| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: innowacyjność

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu innowacyjność. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące innowacyjność.

Bilans niemieckiego eksportu gorszy niż oczekiwano

Aktualizacja: 08.12.2010

Ostatnimi czasy hossa na rynkach finansowych jest rezultatem dobrych notowań surowców. Sytuacja oddziałuje również na GPW. Ten stan rzeczy łatwo zaobserwować na przykładzie KGHM i PKN Orlen, które we wtorek były motorem napędzającym rynek. »

Jakie są korzyści przy stosowaniu karty wyników w firmach usługowych?

Aktualizacja: 11.10.2011

W celu uzyskania optymalnych korzyści karta wyników musi zostać odpowiednio zastosowana. Dla małych przedsiębiorstw rozpoczynających działalność zastosowanie kompletnej karty wyników może nie mieć większego sensu – mogą one jednak wykorzystać tylko te jej elementy, które odpowiadają aktualnym potrzebom firmy. Zastosowanie karty wyników dla usług przez przedsiębiorstwa od średniej do dużej wielkości może przynieść im wymierne korzyści. »

Jak odnaleźć podmioty zainteresowane zakupem małej firmy?

Aktualizacja: 08.12.2011

Sprzedaż małej firmy może być utrudniona, jeżeli jej właściciel nie zna rynku, na którym mógłby dokonać zbycia. W szczególnej sytuacji znajdują się małe firmy spin off. Jak odnaleźć w biznesowym gąszczu chętnych do zakupu? »

Jak sprzedać małą firmę na rynku globalnym?

Aktualizacja: 08.12.2011

Prowadząc małą firmę można dojść do wniosku, iż opłacalna jest jej sprzedaż. W szczególności dotyczy to małych firm technologicznych. Jak skutecznie sprzedać małą firmę? »

Na co zwracać uwagę przygotowując kontrakt

Aktualizacja: 24.11.2011

Wprowadzenie małej firmy na globalny rynek powoduje, że staje ona przed koniecznością przygotowania kontraktu. Co zrobić, aby opracowany wzór był poprawny pod względem prawnym? Przeczytaj. »

Jak przygotować segmentację rynku?

Aktualizacja: 08.12.2011

Wprowadzanie na rynek globalny małej firmy wiąże się z koniecznością opracowania segmentacji. Jakie etapy składają się na proces jej przygotowania? »

Jak wprowadzić małą innowacyjną firmę na rynek?

Aktualizacja: 08.12.2011

Założenie firmy i prowadzenie działalności gospodarczej w małym rozmiarze dla wielu jest dopiero pierwszym krokiem w procesie realizacji ich ambicji. Jak więc stanąć przed wyzwaniem wprowadzenia na powszechny rynek innowacyjnej firmy? »

Jak monitorować realizację strategii marketingowej

Aktualizacja: 25.11.2011

Podjęcie kampanii marketingowej w odniesieniu do prowadzonej firmy nie może być pozostawione bez opieki. Monitorowanie strategii to jeden z kluczowych elementów prowadzących do odniesienia sukcesu. »

Na czym polega segmentacja rynku?

Aktualizacja: 08.12.2011

Jeżeli przedsiębiorca zamierza wprowadzić firmę na rynek globalny, powinien położyć nacisk na dokonanie segmentacji rynku. Jaki jest cel tego działania i czemu ono służy? Przeczytaj. »

Ruszył konkurs na innowacyjnego przedsiębiorcę w województwie lubelskim

Aktualizacja: 07.10.2011

Przedsiębiorcy korzystający z funduszy unijnych mają szansę powalczyć o miano najbardziej innowacyjnej firmy w regionie. W walce o tytuł liczy się m.in. ilość wprowadzonych innowacji, skala innowacyjności i wprowadzenie technologii ICT. »

Jak wykorzystać innowację w biznesie: ubezpieczenia zdrowotne

Aktualizacja: 11.10.2011

Co by było, gdyby ubezpieczycielom udało się opracować metodę, dzięki której o składce ubezpieczeniowej można by decydować na podstawie zachowań i sposobu życia człowieka? »

Innowacja w biznesie na przykładzie opon Goodyeara

Aktualizacja: 11.10.2011

Rozpatrzmy pewną bardzo tradycyjną i bardzo nastawioną na produkt dziedzinę jaką jest przemysł opon do samochodów ciężarowych. »

Jak wykorzystać innowację w biznesie? - firma obuwnicza

Aktualizacja: 09.12.2011

Przyjrzyjmy się obuwiu. Iluż to spośród nas doznaje frustracji z powodu niemożności znalezienia właściwego rozmiaru butów? Od kiedy produkcja masowa stała się normą, próbowaliśmy dopasowywać się do któregoś z rozmiarów i kształtów określanych przez wytwórców. Ale ta tradycja również się zmienia. »

Sprzedaż towarów i usług, jako sztuka dotrzymywania obietnic

Aktualizacja: 11.10.2011

Można zaryzykować tezę, iż sprzedaż polega na ciągłym składaniu obietnic naszemu klientowi, że jego potrzeby zostaną zaspokojone. Kontaktując się z klientami, niejako przyrzekamy im, że to, co chcemy dostarczyć dostaną, jeśli tylko wyrażą chęć dokonania zakupu. Jak ważna jest ta zasada, wiedzą wszyscy ci, którzy z powodu własnych zaniedbań lub z powodu zaniedbań innych, nie dostarczyli towaru czy usługi w wyznaczonym terminie i narazili się swojemu klientowi lub, co gorsza, utracili go. »

Odpowiedz na oczekiwania rynku – doceń innowację

Aktualizacja: 09.12.2011

Innowacja odpowiadająca na oczekiwania rynku w firmie może zostać zapoczątkowana przez kogokolwiek w organizacji. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jobs Plus

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »