| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Rozwijasz firmę? Inwestuj w nowe technologie

Aktualizacja: 04.11.2013

Świat zmienia się dzisiaj szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju sektora nowych technologii. W tym przypadku trudno już mówić o rewolucji, ponieważ rzeczywistość nieustannie ulega poważnym przeobrażeniom. Chociaż skutki tego procesu odczują wszyscy ludzie, to szczególną uwagę powinni na niego zwrócić przedsiębiorcy. Dla nich jest to spora szansa na poprawę wydajności oraz obniżenie kosztów prowadzenia firmy. »

Obowiązki sprzedawcy wobec konsumentów

Aktualizacja: 09.10.2013

Unijne i polskie prawo stawia konsumentów w uprzywilejowanej pozycji w stosunku do sprzedawców. Szczególną ochroną objęte zostały zakupy na odległość (przez internet bądź z katalogów wysyłkowych) oraz zakup poza lokalem przedsiębiorstwa. »

Więcej uprawnień dla klientów e-sklepów w 2014 roku

Aktualizacja: 07.10.2013

W czerwcu 2014 roku zmienią się obowiązki informacyjne, jakie muszą spełniać przedsiębiorcy prowadzący e-sklepy. Nowe uprawnienia uzyskają również klienci. Zgodnie z nowelizacją klient e-sklepu będzie miał czternaście dni zamiast dziesięciu na zwrot zakupionego w sieci towaru, łatwiej zareklamuje wadliwy produktu oraz uzyska nowe możliwości dochodzenia swoich praw. »

LibreDocs - szybsze i samodzielne tworzenie dokumentów biznesowych

Aktualizacja: 20.09.2013

Ruszył LibreDocs – system on-line, który przyśpiesza przygotowanie profesjonalnego biznes planu i innych dokumentów potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej. Rozwiązanie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw, w tym firm konsultingowych, które opracowują biznes plany na zlecenie. »

Raport Aplikacje Sport& Fitness

Aktualizacja: 22.08.2013

Wydawnictwo MitMedia i Time4Mobi, partnerzy biznesowi nowo powstającego serwisu SuperApps, rozpoczynają serię publikacji dotyczących rynku aplikacji mobilnych. Pierwszy raport zatytułowany jest „Aplikacje Sport & Fitness”. »

Marketing online

Aktualizacja: 11.07.2013

W kolejnych latach najwyższą dynamikę wzrostu na rynku reklamowym ocenia się dla marketingu mobilnego. Obecnie firmy opracowują i wprowadzają prezentacje promocyjne odpowiednie dla smartphone i tablet. Najważniejsze jest dostosowanie grafiki oraz czytelność i jasność przekazu. Firmy obecnie udostępniają katalogi, aplikacje IT oraz portale czytane poprzez tablet i smartphone. »

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Aktualizacja: 09.05.2013

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami. »

6 mitów głównych w SEO

Aktualizacja: 09.05.2013

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki. »

Dostęp do internetu - zachowanie e-klientów

Aktualizacja: 07.05.2013

Rozwój dziennikarstwa internetowego jest zależny od rozwoju, popularności Internetu i sieci mobilnych. W ostatnich latach wzrost liczby użytkowników rocznie ocenia się na ok 20% (jest to około 10 mln użytkowników w kraju). Ponad 40% gospodarstw domowych ma stały dostęp do Internetu, ponad 2,5 mln mieszkańców ma dostęp poprzez sieci komórkowe. »

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Aktualizacja: 07.03.2013

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu. »

Jak zagospodarować nadwyżki w firmie?

Aktualizacja: 19.02.2013

Każdy przedsiębiorca cieszy się uzyskując dochód. Jednak wie też o tym, że pieniądze nie powinny leżeć bezczynnie, gdyż tracą na wartości. W niniejszym artykule przedstawimy kilka sposób na inwestowanie nadwyżek finansowych firmy na krótki czas, lecz z zyskiem. »

Nowe sposoby na przekaz informacji

Aktualizacja: 06.02.2013

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami. »

Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

Aktualizacja: 06.02.2013

Nieustanie obserwuje się rozwój rynku informacji. Można zauważyć ten rozwój poprzez powstawanie licznych portali tematycznych i specjalistycznych. Równocześnie rozbudowano serwisy firmowe (szczególnie firm ogólnokrajowych i międzynarodowych) w zakresie informacji dla klientów, informacji o firmie, jej polityce i produktach. Na rynek wydawniczy wprowadzono magazyny i biuletyny instytucji i firm badawczych. »

Fax internetowy - czy warto z niego skorzystać?

Aktualizacja: 16.01.2013

Rośnie liczba osób korzystających z faxu internetowego. Na czym polega używanie faxu internetowego i czy warto jest z niego korzystać? »

Dziennikarstwo mobilne

Aktualizacja: 15.01.2013

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

HADY KANCELARIA PRAWA GOSPODARCZEGO I PRAWA PRACY

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »