| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

UE chce wprowadzić reformę w ochronie danych osobowych

Aktualizacja: 29.01.2014

Komisja Europejska przedstawiła projekt kompleksowej reformy przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Przede wszystkim zmiany mają na celu wzmocnić sektor firm działających online. »

Wizerunek firmy w Internecie

Aktualizacja: 30.01.2014

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie? »

Informacja o cookies – wymogi prawne

Aktualizacja: 08.12.2014

Od pewnego czasu, na większości stron internetowych pojawia się informacja dotycząca cookies. Zapewne sytuacja ta budzi ciekawość, ponieważ do tej pory informacje takie nie pojawiały się. Zamieszczenie informacji o polityce cookies jest od 22 marca 2013 r. obowiązkiem, wynikającym z Dyrektywy 2009/136/WE, która wprowadza zmiany do poprzedzającej ją Dyrektywy 2002/58/WE. »

Jak otworzyć własny sklep internetowy – KROK PO KROKU

Aktualizacja: 18.07.2014

Z roku na rok zakupy dokonywane w wirtualnym świecie cieszą się coraz większą popularnością. Promocyjne ceny, oszczędzony czas i szeroka gama produktów – to tylko niektóre z czynników zachęcających do zakupów on – line. Postęp techniczny sprzyja nie tylko wartości zakupów robionych przez Internet, ale również firmom zawierającym transakcje w tym kanale. Nie bez przyczyny coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę sprzedaży. Co należy zrobić by otworzyć swój własny sklep internetowy? Oto kilka najważniejszych kroków: »

Najczęstsze mity SEO

Aktualizacja: 13.12.2013

Wraz ze zmianami algorytmu najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, pewne mity w SEO odchodzą w zapomnienie, zaś nowe się rodzą. Większość mitów w SEO jest rozpowszechniana nie tylko przez laików na forach, ale także przez specjalistów. Nierzadko próbują przekonać swoich klientów do tych magicznych sposobów. Warto przyjrzeć się aktualnym i popularnym mitom w SEO. »

Social Media Video – rewolucja w mobilnym marketingu

Aktualizacja: 05.12.2013

Krótkie filmy video zyskują coraz większość popularność w Internecie. Największe serwisy społecznościowe (Twitter, Instagram, Facebook), idąc śladem YouTube, dały firmom możliwość udostępniania na swoich profilach krótkich materiałów video. Social Media Video to szansa dla firm i marek na zwiększenie skuteczności w komunikacji marketingowej, szczególnie wobec internautów przywiązanych do smartfonów. »

Ochrona danych osobowych klientów na niskim poziomie

Aktualizacja: 05.12.2013

Polscy przedsiębiorcy w niedostateczny sposób chronią dane osobowe klientów. Wypływają one nawet z bardzo dużych spółek, takich jak operatorzy teleinformatyczni. Niewiele podmiotów, które gromadzą dane osobowe ma wiedzę o sposobach ich zabezpieczenia lub szyfrowania. Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych z niepokojem czeka na wprowadzenie elektronicznego systemu informacji medycznej. »

W ciągu 4 lat zakupy online głównie przez smartfony

Aktualizacja: 03.12.2013

W ciągu kliku najbliższych lat znacznie więcej osób będzie korzystało ze smartfonów niż laptopów. Temu wyzwaniu starają się sprostać sklepy internetowe i platformy handlowe oraz banki, przygotowując aplikacje do kupowania i płacenia przez urządzenia mobilne. Jak wynika z raportu firmy Deloitte przygotowanego wspólnie z Allegro i PayU, w Polsce do końca roku w użyciu będzie 8 mln smartfonów – o 2 mln więcej niż przed rokiem. »

Lepsza ochrona konsumentów w sieci

Aktualizacja: 26.11.2013

Do połowy przyszłego roku Polska ma czas, żeby wdrożyć unijne przepisy chroniące klientów kupujących za pośrednictwem internetu. Klienci sklepów internetowych będą mieli więcej czasu na odstąpienie od umowy, a informacja o produkcie lub usłudze ma być bardziej przejrzysta. »

SEO dla małych przedsiębiorców i wolnych zawodów – kilka praktycznych wskazówek

Aktualizacja: 21.11.2013

Współcześnie promocja firmy w wyszukiwarkach to kluczowy element w całym online marketing mix dla podmiotów, których przychód w głównej mierze generowany jest dzięki Internetowi. Z taką samą uwagą do SEO powinni podejść także mali przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów. Nie od dziś wiadomo, że w wielu branżach większość ich klientów pochodzi właśnie z Internetu. »

Reklama w Internecie to najskuteczniejszy marketing

Aktualizacja: 15.11.2013

Rynek reklamy w Polsce przechodzi kryzys. Wydatki firm na reklamy telewizyjne znacznie się zmniejszyły. Firmy stawiają na reklamy w Internecie, które stanowią najskuteczniejszy sposób na dobry marketing. »

Elektroniczny obieg dokumentów - bezpieczeństwo i niższe koszty prowadzenia firmy

Aktualizacja: 02.12.2013

Jedną z podstaw sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest właściwy przepływ informacji. Dotyczy to nie tylko tych skierowanych do adresatów zewnętrznych, ale przede wszystkim danych przeznaczonych do wewnętrznego obiegu. »

Co nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego nie może w swojej treści zawierać klauzul niedozwolonych. Co to jest klauzula niedozwolona? Co jeszcze nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego? »

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego powinien obowiązkowo zawierać elementy określone w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stworzenie regulaminu sklepu internetowego nie jest sprawą łatwą. Na co uważać przy tworzeniu regulaminu sklepu internetowego? »

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

Aktualizacja: 04.11.2013

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Coris Lex Services sp. z o. o.

Ubezpieczenia ochrony prawnej

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »