| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: komunikacja z klientem

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu komunikacja z klientem. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące komunikacja z klientem.

Nieformalna korespondencja po angielsku

Aktualizacja: 27.10.2011

Angielski, jako język uniwersalny coraz częściej zaczyna pojawiać się w naszym życiu prywatnym. Za pomocą krótkich wiadomości kontaktujemy się ze znajomymi, wysyłamy podziękowania za miłe towarzystwo na przyjęciu, przesyłamy pozdrowienia, przekazujemy komuś obiecane informacje. »

Przekazywanie informacji za pomocą e-maila

Aktualizacja: 27.10.2011

Dobrze skonstruowany e-mail powinien przykuć uwagę odbiorcy i zapewnić mu szybkie zapoznanie się z istotnymi informacjami. Warto więc przypomnieć o zasadzie odwróconej piramidy i dlaczego tak ważne jest jej przestrzeganie. »

Korespondencja z odbiorcą zagranicznym

Aktualizacja: 27.10.2011

Dostęp do internetu pozwala obecnie na szybki kontakt z osobami znajdującymi się w każdym zakątku świata. Mimo że wysłanie wiadomości tekstowej nie stanowi już w zasadzie żadnego problemu, często jednak zapominamy o podstawowych zasadach, których należy przestrzegać przygotowując informację dla odbiorcy zagranicznego. »

Złożenie zamówienia

Aktualizacja: 27.10.2011

Po przyjęciu oferty biznesowej jest kolej na złożenie zamówienia. Na tym etapie korespondencja z kontrahentem jest uproszczona. Nierzadko korzysta się z gotowych formularzy zamówień dołączanych do wysyłanej oferty. »

Trafny temat wiadomości przyciągnie uwagę odbiorcy

Aktualizacja: 27.10.2011

Przygotowując maila warto pamiętać, że pracownicy firmy czy urzędu, do którego jest on adresowany w danym momencie otrzymują dziesiątki maili. Logiczne jest, że odbiorca jako pierwszą przeczyta tę wiadomość, która najbardziej przyciągnie jego uwagę. »

Od czego zacząć wiadomość elektroniczną?

Aktualizacja: 27.10.2011

Jednym z największych problemów, który pojawia się podczas redagowania maila jest sformułowanie pierwszego zdania. Jak zatem zacząć treść oficjalnego e-maila? »

Zawiadomienie o otwarciu akredytywy handlowej

Aktualizacja: 27.10.2011

Otwarcie akredytywy następuje w momencie otrzymania zawiadomienia o gotowości towaru do wysyłki. Możliwe jest to po wystąpieniu dostawcy towaru z wnioskiem do banku. »

Sposoby tłumaczenia korepondencji obcojęzycznej

Aktualizacja: 27.10.2011

Tłumaczenie umów wymagających dokładnej analizy językowej jest kłopotliwe. W takich przypadkach pojawia się konieczność skorzystania z profesjonalnej pomocy językowej. »

Oferta świadczonych usług

Aktualizacja: 27.10.2011

Oferta świadczonych usług jest podobna do oferty towarowej. Jej głównymi częściami są wstęp, część zasadnicza, zakończenie i podpis. »

Ogólne zapytanie ofertowe

Aktualizacja: 27.10.2011

Ogólne zapytanie ofertowe jest to propozycja dla dostawców, którzy są zapraszani do wzięcia udziału w procesie składania ofert, mającego na celu dostarczenie konkretnego produktu lub usługi. »

E-mail czy rozmowa

Aktualizacja: 27.10.2011

Niezależnie od sposobu, w jaki korzysta się z poczty elektronicznej, nie powinno się wysyłać e-maila, jeśli bardziej adekwatna forma przekazu informacji okaże się rozmowa przez telefon lub osobiste spotkanie. »

Gdy postanowimy napisać maila

Aktualizacja: 27.10.2011

Wydawać by się mogło, że najważniejsza w e-mailu jest treść wiadomości. W rzeczywistości przed przystąpieniem do jej napisania konieczne jest jeszcze podjecie pewnych czynności przygotowawczych. Przede wszystkim należy zastanowić się, czy na pewno poczta elektroniczna będzie najlepsza formą przekazu danej informacji. »

Zaproszenia biznesowe

Aktualizacja: 27.10.2011

Myśląc o promowaniu marki i zwiększeniu obrotów firmy przedsiębiorca powinien pamiętać także o organizacji spotkań integracyjnych czy eventów. Takie okazje wymagają m.in. zredagowania odpowiednich zaproszeń. »

Kiedy można posłużyć się sms-em?

Aktualizacja: 27.10.2011

Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że korespondencja wewnątrz firmy najczęściej odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Jednak w pewnych sytuacjach wysyłamy też sms-y. »

Jak zdobyć zaufanie klienta wysyłając ofertę e-mailem?

Aktualizacja: 27.10.2011

Korzystając z sieci możemy dotrzeć do nieograniczonej liczby potencjalnych partnerów firmy. Jest to jednak dopiero pierwszy krok w budowaniu sieci odbiorców. Aby zwiększyć grono swoich klientów warto jest poświęcić uwagę na dokładne przygotowanie oferty biznesowej. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Buchholc

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »