| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Google Plus - serwis społecznościowy warty zainteresowania?

Aktualizacja: 09.05.2013

Serwis społecznościowy Google+ co prawda nie zdobył takiej popularności jak jego główny konkurent, jednakże rozwija się i stanowi doskonały sposób nie tylko na promocję małych biznesów stacjonarnych. To także spokojne miejsce, gdzie możliwy jest merytoryczny dialog przedsiębiorstw z klientami. »

6 mitów głównych w SEO

Aktualizacja: 09.05.2013

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki. »

Dostęp do internetu - zachowanie e-klientów

Aktualizacja: 07.05.2013

Rozwój dziennikarstwa internetowego jest zależny od rozwoju, popularności Internetu i sieci mobilnych. W ostatnich latach wzrost liczby użytkowników rocznie ocenia się na ok 20% (jest to około 10 mln użytkowników w kraju). Ponad 40% gospodarstw domowych ma stały dostęp do Internetu, ponad 2,5 mln mieszkańców ma dostęp poprzez sieci komórkowe. »

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Aktualizacja: 07.03.2013

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu. »

Jak zagospodarować nadwyżki w firmie?

Aktualizacja: 19.02.2013

Każdy przedsiębiorca cieszy się uzyskując dochód. Jednak wie też o tym, że pieniądze nie powinny leżeć bezczynnie, gdyż tracą na wartości. W niniejszym artykule przedstawimy kilka sposób na inwestowanie nadwyżek finansowych firmy na krótki czas, lecz z zyskiem. »

Nowe sposoby na przekaz informacji

Aktualizacja: 06.02.2013

Przekazy graficzne, multimedialne, prezentacje, wizualizacje, publikacje stają się elementem dziennikarstwa internetowego. Ostatnie lata pokazały wzrost zainteresowania rynkiem informacji – zarówno graficznym (fotorelacje) jak publikacjami. »

Kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego

Aktualizacja: 06.02.2013

Nieustanie obserwuje się rozwój rynku informacji. Można zauważyć ten rozwój poprzez powstawanie licznych portali tematycznych i specjalistycznych. Równocześnie rozbudowano serwisy firmowe (szczególnie firm ogólnokrajowych i międzynarodowych) w zakresie informacji dla klientów, informacji o firmie, jej polityce i produktach. Na rynek wydawniczy wprowadzono magazyny i biuletyny instytucji i firm badawczych. »

Fax internetowy - czy warto z niego skorzystać?

Aktualizacja: 16.01.2013

Rośnie liczba osób korzystających z faxu internetowego. Na czym polega używanie faxu internetowego i czy warto jest z niego korzystać? »

Dziennikarstwo mobilne

Aktualizacja: 15.01.2013

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery. »

Wymagania firm wobec rynku reklamowego

Aktualizacja: 15.01.2013

Firmy są ważnym źródłem dochodów dla wydawnictw, firm mediowych i mediów. Głównymi kryteriami dla reklamodawców jest popularność i powszechność przekazu oraz jego marka i reputacja. Jakie są wymagania firm wobec reklamodawców? »

Moneyback – czy to może się opłacać?

Aktualizacja: 07.01.2013

Każdy lubi dostawać coś gratis. Dlatego wielu klientów niektórych banków cieszy się, korzystając z oferowanej im usługi moneyback. W niniejszym artykule przyjrzymy się ofertom moneyback oferowanym przez banki działające w Polsce i sprawdzimy, jakie wymogi trzeba spełnić, by móc z tego udogodnienia korzystać. »

Życie w sieci kontra prywatność

Aktualizacja: 07.01.2013

Miejsce zamieszkania, data urodzin, zainteresowania, ulubione filmy i zespoły - wszystkich tych rzeczy możemy dowiedzieć się o innych z rozmaitych portali społecznościowych. Nie da się ukryć, że brak konta na portalach typu facebook czy nasza-klasa budzi współcześnie zdziwienie. Jednak, czy tego typu wirtualne społeczności nie odzierają nas w pewien sposób z prywatności? Jakie rzeczy zdecydowanie lepiej zachować dla siebie? »

Co dalej z dotacjami dla startupów?

Aktualizacja: 19.12.2012

Zakończył się nabór do trzeciego i ostatniego w tym roku konkursu z Działania 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG). Złożono rekordową od dwóch lat liczbę wniosków – 1221 na łączną kwotę ponad 535 mln zł. Tymczasem zbliżają się rewolucyjne zmiany w Działaniu 8.1, które mają ułatwić dostęp do wsparcia dla startupów i pomóc w rozdysponowaniu pozostałych w budżecie środków. »

Obowiązki przedsiębiorcy przy zawieraniu umowy na odległość

Aktualizacja: 18.12.2012

Przedsiębiorca sprzedający na serwisach aukcyjnych lub poprzez sklep internetowy jest zobowiązany do spełniania określonych obowiązków. Jakie informacje przedsiębiorca jest zobowiązany podać konsumentowi przy zawieraniu umowy na odległość? »

Jednolity patent: apel do rządu o wyjście Polski ze wzmocnionej współpracy

Aktualizacja: 14.12.2012

To ostatni moment na wyjście naszego kraju ze wzmocnionej współpracy utworzonej w celu stworzenia jednolitej ochrony patentowej - ostrzega PKPP Lewiatan »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Finesia Consulting Sp. z o.o.

Usługi księgowe i kadrowo-płacowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »