeb rynku może Stanowic przyczynę gwałtownego rozwoju firmy. »

Jakie cele przyświecają prowadzeniu stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Strony internetowe poszczególnych firm powinny mieć precyzyjnie sformułowany cel. Od tego zależy ich sukces lub jego brak. »

Na czym polegają systemy zarządzania relacjami z klientem

Aktualizacja: 19.01.2012

Przedsiębiorca, który planuje rozpocząć kreowanie wizerunku w Internecie powinien zadbać o sprawny i skuteczny system zarządzania relacjami z klientem oraz pozwalający na wymianę informacji w ramach wewnętrznej struktury firmy. »

Jak rodzaj firmowej strony internetowej wpływa na jej cel

Aktualizacja: 19.01.2012

W zależności od tego jaki cel firma chce osiągnąć zakładając stronę internetową, powinna zastanowić się nad wyborem określonego jej rodzaju. Błędny wybór może doprowadzić do działania w kierunku innym niż zamierzony. »

Jak zareklamować firmę za pomocą strony internetowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Posiadanie strony internetowej jest obecnie standardem, który pozwala na pozyskiwanie klientów niezależnie od klasycznych kanałów sprzedażowych. Istotne jest przy tym użycie właściwej struktury witryny oraz odpowiednia jej promocja. »

Jak zbudować wizerunek firmy w Internecie?

Aktualizacja: 09.12.2011

Podstawowym elementem służącym do budowy wizerunku firmy w internecie jest strona internetowa. Im lepiej zbudowana, tym większe zainteresowanie klientów firmą. »

Jak dbać o wizerunek firmy w internecie

Aktualizacja: 24.11.2011

Na budowanie wizerunku firmy składają się nie tylko takie elementy jak broszury, papier firmowy, czy wizytówki, ale również ogół działań podjętych w sieci. Przedsiębiorca powinien pamiętać o utworzeniu co najmniej miniwitryny. »

Jakie znaczenie ma wygląd i atmosfera firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Nieodłącznym elementem budowy wizerunku firmy jest jej wygląd i atmosfera w niej panująca. Oba te elementy, odpowiednio przemyślane, pozwalają na skuteczne dotarcie do klienta. »

Co powinna zawierać broszura firmowa

Aktualizacja: 24.11.2011

Broszury firmowe są nieodłącznym narzędziem budowania wizerunku firmy. Prawidłowo skonstruowane pozwalają na poprawę rozpoznawalności firmy na rynku oraz wzrost wyników sprzedażowych. »

Jakie powinny być broszury, ulotki i foldery firmowe

Aktualizacja: 24.11.2011

Każda firma w celu skutecznego reklamowania świadczonych usług lub sprzedawanych produktów powinna przygotować odpowiednie broszury, ulotki i foldery firmowe. »

Co składa się na wizualny system identyfikacji firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizualny system identyfikacji firmy jest złożony z wielu elementów składowych. Mimo małego znaczenia poszczególnych z nich, tylko w całości pozwalają na jego skuteczne funkcjonowanie. »

Jak rozwijać wizerunek firmy

Aktualizacja: 24.11.2011

Rozwój wizerunku firmy jest uzależniony od jej charakteru oraz podejmowanych przez przedsiębiorcę działań polegających na wykorzystywaniu systemu identyfikacji wizualnej. »

Jak zarządzać systemem identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

System identyfikacji wizualnej wymaga sprawowania nad nim nieustannej kontroli i kierownictwa. Nawet drobne zmiany lub zaniechania mogą wywołać znaczne i nieodwracalne skutki. »

Na czym polega system identyfikacji wizualnej

Aktualizacja: 24.11.2011

Wizerunek firmy odgrywa istotną rolę w jej funkcjonowaniu i postrzeganiu na zewnątrz. Brak uwzględnienia przez przedsiębiorcę systemu identyfikacji wizualnej może spowodować ograniczenie prowadzonej działalności.   »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Green OK

Producent biologicznie aktywnych oraz przyjaznych dla środowiska ekologicznych nawozów.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »