| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Jak otworzyć własny sklep internetowy – KROK PO KROKU

Aktualizacja: 18.07.2014

Z roku na rok zakupy dokonywane w wirtualnym świecie cieszą się coraz większą popularnością. Promocyjne ceny, oszczędzony czas i szeroka gama produktów – to tylko niektóre z czynników zachęcających do zakupów on – line. Postęp techniczny sprzyja nie tylko wartości zakupów robionych przez Internet, ale również firmom zawierającym transakcje w tym kanale. Nie bez przyczyny coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę sprzedaży. Co należy zrobić by otworzyć swój własny sklep internetowy? Oto kilka najważniejszych kroków: »

Najczęstsze mity SEO

Aktualizacja: 13.12.2013

Wraz ze zmianami algorytmu najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, pewne mity w SEO odchodzą w zapomnienie, zaś nowe się rodzą. Większość mitów w SEO jest rozpowszechniana nie tylko przez laików na forach, ale także przez specjalistów. Nierzadko próbują przekonać swoich klientów do tych magicznych sposobów. Warto przyjrzeć się aktualnym i popularnym mitom w SEO. »

Social Media Video – rewolucja w mobilnym marketingu

Aktualizacja: 05.12.2013

Krótkie filmy video zyskują coraz większość popularność w Internecie. Największe serwisy społecznościowe (Twitter, Instagram, Facebook), idąc śladem YouTube, dały firmom możliwość udostępniania na swoich profilach krótkich materiałów video. Social Media Video to szansa dla firm i marek na zwiększenie skuteczności w komunikacji marketingowej, szczególnie wobec internautów przywiązanych do smartfonów. »

Ochrona danych osobowych klientów na niskim poziomie

Aktualizacja: 05.12.2013

Polscy przedsiębiorcy w niedostateczny sposób chronią dane osobowe klientów. Wypływają one nawet z bardzo dużych spółek, takich jak operatorzy teleinformatyczni. Niewiele podmiotów, które gromadzą dane osobowe ma wiedzę o sposobach ich zabezpieczenia lub szyfrowania. Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych z niepokojem czeka na wprowadzenie elektronicznego systemu informacji medycznej. »

W ciągu 4 lat zakupy online głównie przez smartfony

Aktualizacja: 03.12.2013

W ciągu kliku najbliższych lat znacznie więcej osób będzie korzystało ze smartfonów niż laptopów. Temu wyzwaniu starają się sprostać sklepy internetowe i platformy handlowe oraz banki, przygotowując aplikacje do kupowania i płacenia przez urządzenia mobilne. Jak wynika z raportu firmy Deloitte przygotowanego wspólnie z Allegro i PayU, w Polsce do końca roku w użyciu będzie 8 mln smartfonów – o 2 mln więcej niż przed rokiem. »

Lepsza ochrona konsumentów w sieci

Aktualizacja: 26.11.2013

Do połowy przyszłego roku Polska ma czas, żeby wdrożyć unijne przepisy chroniące klientów kupujących za pośrednictwem internetu. Klienci sklepów internetowych będą mieli więcej czasu na odstąpienie od umowy, a informacja o produkcie lub usłudze ma być bardziej przejrzysta. »

SEO dla małych przedsiębiorców i wolnych zawodów – kilka praktycznych wskazówek

Aktualizacja: 21.11.2013

Współcześnie promocja firmy w wyszukiwarkach to kluczowy element w całym online marketing mix dla podmiotów, których przychód w głównej mierze generowany jest dzięki Internetowi. Z taką samą uwagą do SEO powinni podejść także mali przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów. Nie od dziś wiadomo, że w wielu branżach większość ich klientów pochodzi właśnie z Internetu. »

Reklama w Internecie to najskuteczniejszy marketing

Aktualizacja: 15.11.2013

Rynek reklamy w Polsce przechodzi kryzys. Wydatki firm na reklamy telewizyjne znacznie się zmniejszyły. Firmy stawiają na reklamy w Internecie, które stanowią najskuteczniejszy sposób na dobry marketing. »

Elektroniczny obieg dokumentów - bezpieczeństwo i niższe koszty prowadzenia firmy

Aktualizacja: 02.12.2013

Jedną z podstaw sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest właściwy przepływ informacji. Dotyczy to nie tylko tych skierowanych do adresatów zewnętrznych, ale przede wszystkim danych przeznaczonych do wewnętrznego obiegu. »

Co nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego nie może w swojej treści zawierać klauzul niedozwolonych. Co to jest klauzula niedozwolona? Co jeszcze nie powinno znaleźć się w regulaminie sklepu internetowego? »

Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?

Aktualizacja: 07.11.2013

Regulamin sklepu internetowego powinien obowiązkowo zawierać elementy określone w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stworzenie regulaminu sklepu internetowego nie jest sprawą łatwą. Na co uważać przy tworzeniu regulaminu sklepu internetowego? »

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

Aktualizacja: 04.11.2013

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości. »

Rozwijasz firmę? Inwestuj w nowe technologie

Aktualizacja: 04.11.2013

Świat zmienia się dzisiaj szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a wszystko za sprawą dynamicznego rozwoju sektora nowych technologii. W tym przypadku trudno już mówić o rewolucji, ponieważ rzeczywistość nieustannie ulega poważnym przeobrażeniom. Chociaż skutki tego procesu odczują wszyscy ludzie, to szczególną uwagę powinni na niego zwrócić przedsiębiorcy. Dla nich jest to spora szansa na poprawę wydajności oraz obniżenie kosztów prowadzenia firmy. »

Obowiązki sprzedawcy wobec konsumentów

Aktualizacja: 09.10.2013

Unijne i polskie prawo stawia konsumentów w uprzywilejowanej pozycji w stosunku do sprzedawców. Szczególną ochroną objęte zostały zakupy na odległość (przez internet bądź z katalogów wysyłkowych) oraz zakup poza lokalem przedsiębiorstwa. »

Więcej uprawnień dla klientów e-sklepów w 2014 roku

Aktualizacja: 07.10.2013

W czerwcu 2014 roku zmienią się obowiązki informacyjne, jakie muszą spełniać przedsiębiorcy prowadzący e-sklepy. Nowe uprawnienia uzyskają również klienci. Zgodnie z nowelizacją klient e-sklepu będzie miał czternaście dni zamiast dziesięciu na zwrot zakupionego w sieci towaru, łatwiej zareklamuje wadliwy produktu oraz uzyska nowe możliwości dochodzenia swoich praw. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dariusz Dwojewski

Prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »