| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: komunikacja z klientem

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu komunikacja z klientem. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące komunikacja z klientem.

Styl elektronicznego listu handlowego

Aktualizacja: 27.10.2011

Mail jest wizytówką przedsiębiorstwa i dlatego każdą wychodzącą wiadomość należy starannie przygotować. »

Efektywna komunikacja mailowa

Aktualizacja: 27.10.2011

Poczta elektroniczna oprócz celów informacyjnych jest niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym i efektywnym narzędziem zdobywania klienta. »

Nieformalna korespondencja po angielsku

Aktualizacja: 27.10.2011

Angielski, jako język uniwersalny coraz częściej zaczyna pojawiać się w naszym życiu prywatnym. Za pomocą krótkich wiadomości kontaktujemy się ze znajomymi, wysyłamy podziękowania za miłe towarzystwo na przyjęciu, przesyłamy pozdrowienia, przekazujemy komuś obiecane informacje. »

Przekazywanie informacji za pomocą e-maila

Aktualizacja: 27.10.2011

Dobrze skonstruowany e-mail powinien przykuć uwagę odbiorcy i zapewnić mu szybkie zapoznanie się z istotnymi informacjami. Warto więc przypomnieć o zasadzie odwróconej piramidy i dlaczego tak ważne jest jej przestrzeganie. »

Korespondencja z odbiorcą zagranicznym

Aktualizacja: 27.10.2011

Dostęp do internetu pozwala obecnie na szybki kontakt z osobami znajdującymi się w każdym zakątku świata. Mimo że wysłanie wiadomości tekstowej nie stanowi już w zasadzie żadnego problemu, często jednak zapominamy o podstawowych zasadach, których należy przestrzegać przygotowując informację dla odbiorcy zagranicznego. »

Złożenie zamówienia

Aktualizacja: 27.10.2011

Po przyjęciu oferty biznesowej jest kolej na złożenie zamówienia. Na tym etapie korespondencja z kontrahentem jest uproszczona. Nierzadko korzysta się z gotowych formularzy zamówień dołączanych do wysyłanej oferty. »

Trafny temat wiadomości przyciągnie uwagę odbiorcy

Aktualizacja: 27.10.2011

Przygotowując maila warto pamiętać, że pracownicy firmy czy urzędu, do którego jest on adresowany w danym momencie otrzymują dziesiątki maili. Logiczne jest, że odbiorca jako pierwszą przeczyta tę wiadomość, która najbardziej przyciągnie jego uwagę. »

Od czego zacząć wiadomość elektroniczną?

Aktualizacja: 27.10.2011

Jednym z największych problemów, który pojawia się podczas redagowania maila jest sformułowanie pierwszego zdania. Jak zatem zacząć treść oficjalnego e-maila? »

Zawiadomienie o otwarciu akredytywy handlowej

Aktualizacja: 27.10.2011

Otwarcie akredytywy następuje w momencie otrzymania zawiadomienia o gotowości towaru do wysyłki. Możliwe jest to po wystąpieniu dostawcy towaru z wnioskiem do banku. »

Sposoby tłumaczenia korepondencji obcojęzycznej

Aktualizacja: 27.10.2011

Tłumaczenie umów wymagających dokładnej analizy językowej jest kłopotliwe. W takich przypadkach pojawia się konieczność skorzystania z profesjonalnej pomocy językowej. »

Oferta świadczonych usług

Aktualizacja: 27.10.2011

Oferta świadczonych usług jest podobna do oferty towarowej. Jej głównymi częściami są wstęp, część zasadnicza, zakończenie i podpis. »

Ogólne zapytanie ofertowe

Aktualizacja: 27.10.2011

Ogólne zapytanie ofertowe jest to propozycja dla dostawców, którzy są zapraszani do wzięcia udziału w procesie składania ofert, mającego na celu dostarczenie konkretnego produktu lub usługi. »

E-mail czy rozmowa

Aktualizacja: 27.10.2011

Niezależnie od sposobu, w jaki korzysta się z poczty elektronicznej, nie powinno się wysyłać e-maila, jeśli bardziej adekwatna forma przekazu informacji okaże się rozmowa przez telefon lub osobiste spotkanie. »

Gdy postanowimy napisać maila

Aktualizacja: 27.10.2011

Wydawać by się mogło, że najważniejsza w e-mailu jest treść wiadomości. W rzeczywistości przed przystąpieniem do jej napisania konieczne jest jeszcze podjecie pewnych czynności przygotowawczych. Przede wszystkim należy zastanowić się, czy na pewno poczta elektroniczna będzie najlepsza formą przekazu danej informacji. »

Zaproszenia biznesowe

Aktualizacja: 27.10.2011

Myśląc o promowaniu marki i zwiększeniu obrotów firmy przedsiębiorca powinien pamiętać także o organizacji spotkań integracyjnych czy eventów. Takie okazje wymagają m.in. zredagowania odpowiednich zaproszeń. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK