| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklama.

Jak kontrolować marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić? »

Na czym polega marketing wirusowy

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet stał się środkiem komunikacji i polem walki o klienta jednocześnie. Jak w takim środowisku skutecznie reklamować produkt? Przeczytaj. »

Czym jest reklama ukryta

Aktualizacja: 25.11.2011

Konsumenci są coraz bardziej odporni na kuszące hasła reklamowe. Nie dziwi zatem, że przedsiębiorcy starają się różnymi metodami wpłynąć na odbiorcę. Jednym z tych sposobów jest stosowanie tzw. reklamy ukrytej. »

Czy firma powinna wkroczyć na portal społecznościowy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Firmy pokładają w mediach społecznościowych dużą nadzieję, o czym świadczy fakt, że ponad jedna czwarta firm z całego świata (27%) przeznaczyła część swoich budżetów marketingowych na działania w sieciach społecznościowych. Czy słusznie? »

Jakie profesje nie mogą korzystać z reklamy

Aktualizacja: 25.11.2011

Dlaczego nie widujemy reklam, promujących usługi kancelarii prawnych, ani gabinetów lekarskich? Dlaczego w polskiej prasie i telewizji brak jest haseł typu „Najlepsze metody walki z łuszczycą” lub „Z nami najkorzystniejsze rozwody”? »

Na czym polega merchandising

Aktualizacja: 25.11.2011

Merchandising to komercjalizacja popularnych symboli w promocji towarów i usług. Jest to konstrukcja stosunkowo młoda w Polsce, jednak doskonale się przyjęła. Dziś w każdym sklepie bez trudu znajdziemy chusteczki z postacią Disneya i wody mineralne reklamowane przez znane aktorki. »

Czym zajmuje się IAA

Aktualizacja: 25.11.2011

IAA to skrót od Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizacji, która ma na celu propagowanie kwestii odpowiedzialności za przekazy reklamowe, a także podnoszenie ich jakości. Organizacja powstała w 1938 r. w Nowym Jorku i obecnie ma ponad sto przedstawicielstw na całym świecie. »

Jakie przepisy prawne dotyczą reklamy w prasie

Aktualizacja: 25.11.2011

Reklama w prasie polega przede wszystkim na przyciągnięciu uwagi klienta poprzez atrakcyjną szatę graficzną. Kwestie tego typu reklam uregulowane są w ustawie Prawo Prasowe. »

Kto odpowiada za treść reklamy prasowej

Aktualizacja: 25.11.2011

Kwestię odpowiedzialności za treść reklamy prasowej reguluje ustawa Prawo Prasowe. Już od kilku lat regulacja ta budzi wiele wątpliwości i sporów, bo w istocie generuje tzw. błędne koło. »

Regulacje prawne dotyczące reklamy alkoholu

Aktualizacja: 25.11.2011

Reklama alkoholi jest bezwzględnie zakazana. Wyjątek stanowi piwo, jednak i taka promocja obwarowana jest szeregiem ograniczeń. Kwestie te, bardzo restrykcyjnie, reguluje ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. »

Jakie regulacje prawne obejmują reklamę tytoniu

Aktualizacja: 25.11.2011

Tytoń jest uznawany za środek niebezpieczny dla zdrowia. Rząd wprowadza różnego rodzaju regulacje, dotyczące produkcji, sprzedaży, a także reklamy tytoniu. »

Czy przepisy prawne ograniczają reklamę internetową

Aktualizacja: 25.11.2011

Bez wątpienia Internet jest najsilniej rozwijającym się medium. W chwili obecnej może on pełnić funkcję telewizji, radioodbiornika oraz tzw. okna na świat. Nic dziwnego, że reklamodawcy chętnie wykorzystują ten środek przekazu. »

Jakie regulacje prawne rządzą reklamą radiową i telewizyjną

Aktualizacja: 25.11.2011

Kwestie regulujące reklamę w radiu i telewizji zostały określone w ustawie o radiofonii i telewizji. Określa ona jakie reklamy są zabronione, jakie dozwolona, a jaki procent całego czasu antenowego mogą zająć przekazy reklamowe. »

Jak wypromować swoje produkty za granicą dzięki funduszom unijnym

Aktualizacja: 07.10.2011

Każdy przedsiębiorca wie, że skuteczna reklama i marketing to połowa sukcesu w sprzedaży usług i produktów. Dzisiaj można się promować dzięki funduszom unijnym – wystarczy złożyć tylko wymagane dokumenty aplikacyjne. »

CSR – a co to takiego

Aktualizacja: 25.11.2011

Od jakiegoś czasu obserwujemy olbrzymie zainteresowanie tematyką CSR. Jak się jednak okazuje, samo pojęcie nie jest zbyt dobrze znane, a co za tym idzie, często mylnie rozumiane także przez osoby zajmujące się marketingiem. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dorota Dziubałko

Specjalista w zakresie ubezpieczeń turystycznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »