| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Kiedy reklama porównawcza jest dopuszczalna

Aktualizacja: 25.11.2011

Reklama porównawcza ukazuje produkt w taki sposób, że rozpoznanie konkurenta jest możliwe w sposób pośredni lub bezpośredni. Jest ona dopuszczalna tylko pod pewnymi warunkami. »

Dlaczego reklama nie może nadmiernie odwoływać się do uczuć odbiorcy

Aktualizacja: 25.11.2011

Podstawowym elementem reklamy jest odwołanie się do wyobrażeń konsumenta. Marki tworzą odpowiedni wizerunek, w taki sposób, by ich produkty kojarzone były z luksusem, łatwiejszym sprzątaniem i lepszą jakością życia. W jakich przypadkach tego typu działania posuwają się za daleko? »

Jaka jest rola użytkowników sieci w marketingu wirusowym

Aktualizacja: 06.08.2010

Marketing wirusowy istnieje dzięki rozwojowi sieci, a w szczególności portali społecznościowych. Obecnie korzysta z niego wiele małych i średnich firm. Jaka jest w tym wszystkim rola użytkowników i na co mają największy wpływ? Przeczytaj. »

Czy marketing wirusowy jest skuteczniejszy od partyzanckiego

Aktualizacja: 06.08.2010

Marketing wirusowy i marketing partyzancki są stosunkowo nowymi formami reklamy. Która z nich jest skuteczniejsza? Zobacz sam. »

Jak kontrolować marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić? »

Na czym polega marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet stał się środkiem komunikacji i polem walki o klienta jednocześnie. Jak w takim środowisku skutecznie reklamować produkt? Przeczytaj. »

Czym jest reklama ukryta

Aktualizacja: 25.11.2011

Konsumenci są coraz bardziej odporni na kuszące hasła reklamowe. Nie dziwi zatem, że przedsiębiorcy starają się różnymi metodami wpłynąć na odbiorcę. Jednym z tych sposobów jest stosowanie tzw. reklamy ukrytej. »

Czy firma powinna wkroczyć na portal społecznościowy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Firmy pokładają w mediach społecznościowych dużą nadzieję, o czym świadczy fakt, że ponad jedna czwarta firm z całego świata (27%) przeznaczyła część swoich budżetów marketingowych na działania w sieciach społecznościowych. Czy słusznie? »

Jakie profesje nie mogą korzystać z reklamy

Aktualizacja: 25.11.2011

Dlaczego nie widujemy reklam, promujących usługi kancelarii prawnych, ani gabinetów lekarskich? Dlaczego w polskiej prasie i telewizji brak jest haseł typu „Najlepsze metody walki z łuszczycą” lub „Z nami najkorzystniejsze rozwody”? »

Na czym polega merchandising

Aktualizacja: 25.11.2011

Merchandising to komercjalizacja popularnych symboli w promocji towarów i usług. Jest to konstrukcja stosunkowo młoda w Polsce, jednak doskonale się przyjęła. Dziś w każdym sklepie bez trudu znajdziemy chusteczki z postacią Disneya i wody mineralne reklamowane przez znane aktorki. »

Czym zajmuje się IAA

Aktualizacja: 25.11.2011

IAA to skrót od Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizacji, która ma na celu propagowanie kwestii odpowiedzialności za przekazy reklamowe, a także podnoszenie ich jakości. Organizacja powstała w 1938 r. w Nowym Jorku i obecnie ma ponad sto przedstawicielstw na całym świecie. »

Jakie przepisy prawne dotyczą reklamy w prasie

Aktualizacja: 25.11.2011

Reklama w prasie polega przede wszystkim na przyciągnięciu uwagi klienta poprzez atrakcyjną szatę graficzną. Kwestie tego typu reklam uregulowane są w ustawie Prawo Prasowe. »

Kto odpowiada za treść reklamy prasowej

Aktualizacja: 25.11.2011

Kwestię odpowiedzialności za treść reklamy prasowej reguluje ustawa Prawo Prasowe. Już od kilku lat regulacja ta budzi wiele wątpliwości i sporów, bo w istocie generuje tzw. błędne koło. »

Regulacje prawne dotyczące reklamy alkoholu

Aktualizacja: 25.11.2011

Reklama alkoholi jest bezwzględnie zakazana. Wyjątek stanowi piwo, jednak i taka promocja obwarowana jest szeregiem ograniczeń. Kwestie te, bardzo restrykcyjnie, reguluje ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. »

Jakie regulacje prawne obejmują reklamę tytoniu

Aktualizacja: 25.11.2011

Tytoń jest uznawany za środek niebezpieczny dla zdrowia. Rząd wprowadza różnego rodzaju regulacje, dotyczące produkcji, sprzedaży, a także reklamy tytoniu. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Karol Wasilewski

Specjalista ds. wdrożeń. Trener w firmie SmartMedia odpowiedzialny za rozwój usług i oprogramowania. Zajmuje się obsługą klientów w zakresie zarządzania majątkiem oraz doradza w obszarach optymalizacji procesów inwentaryzacyjnych. Przeprowadził ponad setkę szkoleń i konsultacji wdrożeniowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK