| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: internet

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu internet. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące internet.

Zakup akumulatora w internecie - potencjalne problemy

Aktualizacja: 19.09.2013

Akumulator ze względu na swoją budowę musi być traktowany z należytą ostrożnością. Zobacz z jakim ryzykiem wiąże się zakup akumulatora przez Internet. »

Ujednolicone zasady handlu w Internecie od połowy 2014 roku

Aktualizacja: 12.08.2013

Ujednolicone zasady działania sklepów internetowych w całej UE od połowy 2014 roku będą wynikiem wejścia w życie nowej unijnej dyrektywy. Zmienia ona zasadniczo przepisy dotyczące handlu w Internecie. »

Wymiana oleju w ASO i w warsztacie mechanicznym - porównanie cen

Aktualizacja: 06.03.2014

Ile kosztuje wymiana oleju silnikowego w autoryzowanym serwisie? Czy opłaca się kupować olej silnikowy w internecie? Ile można zaoszczędzić na wymianie oleju we własnym zakresie? Postanowiliśmy znaleźć dla Was odpowiedzi na te pytania. »

Transmisja danych LTE w samochodach Audi

Aktualizacja: 05.08.2013

Audi jako pierwszy producent w branży motoryzacyjnej zastosował w samochodach szybki standard transmisji danych LTE (Long Term Evolution). Pierwsze auta wyposażone w to rozwiązanie dostępne są już od lipca 2013 roku. Zobacz, które auta posiadają system LTE oraz jakie są jego możliwości. »

Zakup części przez internet - są na to bezpieczne sposoby!

Aktualizacja: 02.08.2013

Zakup części przez internet nie zawsze jest w 100% bezpieczny. Zdarza się, że oferowany w nim towar nie zgadza się z opisem zamieszczonym na stronie. Są jednak sklepy, które gwarantują bezpieczeństwo transakcji i towar dokładnie taki jaki zamawialiśmy. »

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Aktualizacja: 12.03.2018

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami. »

6 mitów głównych w SEO

Aktualizacja: 12.03.2018

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki. »

Legalizacja przechowywania plików cookies

Aktualizacja: 07.08.2013

Dnia 22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy, zgodnie z którymi przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego, w szczególności plików cookies jest dozwolone, ale po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika. »

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Aktualizacja: 07.03.2013

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu. »

Dziennikarstwo mobilne

Aktualizacja: 15.01.2013

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery. »

Reklama w mediach – zainteresowanie reklamą

Aktualizacja: 10.12.2012

W roku 2012 najczęściej wykorzystywane były reklamy banerowe - 50% reklam prezentowanych w Internecie. Wartość ta w obecnym roku maleje, wzrasta znaczenie ilość reklam angażujących czytelnika – reklamy Preroll i Rectangle – zasłaniające treści i przekazy danego portalu. »

Założenie strony internetowej a podatki

Aktualizacja: 26.11.2012

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej. »

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Aktualizacja: 14.11.2012

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy. »

Telefonia internetowa przestaje być gadżetem

Aktualizacja: 13.11.2012

Z raportu Urzędu Kontroli Elektronicznej wynika, że w 2011 r. wpływy całego rynku usług VoIP w Polsce wyniosły 260 mln zł, odnotowując wzrost na poziomie 6,8 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. »

Centrum danych w chmurze – zabezpieczenia

Aktualizacja: 18.09.2012

Wśród licznej grupy przedsiębiorców aplikacje działające w chmurze budzą sporo wątpliwości. Szczególnie, gdy korzystanie z takiego rozwiązania wymaga przechowywania danych firmowych, kontaktów i ważnych informacji oraz dokumentów. Niewiedza rodzi wizję ich wysyłania „gdzieś, nie wiadomo gdzie”. Mit ten obalają współczesne centra danych, z których koniecznie korzystają profesjonalni dostawcy aplikacji działających w modelu SaaS. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ltdconsulting.pl

Biuro księgowe wzbogacone o doradztwo i consulting gospodarczy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK