| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-commerce

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-commerce. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-commerce.

Samsung Galaxy Tab – alternatywa dla telefonu?

Aktualizacja: 03.11.2010

Jeśli ktoś ma dużo miejsca w teczce a zwykły telefon jest niewystarczającym narzędziem biznesowym, Samsung Galaxy Tab wydaje się dobrą alternatywą. Oprócz dużej teczki, przyda się również pojemny portfel bo za nowość, która ukaże się już na dniach trzeba zapłacić aż 2999 złotych. Co dostaniemy w zamian? »

Jak ustawić różne tapety na kilku monitorach?

Aktualizacja: 03.11.2010

Pracując na kilku monitorach czasami miło by było popatrzeć na różne tapety. Nie jest to co prawda niezbędne w pracy, ale odrobina urozmaicenia z pewnością umili godziny spędzane przed monitorami. Niestety w ustawieniach systemu nie możemy wybrać jednej tapety dla jednego i drugiej dla drugiego ekranu. Po wyborze jednej tapety, jest ona wyświetlana na obu monitorach. Na szczęście, w takich przypadkach z ratunkiem przybywają proste, darmowe aplikacje. Jedną z takich aplikacji jest bezpłatna wersja programu DisplayFusion. »

Acer Liquid Metal – ciekawe urządzenie w rozsądnej cenie?

Aktualizacja: 02.11.2010

Po wielu plotkach, mniej lub bardziej prawdziwych przeciekach, firma Acer oficjalnie ogłosiła premierę nowego smartfona o nazwie Liquid Metal (Ciekły Metal). Urządzenie przedstawia się dość ciekawie. Za działanie odpowiada system Android 2.2 oraz interfejs Breeze UI. Urządzenie będzie dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych do wyboru: brązowej (pojawi się w sklepach w połowie listopada) oraz srebrnej (do kupienia w grudniu). Urządzenie będzie kosztować około 1400 złotych. Co oferuje nowy Acer Liquid Metal? »

Jak poprawić skuteczność reklamy w Google AdWords - część II

Aktualizacja: 19.01.2012

Po uruchomieniu pierwszej kampanii AdWords warto przyjrzeć się elementom odpowiedzialnym za efektywność. Nieumiejętne sterowanie kampanią może doprowadzić do efektów zgoła odmiennych od tych zamierzonych. Dlatego też warto poznać najważniejsze pojecia i techniki związanie z kampaniami Google AdWords. »

Jak poprawić skuteczność reklamy w Google AdWords - część I

Aktualizacja: 19.01.2012

Gdy już obraliśmy wszystkie cele i dopilnowaliśmy wszystkich aspektów związanych z przygotowaniem, z pewnością uruchomiliśmy pierwszą kampanię Adwords. Start był pomyślny, wprowadzone słowa kluczowe spowodowały wyświetlenie pierwszych reklam i kliknięcia klientów. Mimo dobrego początku i pozytywnych prognoz na przyszłość, warto przyjrzeć się elementom odpowiedzialnym za efektywność. »

BlackBerry Bold 9780 – co nowego w nowym Boldzie?

Aktualizacja: 29.10.2010

Po wielu przeciekach, plotkach w Internecie i nieoficjalnych informacja, nowy smart fon firmy RIM doczekał się oficjalnej już prezentacji. Nowy BlackBerry Bold 9780 niewiele różni się od poprzednich modeli z tej rodziny. W wielkim skrócie, urządzenie wyposażono w ekran o rozdzielczości 480x360, klawiaturę QWERTY, GPS oraz aparat fotograficzny o matrycy 5 Mpix. Co jeszcze oferuje nowy Bold? »

Motorola Defy – elegancki telefon do zadań specjalnych?

Aktualizacja: 29.10.2010

Już wkrótce na polski rynek trafi najnowszy model smart fonu firmy Motorola. Nowym model o nazwie Defy to nie tylko duży, 3.7-calowy ekran dotykowy i Android na pokładzie, to również podwyższona odporność na kurz i wodę. Telefon idealny dla aktywnych zawodowo? »

Jak przygotować kampanię Google AdWords?

Aktualizacja: 19.01.2012

Obecnie nie jest niczym zaskakującym, że Internet jest jedną z najlepszych, o ile nie najlepszą formą reklamy. Jednym ze sposobów reklamy w internecie jest skorzystanie z kampanii Google AdWords. Jeżeli już zdecydowaliśmy się wykorzystać narzędzie Adwords do reklamowania się w sieci Internet, z pewnością warto poświęcić temu więcej czasu i odpowiednio przygotować kampanię. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zainwestowane w reklamę pieniądze przyniosą korzyści w przyszłości. »

Jakie są typy oprogramowania?

Aktualizacja: 26.09.2011

Dzisiejszy świat przemysłu i usług ukierunkowany jest na konsumenta wykorzystując przy tym innowacyjne technologie. Klienci wszelkich branży przywykli do obsługi na najwyższym poziomie oraz do indywidualnie konstruowanych ofert produktów i usług. Aby móc w pełni zaspokoić te potrzeby, należy dokładniej poznać wymagania użytkowników i reagować na nie szybciej, niż dotychczas. Organizacja pracy i czasu w przypadku dużych firm to sprawa kluczowa. Stale rosnąca konkurencja sprawia, że także utrzymanie dotychczasowych klientów staje się dużym wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorstw. Bardzo często w pośpiechu podczas wybierania oprogramowania zapominamy o prostej rzeczy - wymogi licencyjne. »

Czy e-sklep to nadal dobry pomysł na biznes?

Aktualizacja: 17.11.2011

Poprzednie dwa lata przyniosły gwałtowny wzrost liczby sklepów internetowych. E-handel, niczym grzyby po deszczu, wzrasta gwałtownie i na dużą skalę. Czy na rynku, który kurczy się w oczach, znajdzie się jeszcze miejsce dla Twojego sklepu? »

Jak często wysyłać newsletter?

Aktualizacja: 19.01.2012

Obecnie newsletter jest jedną z najpopularniejszych form promocji wykorzystywaną przez wiele firm działających w Internecie. Należy jednak pamiętać, że newsletter to nie tylko promocja, to również informacja, której oczekują zapisujący się do list mailingowych subskrybenci. Niestety wiele firm o tym zapomina, umieszczając w newsletterze krzykliwe informacje znane z billboardów lub witryn sklepów. W takim przypadku, newsletter przeradza się w zwykły spam, na który nikt dziś nie zwraca uwagi. Pamiętajmy, że newsletter to nie tylko reklama, to również wizytówka naszej firmy i forma kontaktu z klientem. Dowiedzmy się, jak często powinniśmy wysyłać newsletter do subskrybentów? »

Jakie są największe błędy popełniane podczas tworzenie newsletter'a?

Aktualizacja: 19.01.2012

Odkąd Internet stał się równie ważnym jak telewizja czy radio środkiem przekazu na świecie, firmy zaczęły kampanie reklamowe w Internecie na dużą skalę. Newsletter jest elektroniczną formą ulotki lub wizytówki firmy.Poznajmy najpopularniejsze błędy popełniane podczas tworzenia newslettera. »

Jak powinien wyglądać dobry newsletter?

Aktualizacja: 19.01.2012

Oczywiście w dużej mierze na wygład newslettera wpływa sama treść i jej położenie. Obecnie niemile widzianymi są newslettery „suche”, to znaczy takie, które zawierają w sobie jedynie treść. O ile takie rozwiązanie było korzystne parę lat temu, dziś wydaje się już nieco sztampowe i nudne. »

Jaki powinien być idealny e-sklep?

Aktualizacja: 17.11.2011

W Polsce w okresie ostatnich dwóch lat powstało niespodziewanie wiele sklepów internetowych. Ile z nich można określić mianem wzorcowych, idealnych? Niewiele. Dowiedz się jakie cechy powinien mieć perfekcyjny e-sklep. »

Organizer i kalendarz, jako program komputerowy?

Aktualizacja: 28.10.2010

Dla niektórych, czasy, w których rolę organizera pełnił notes i kalendarz papierowy już dawno odeszły do lamusa. Obecnie, na naszych domowych komputerach oraz laptopach, możemy zainstalować bardzo rozbudowane organizery i szczegółowe kalendarze. Zacznijmy od organizerów. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

24ivalue.pl - to firma udostępniająca w Polsce system ekspercki 24ivalue

Jest to pierwszy tego rodzaju system w Polsce i na Świecie, który kompleksowo obejmuje trudne obszary księgowe.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »