| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: innowacyjność

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu innowacyjność. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące innowacyjność.

Ruszył konkurs na innowacyjnego przedsiębiorcę w województwie lubelskim

Aktualizacja: 07.10.2011

Przedsiębiorcy korzystający z funduszy unijnych mają szansę powalczyć o miano najbardziej innowacyjnej firmy w regionie. W walce o tytuł liczy się m.in. ilość wprowadzonych innowacji, skala innowacyjności i wprowadzenie technologii ICT. »

Jak wykorzystać innowację w biznesie: ubezpieczenia zdrowotne

Aktualizacja: 11.10.2011

Co by było, gdyby ubezpieczycielom udało się opracować metodę, dzięki której o składce ubezpieczeniowej można by decydować na podstawie zachowań i sposobu życia człowieka? »

Innowacja w biznesie na przykładzie opon Goodyeara

Aktualizacja: 11.10.2011

Rozpatrzmy pewną bardzo tradycyjną i bardzo nastawioną na produkt dziedzinę jaką jest przemysł opon do samochodów ciężarowych. »

Jak wykorzystać innowację w biznesie? - firma obuwnicza

Aktualizacja: 09.12.2011

Przyjrzyjmy się obuwiu. Iluż to spośród nas doznaje frustracji z powodu niemożności znalezienia właściwego rozmiaru butów? Od kiedy produkcja masowa stała się normą, próbowaliśmy dopasowywać się do któregoś z rozmiarów i kształtów określanych przez wytwórców. Ale ta tradycja również się zmienia. »

Sprzedaż towarów i usług, jako sztuka dotrzymywania obietnic

Aktualizacja: 11.10.2011

Można zaryzykować tezę, iż sprzedaż polega na ciągłym składaniu obietnic naszemu klientowi, że jego potrzeby zostaną zaspokojone. Kontaktując się z klientami, niejako przyrzekamy im, że to, co chcemy dostarczyć dostaną, jeśli tylko wyrażą chęć dokonania zakupu. Jak ważna jest ta zasada, wiedzą wszyscy ci, którzy z powodu własnych zaniedbań lub z powodu zaniedbań innych, nie dostarczyli towaru czy usługi w wyznaczonym terminie i narazili się swojemu klientowi lub, co gorsza, utracili go. »

Odpowiedz na oczekiwania rynku – doceń innowację

Aktualizacja: 09.12.2011

Innowacja odpowiadająca na oczekiwania rynku w firmie może zostać zapoczątkowana przez kogokolwiek w organizacji. »

Znaczenie innowacji w biznesie

Aktualizacja: 28.10.2011

Nie wszyscy menadżerowie zdają sobie sprawę jakie znaczenie dla rozwoju biznesu mają innowacje. Warto jest uświadomić sobie, że tylko nowatorskie podejście do działań na rynku zapewni sukces firmie. »

Utrzymaj produkcję w toku

Aktualizacja: 11.10.2011

Zatrzymać klienta i zdobyć nowego odbiorcę wyrobów Twojej firmy pomoże ciągły rozwój produkcji. Nawet gdy masz już mocną pozycję na rynku nie zapominaj o konkurencji, która podaje klientowi co raz nowe rozwiązania. »

Przewaga konkurencyjna dzięki innowacjom

Aktualizacja: 11.10.2011

Innowacje to perspektywiczny kierunek dla każdej branży. Nie zatrzymuj się na zdobytych pozycjach. Twórz nowe produkty i wdrażaj nowe pomysły – to zapewni Twojej firmie przewagę konkurencyjną. »

Jakie są korzyści z Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Aktualizacja: 11.10.2011

Sektor publiczny nie posiada wystarczających środków na finansowanie infrastruktury, ani na jej późniejsze utrzymanie. Wybudowanie obiektów infrastruktury pociąga za sobą kolejne inwestycje wspomagające i uzupełniające. Istniejąca infrastruktura natomiast wymaga finansowania bieżących wydatków na jej utrzymanie. Wydatki na poprawę i budowę nowej infrastruktury są niezbędne, gdyż stymulują wzrost gospodarczy regionu, a to stwarza zapotrzebowanie na kolejne inwestycje. Dlatego niezbędne jest poszukiwanie nowych źródeł finansowania inwestycji. »

Co to jest bon na innowacje dla mikro firmy

Aktualizacja: 13.10.2011

Z raportów PARP wynika, że innowacja dla firmy mikro jest czymś zasadniczo innym od innowacji firmy średniej wielkości, lub dużego przedsiębiorstwa. Firmy mikro, borykające się często z wielkimi finansowymi ograniczeniami, nie mogą pozwolić sobie na kosztowne innowacje i zwykle związane z tym inwestycje. Czy to oznacza, że mikroprzedsiębiorstwa muszą zawsze pozostawać w tyle i są skazane na przestarzałe technologie i brak możliwości rozwoju? »

Promowanie działań innowacyjnych – część II

Aktualizacja: 13.10.2011

W części 1 artykułu poznaliśmy możliwości jakie daje Unia Europejska polskiej gospodarce w rozwoju innowacyjności. Poniżej zaprezentowane zostaną kolejne działania PO IG dedykowane sektorowi MSP. »

Promowanie działań innowacyjnych - część I

Aktualizacja: 13.10.2011

Głównym problemem polskich przedsiębiorstw jest niski poziom innowacyjności, co z kolei przekłada się na wolniejszy wzrost gospodarczy całości kraju. Odpowiedzią na niską innowacyjność polskiej gospodarki miały stanowić środki unijne i promowanie działań innowacyjnych. »

Innowacje w biznesie wspierane przez dział HR

Aktualizacja: 03.11.2011

Budowanie organizacji uczącej się (ang. Learning organization) potrafiącej nieustannie zdobywać nową wiedzę, rozpowszechniać ją w swoich strukturach i natychmiast wykorzystywać do tworzenia nowych technologii i produktów to jedno z największych wyzwań jakie stoją obecnie przed działem HR. »

Wsparcie sektora MSP: inkubatory przedsiębiorczości

Aktualizacja: 16.12.2011

Inkubatory przedsiębiorczości stały się symbolem wspierania małego biznesu w regionach. Chodzi w nich bowiem o pomoc, wsparcie, utrzymanie przy życiu nowych firm w bardzo trudnym dla nich okresie „wylęgania”. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA

Założony w 1919 roku Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA (The Chartered Institute of Management Accountants) jest czołową i jednocześnie największą organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej, liczącą ponad 227 000 członków i studentów w 179 krajach.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK