| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

SEO dla małych przedsiębiorców i wolnych zawodów – kilka praktycznych wskazówek

Aktualizacja: 12.03.2018

Współcześnie promocja firmy w wyszukiwarkach to kluczowy element w całym online marketing mix dla podmiotów, których przychód w głównej mierze generowany jest dzięki Internetowi. Z taką samą uwagą do SEO powinni podejść także mali przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów. Nie od dziś wiadomo, że w wielu branżach większość ich klientów pochodzi właśnie z Internetu. »

Reklama w Internecie to najskuteczniejszy marketing

Aktualizacja: 15.11.2013

Rynek reklamy w Polsce przechodzi kryzys. Wydatki firm na reklamy telewizyjne znacznie się zmniejszyły. Firmy stawiają na reklamy w Internecie, które stanowią najskuteczniejszy sposób na dobry marketing. »

Elektroniczny obieg dokumentów - bezpieczeństwo i niższe koszty prowadzenia firmy

Aktualizacja: 02.12.2013

Jedną z podstaw sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest właściwy przepływ informacji. Dotyczy to nie tylko tych skierowanych do adresatów zewnętrznych, ale przede wszystkim danych przeznaczonych do wewnętrznego obiegu. »

Co nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego nie może w swojej treści zawierać klauzul niedozwolonych. Co to jest klauzula niedozwolona? Co jeszcze nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego? »

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego powinien obowiązkowo zawierać elementy określone w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stworzenie regulaminu sklepu internetowego nie jest sprawą łatwą. Na co uważać przy tworzeniu regulaminu sklepu internetowego? »

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

Aktualizacja: 04.11.2013

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości. »

Rozwijasz firmę? Inwestuj w nowe technologie

Aktualizacja: 04.11.2013

Świat zmienia się dzisiaj szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju sektora nowych technologii. W tym przypadku trudno już mówić o rewolucji, ponieważ rzeczywistość nieustannie ulega poważnym przeobrażeniom. Chociaż skutki tego procesu odczują wszyscy ludzie, to szczególną uwagę powinni na niego zwrócić przedsiębiorcy. Dla nich jest to spora szansa na poprawę wydajności oraz obniżenie kosztów prowadzenia firmy. »

Obowiązki sprzedawcy wobec konsumentów

Aktualizacja: 09.10.2013

Unijne i polskie prawo stawia konsumentów w uprzywilejowanej pozycji w stosunku do sprzedawców. Szczególną ochroną objęte zostały zakupy na odległość (przez internet bądź z katalogów wysyłkowych) oraz zakup poza lokalem przedsiębiorstwa. »

Więcej uprawnień dla klientów e-sklepów w 2014 roku

Aktualizacja: 07.10.2013

W czerwcu 2014 roku zmienią się obowiązki informacyjne, jakie muszą spełniać przedsiębiorcy prowadzący e-sklepy. Nowe uprawnienia uzyskają również klienci. Zgodnie z nowelizacją klient e-sklepu będzie miał czternaście dni zamiast dziesięciu na zwrot zakupionego w sieci towaru, łatwiej zareklamuje wadliwy produktu oraz uzyska nowe możliwości dochodzenia swoich praw. »

LibreDocs - szybsze i samodzielne tworzenie dokumentów biznesowych

Aktualizacja: 20.09.2013

Ruszył LibreDocs – system on-line, który przyśpiesza przygotowanie profesjonalnego biznes planu i innych dokumentów potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Rozwiązanie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw, w tym firm konsultingowych, które opracowują biznes plany na zlecenie. »

Raport Aplikacje Sport& Fitness

Aktualizacja: 22.08.2013

Wydawnictwo MitMedia i Time4Mobi, partnerzy biznesowi nowo powstającego serwisu SuperApps, rozpoczynają serię publikacji dotyczących rynku aplikacji mobilnych. Pierwszy raport zatytułowany jest „Aplikacje Sport & Fitness”. »

Marketing online

Aktualizacja: 11.07.2013

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone. »

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Aktualizacja: 12.03.2018

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami. »

6 mitów głównych w SEO

Aktualizacja: 12.03.2018

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki. »

Dostęp do internetu - zachowanie e-klientów

Aktualizacja: 07.05.2013

Rozwój dziennikarstwa internetowego jest zależny od rozwoju, popularności Internetu i sieci mobilnych. W ostatnich latach wzrost liczby użytkowników rocznie ocenia się na ok 20% (jest to około 10 mln użytkowników w kraju). Ponad 40% gospodarstw domowych ma stały dostęp do Internetu, ponad 2,5 mln mieszkańców ma dostęp poprzez sieci komórkowe. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Rudzka Kancelaria Doradcy Podatkowego

Kancelaria posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podatkowo-prawnej dużych i średnich polskich firm, międzynarodowych korporacji oraz podmiotów publicznych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK