| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

E-ułatwienia dla przedsiębiorców

Aktualizacja: 07.07.2014

Trwają prace nad kolejnymi ułatwieniami dotyczącymi elektronizacji procedur administracyjnych. Dzięki nim dokumenty, które mocą ustaw zostaną ujednolicone w skali całego kraju, będą mogły być składane przez internet. Według przedsiębiorców najbardziej przydatną formą deregulacji jest właśnie elektronizacja procedur, dzięki której nie muszą załatwiać spraw osobiście w urzędzie. »

Jak przyciągnąć czytelników na blog firmowy? - 5 popularnych sposobów

Aktualizacja: 18.07.2014

Czy użytkownicy są w stanie w łatwy sposób odszukać treści, które publikujesz na blogu? Czy chcesz wypromować swoje artykuły pośród szerszej grupy odbiorców? Warto zadbać o to, aby treści obecne na blogu firmowym były dostępne dla jak największej liczby osób. W tym artykule, zapoznasz się z pięcioma sposobami na to jak przyciągnąć większą liczbę czytelników na blog. »

Dlaczego warto dzielić się treściami na Twitterze?

Aktualizacja: 12.06.2014

Działasz na Twitterze od dłuższego czasu, lecz wciąż nie możesz osiągnąć popularności, o której marzysz? Obawiasz się, że powiesz coś "niewłaściwego"? Nie do końca wiesz jakie treści umieszczać, aby wybić się na tle innych użytkowników? A może zadajesz sobie pytanie czy w ogóle powinieneś być na Twitterze obecny? »

Jak zarobić na rejestracji domen internetowych?

Aktualizacja: 12.06.2014

Jednym ze sposobów osiągnięcia zarobku w sieci jest rejestracja domeny internetowej, którą w niedalekiej przyszłości będziemy mogli sprzedać z dużym zyskiem. Aby to zrobić należy wyczuć rynek, czyli przewidzieć zapotrzebowanie na daną domenę. Nazwa witryny powinna na przykład nawiązywać do wydarzeń, które mogą mieć miejsce w niedalekiej przyszłości czy odnosić się do konkretnego rynku usług. »

Jak założyć sklep odzieżowy w Internecie?

Aktualizacja: 18.07.2014

Zakładając własną firmę związaną z branżą odzieżową warto zastanowić się nad formą jej prowadzenia. Klienci coraz chętniej dokonują zakupów przez Internet, dlatego popularne staje się prowadzenie internetowych sklepów odzieżowych. W jaki sposób założyć sklep? Jakie koszty są związane z założeniem? »

Jak komunikować adres firmowej strony www?

Aktualizacja: 18.06.2014

Domeny internetowe są równie ważnym elementem komunikacji marki, co nazwa firmy czy logo. Gdzie najlepiej eksponować nazwę domeny, by skutecznie trafić klientów? »

Jak budować relacje na Twitterze - 6 prostych wskazówek

Aktualizacja: 04.06.2014

Starasz się zbudować aktywną społeczność na Twitterze? Chcesz prowadzić często retweetowane konwersacje, lecz nie wiesz od czego zacząć? Wysyłanie standardowych, zautomatyzowanych wiadomości to nie zawsze najlepsza metoda komunikacji. Twoim głównym priorytetem powinno być raczej doprowadzenie do wartościowych i autentycznych interakcji z innymi użytkownikami. W tym artykule, zapoznasz się z sześcioma wskazówkami, które pozwolą na rozpoczęcie efektywnej komunikacji na Twitterze i utrzymanie uwagi odbiorców. »

Jak stworzyć skuteczny proces marketingowy social media?

Aktualizacja: 23.05.2014

Czy szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów za pomocą kanałów social media? Czy znasz proces zakupowy przez który przechodzą klienci zanim zakupią Twój produkt lub usługę? Zebranie rzeszy lojalnych fanów to ważny element praktycznie każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych. Prawdziwym celem działań powinno być jednak zachęcenie użytkowników do podjęcia akcji i stania się prawdziwymi klientami firmy. Aby to uczynić, należy stworzyć skuteczny lejek marketingowy, koncentrując się tylko na wybranych platformach społecznościowych. »

Jak rozwiązać polubownie spór o domenę .eu?

Aktualizacja: 14.05.2014

Coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorców cieszy się domena .eu, która została uruchomiona 7 grudnia 2005 r. Początkowo była przeznaczona dla instytucji publicznych Unii Europejskiej, jednak już rok później rejestracja stała się dostępna dla każdego. Jak rozwiązać polubownie spór o domenę .eu? »

Siedem mitów dotyczących landing page

Aktualizacja: 15.04.2014

W świecie marketingu internetowego istnieje wiele mitów związanych z mediami społecznościowymi, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, testami A/B, e-mail marketingiem oraz blogowaniem. Wydaje się również, że landing pages (specjalnie przygotowane strony, służące do pozyskiwania informacji kontaktowych od potencjalnych klientów) również należą do tej kategorii. »

Obowiązki informacyjne e-przedsiębiorcy

Aktualizacja: 18.07.2014

Podmiot, który świadczy usługi drogą elektroniczną jest zobowiązany podać usługobiorcy w sposób wyraźny, jednoznaczny i bezpośrednio dostępny przez system teleinformatyczny, którym posługuje się usługobiorca podstawowe informacje. »

Prowadzenie e-działalności - obowiązki informacyjne

Aktualizacja: 18.07.2014

Podstawowym aktem prawnym, który reguluje zasady prowadzenia działalności gospodarczej w internecie jest ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. »

Obowiązek opracowania i udostępnienia regulaminu w obrocie elektronicznym

Aktualizacja: 18.07.2014

Obowiązujące przepisy obligują usługodawcę przed rozpoczęciem świadczenia usług drogą elektroniczną do sporządzenia regulaminu, na podstawie którego będą świadczone usługi oraz do udostępnienia go usługobiorcom (konsumentom i/lub przedsiębiorcom). »

Jak uniknąć przerw w działaniu firmowej strony www?

Aktualizacja: 31.03.2014

Brak dostępu do witryny nie zawsze jest spowodowany awarią serwera u dostawcy hostingu. Często wynika z wygaśnięcia domeny, wynikającego z zaniechań abonenta. Oto zestawienie najczęściej spotykanych błędów właścicieli domen. »

Zmiany w sprzedaży internetowej

Aktualizacja: 26.03.2014

Sprzedaż internetowa to obecnie niewielki udział w całej sprzedaży detalicznej w Polsce. Jednakże prognozy wskazują, że handel przez Internet będzie wzrastał. W połowie czerwca zmienią się regulacje dotyczące zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa. Zmiany będą korzystne dla konsumentów. Czy przedsiębiorcy zyskają na zmianach? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

R. Olszewski, J. Tokarski i Wspólnicy

Kancelaria Prawnicza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK