| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: efektywność

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu efektywność. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące efektywność.

Czy budownictwo mieszkaniowe w Polsce przechodzi zastój?

Aktualizacja: 19.11.2010

Liczba wydawanych pozwoleń na budowę rośnie, ale nie przekłada się to na ilość mieszkań oddanych do użytkowania. W październiku dostaliśmy do dyspozycji o jedną trzecią mniej mieszkań niż w zeszłym roku. Te, które powstaną, będą gotowe dopiero za dwa lata. »

Na czym polega przewidywanie zachowań w reklamie

Aktualizacja: 25.11.2011

Przewidywanie zachowań pomaga działom marketingu określić to, co konsumenci prawdopodobnie zrobią w przyszłości. Za pomocą skomplikowanych technik modelowania i zbierania danych, przewidywanie zachowań wykorzystuje przeszłe zachowania klientów w celu prognozowania przyszłych reakcji. »

Czas na odkrywanie potencjału zespołu?

Aktualizacja: 28.10.2011

Skuteczne zarządzanie zespołem przekłada się nie tylko na jakość towarów czy świadczonych usług oferowanych klientom firmy. Dobrze zorganizowany czas pracy daje menedżerowi możliwość zastanowić się nad organizacją własnego sukcesu, komunikowaniem się i motywowaniem. »

Nie stawiaj za wysokich poprzeczek

Aktualizacja: 28.10.2011

Dążenie do perfekcji w pracy nie zawsze może przynieść oczekiwane rezultaty. Większy sukces odniesiesz wówczas, gdy pozwolisz swoim podwładnym współdecydować o tym, jak zwiększyć wydajność pracy zespołu. »

Pierwsze kroki w badaniu potrzeb szkoleniowych

Aktualizacja: 27.10.2011

Badanie potrzeb szkoleniowych to coś więcej niż określenie swoich oczekiwań – to także dokładna analiza specyfiki firmy, potrzeb i luk w wiedzy lub umiejętnościach jej pracowników, a także precyzyjne określenie grupy docelowej. »

Cele i etapy tworzenia projektu szkoleniowego

Aktualizacja: 27.10.2011

Szkolenia, które zyskują coraz większą, mogą mieć wydźwięk typowo informacyjno – edukacyjny lub uczą tzw. umiejętności miękkich. Przyjrzyjmy się podstawowym celom, cechom oraz etapom tworzenia udanego projektu szkoleniowego. »

Niepokój obniża efektywność pracy

Aktualizacja: 28.10.2011

W walce ze stresem przydaje się nie tylko usuwanie trudności, które wywołują lek. Pomocne jest także głębsze spojrzenie na wpływ niepokoju na wyniki Twojej pracy. »

Walka z lękiem - wskazówki treningowe

Aktualizacja: 28.10.2011

Nie od dziś wiadomo, że pracując w stresie stajemy się mniej wydajni jesteśmy narażeniu na nerwice i depresje. Są jednak sposoby, które pomagają przeciwstawić się trudnym sytuacjom. »

Budowanie zaufania

Aktualizacja: 28.10.2011

Aby zwiększyć efektywność pracy menadżer musi wzbudzić zaufanie w sercach i umysłach pracowników. Nie mogą mieć wątpliwości, że jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu i że postępujesz uczciwie. »

Presja planu sprzedaży

Aktualizacja: 28.10.2011

Dyrektor handlowy często odpowiada za plan sprzedaży, którego nie jest autorem. Mimo możliwości przekazywania swoich sugestii, czy też przekonywania do najlepszych rozwiązań, jego wpływ na założenia budżetowe jest ograniczony. Zazwyczaj po narzuceniu nowego obowiązującego planu sprzedaży, szefowi nie pozostaje nic innego, jak jego akceptacja. »

Umiejętność skutecznego przekonywania

Aktualizacja: 28.10.2011

Jedną z umiejętności społecznych jest pozyskiwanie sobie innych dzięki wykorzystaniu sposobów skutecznego przekonywania. Ta umiejętność jest niezwykle ważna dla menedżera, który jest przywódcą w grupie. »

Stres w pracy a koncepcje zarządzania ludźmi

Aktualizacja: 04.11.2011

Przyglądam się koncepcjom zarządzania ludźmi i zastanawiam się nad nimi. Komu służą? Jak motywują i czy pomagają w zarządzaniu stresem? »

Pojęcie kompetencji

Aktualizacja: 03.11.2011

W życiu zawodowym o kompetencjach mówi się często. Ktoś je ma, ktoś nie ma, komuś udzielono, a ktoś przekroczył… Kompetencje inaczej mówiąc umiejętności personalne szczególnie są potrzebne w budowaniu zespołu. »

Kompetencje osobiste a praca w zespole

Aktualizacja: 03.11.2011

Zazwyczaj, mówiąc o kompetencjach osobistych na pierwszym miejscu wymienia się naszą wiedzę o naszych aktualnych odczuciach w powiązaniu z przyczynami ich powstania oraz z umiejętnością kierowania nimi, świadomość związków, jakie zachodzą pomiędzy uczuciami a zachowaniem, między tym, co myślimy, robimy i mówimy. »

Konsekwencja główna zaleta menedżera

Aktualizacja: 28.10.2011

Sprawność w działaniach managerskich jest z pewnością funkcją czasu i nabieranych doświadczeń. Zestaw wartości, jakie wyznaje pozostaje jednak elementem wyróżniającym go spośród innych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Marta Lech

Adwokat, ekspert w zakresie prawa cywilnego, rodzinnego i karnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »