| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-marketing

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-marketing. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-marketing.

Kiedy warto zainwestować w domenę generyczną

Aktualizacja: 31.08.2010

Domena generyczna to adres internetowy, w którym jako nazwa występuje słowo podstawowe. Można tutaj zaliczyć wszelkie słowa ogólne, odnoszące się do danych branży, produktów (np. rowery.pl), zawodów (np. dziennikarze.pl), usług (np. sprzatanie.pl) itp. Jakie możliwości daje nabycie takiej domeny? »

Jak stworzyć firmową stronę WWW

Aktualizacja: 26.08.2010

Firmowa strona WWW jest podstawą wszelkich działań promocyjnych w Sieci. Umożliwia zapoznanie się z ofertą firmy o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu jest jedną z najbardziej powszechnych oraz najskuteczniejszych form zdobywania klientów. »

Czy warto prowadzić biznes w sieci?

Aktualizacja: 17.11.2011

Ostatnie cztery lata przyniosły gwałtowny wzrost liczby e-sklepów. Czy można powiedzieć, że biznes w sieci jest bardziej opłacalny niż sprzedaż prowadzona w sposób klasyczny zwykły? »

Czy czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii

Aktualizacja: 19.01.2012

Marzeniem każdego przedsiębiorcy jest zastosowanie takiej kampanii reklamowej by jego produkt był na ustach wszystkich. Nie inaczej jest w przypadku marketingu wirusowego w sieci, jednak taka reklama musi trafić do odbiorcy w właściwym czasie by odniosła sukces. »

Na czym polega viral spoof

Aktualizacja: 19.01.2012

Coraz częściej działając poprzez reklamę w Internecie można się napotkać na określenie viral spoof jako metody szybko podnoszącej rozpoznawalność marki. Na czym jednak tak naprawdę to polega? »

Jak przesyłać marketingowego wirusa

Aktualizacja: 19.01.2012

Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj. »

Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie - problem prawny?

Aktualizacja: 25.11.2011

Coraz częściej działania marketingowe prowadzone są przez przedsiębiorców w Internecie. Działania te mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. »

Darmowy blog w serwisie czy płatny hosting?

Aktualizacja: 02.12.2010

Istnieją dwa typy hostingu, darmowy i płatny. Czemu typy? Przecież i jedno i drugie to hosting. Otóż owszem, hosting to hosting, nieważne czy darmowy czy bezpłatny. Tak pewnie myśli każdy po przeczytaniu samej definicji hostingu. Prawda jest taka, że obie opcje tak bardzo różnią się od siebie, że z powodzeniem można by było im nadać odmienne nazwy. Jak więc wyglądają różnice? »

Jak założyć własny blog?

Aktualizacja: 02.12.2010

Jeszcze przed założeniem własnego bloga należy zastanowić się, o czym w ogóle ten blog będzie. Zakładanie pamiętnika tylko po to, żeby po prostu był mija się z celem.Poza tym, od samej tematyki i działalności bloga zależy gdzie i jak będziemy owego bloga zakładać. Kolejną kwestią jest oczywiście czas i niekiedy środki niezbędne do prowadzenia bloga. Jeśli chodzi o czas można stwierdzić, że jest to swego rodzaju internetowa netykieta. Jeśli już zdobędziemy swoją grupkę czytelników, należy o nich dbać zamieszczając regularnie nowe wpisy. Blog jest wspaniałą formą komunikacji, ale wymaga regularnego poświęcania mu czasu. »

Blog na popularnej platformie czy na własnej stronie?

Aktualizacja: 02.12.2010

Blog to prawdopodobnie najprostsza i najtańsza forma zaistnienia w sieci. Bez znaczenia, czy będziemy prowadzić blog tematyczny, prywatny czy czysto reklamowy możemy mieć pewność, że po jakimś czasie naszą stronę odwiedzi mnóstwo osób. Jednak zanim założymy bloga warto zastanowić się, gdzie go umieścić. »

W jaki sposób sprzedać domenę na rynku wtórnym - krok po kroku

Aktualizacja: 26.07.2010

Czy wiesz gdzie i w jaki sposób można sprzedać domenę, oraz ile realnie może być ona warta. Wiedza na temat rynku wtórnego domen oraz przeprowadzanych na nim transakcji jest niezwykle ważna, aby inwestując w adres internetowy nie stracić, a zyskać. Przeczytaj koniecznie! »

Jak kupić domenę na rynku wtórnym – krok po kroku

Aktualizacja: 21.07.2010

Coraz częściej chcąc rozpocząć działalność promocyjną w Sieci, przedsiębiorcy mają problemy ze znalezieniem atrakcyjnej nazwy dla serwisu WWW. Wpływa to na wzrost zainteresowania rynkiem wtórnym. W poniższym artykule wskazujemy jak krok po kroku zakupić domenę na rynku wtórnym. »

Czy warto kupić domenę na rynku wtórnym

Aktualizacja: 22.07.2010

Promując firmową stronę WWW, musimy zadbać o to, aby adres który do niej prowadzi był najlepszy z możliwych. Jedną z pierwszych trudności, jakie napotyka każde przedsiębiorstwo, jest konieczność wymyślenia nazwy. Musi ona być oryginalna, aby firma wyróżniała się spośród konkurencji. Ułatwia to rejestracja właściwej domeny. Co jednak zrobić, gdy te najlepsze są już zajęte? »

Czy warto zarejestrować pakiet firmowych domen

Aktualizacja: 22.07.2010

Rozpoczynając działalność w Sieci firma powinna zastanowić się nad zakupem pakietu domen z użyciem słów budzących skojarzenia z przedsiębiorstwem lub promowanym produktem. Działanie takie zabezpieczy ją przed nieuczciwymi cyberprzęstepcami! »

Jak zarejestrować domenę przed założeniem firmy

Aktualizacja: 22.07.2010

Domena, która posiada słowa bezpośrednio kojarzące się z firmą lub jej nazwą jest bardzo atrakcyjna nie tylko dla firmy. W Sieci coraz częściej dochodzi do przestępstw związanych z przechwytywaniem oraz wykorzystywaniem ich przez osoby trzecie, najczęściej w celu osiągnięcia korzyści materialnych. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Madejski Sasiński Starowicz radcowie prawni

spółka partnerska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »