| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: inwentaryzacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu inwentaryzacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące inwentaryzacja.

Czy potwierdzając saldo należności na inny dzień niż bilansowy, należy wykazywać naliczone odsetki

Aktualizacja: 14.11.2017

Spółka w ramach rocznej inwentaryzacji zamierza wysłać potwierdzenie salda należności na dzień 30 listopada 2017 r. Czy potwierdzenie salda powinno zawierać również naliczone na ten dzień odsetki? Czy trzeba będzie powtórnie potwierdzić saldo z kontrahentem, gdy spółka nie zrezygnuje z naliczania odsetek za okres do końca na 31 grudnia 2017? »

Harmonogram czynności inwentaryzacyjnych za 2017 r.

Aktualizacja: 11.10.2017

Obowiązek przeprowadzania inwentaryzacji wynika z art. 26–27 ustawy o rachunkowości. Inwentaryzacja, tj. okresowe ustalanie lub sprawdzanie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów, jest elementem rachunkowości jednostki, za którą odpowiedzialność ponosi kierownik jednostki. Odpowiedzialność za spis z natury ponosi osoba, której ta czynność została powierzona, ale tylko w tym zakresie. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jarosław Olszewski

Elektrofarm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK