| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-commerce

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-commerce. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-commerce.

Nadchodzi kolejna fala niechcianych wiadomości – przygotujmy się na SPAM

Aktualizacja: 26.01.2011

W ostatnich tygodniach zanotowano znaczące spadki wysyłanego spamu. Zazwyczaj okres świąteczny jest pod tym względem bardzo aktywny, a nasze skrzynki pękają w szwach pod naporem kolejnych niechcianych wiadomości. Ty razem jednak okres świąteczny okazał się czasem odpoczynku spamerów. Niestety nie na długo, gdyż już na początku stycznia niechciane wiadomości znów zapełniły skrzynki pocztowe komputerów na całym świecie. »

Problemy z gwarancją – gdzie udać się po pomoc?

Aktualizacja: 26.01.2011

Dla wielu konsumentów gwarancja jest dokumentem, który potwierdza odpowiedzialność producenta za swój produkt. Dzięki niej mamy pewność, że producent naprawi sprzęt, gdy ten ulegnie awarii. Niestety nie zawsze jest tak, jakbyśmy tego chcieli. Wiemy już, że gwarancja jest zobowiązaniem, które każdy z producentów przyjmuje na siebie dobrowolnie. Stąd wiele pułapek i niejasności. Oczywiście nie oznacza to, że producent lub sprzedawca może umowę gwarancyjną lekceważyć. Jak więc zmusić opornego gwaranta do ustępstw i wywalczyć swoje prawa? »

Gwarancja dożywotnia – jak to wygląda w rzeczywistości?

Aktualizacja: 26.01.2011

Wybierając sprzęt elektroniczny lub użytkowy do firmy, bardzo często zwracamy uwagę na długość gwarancji. Dostawcy sprzętu bardzo różnie określają czas obowiązywania gwarancji na oferowane przez siebie produkty. Może to być rok (co jest absolutnym minimum), dwa, trzy, a nawet pięć lat. Bardzo często jednak producenci w opisach reklamujących konkretne urządzenia kuszą nas następującym zdaniem: „Produkt objęty jest dożywotnią gwarancją producenta.” Czy w rzeczywistości wygląda to tak różowo? »

Gwarancja door-to-door – na czym polega?

Aktualizacja: 26.01.2011

Dla wielu klientów bardzo silnym magnesem jest gwarancja door-to-door. Pod tą nazwą kryje się określenie „od drzwi do drzwi”, czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Czasami tego typu gwarancja skłania konsumenta do kupna określonego sprzętu, nawet, jeśli konkurencja oferuje lepszy sprzęt, ale tradycyjną gwarancję. Wróćmy jednak do gwarancji. O co w niej chodzi? »

Haczyki i kruczki związane z gwarancją – na co uważać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Z reguły gwarancja powinna dawać nam poczucie bezpieczeństwa i pewności. Kupując sprzęt elektroniczny do firmy chcemy być pewni, że będzie on niezawodny, a w razie awarii, nie będzie problemu z naprawą lub wymianą sprzętu na nowy. W każdej firmie niezbędny jest niezawodny i pewny sprzęt, a każdy zastój spowodowany awarią to strata czasu i pieniędzy. Dlatego też kupując sprzęt do firmy, warto zainteresować się warunkami gwarancji producenta. Na co zwrócić uwagę? »

Operator VoIP – jak wybrać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Jeśli zdecydowaliśmy się na korzystanie z usług technologii VoIP i zakupiliśmy już niezbędny sprzęt, jesteśmy na najlepszej drodze do ograniczenia wydatków na rozmowy telefoniczne w firmie. Musimy jeszcze wybrać operatora VoIP i założyć u niego konto. W Internecie znajdziemy setki usługodawców, którzy zachęcają nas do skorzystania ze swojej oferty. Na którego w takim razie powinniśmy się zdecydować? Na co powinniśmy zwracać uwagę? »

Wybieramy telefon do VoIP – co warto mieć na uwadze?

Aktualizacja: 25.01.2011

Jak wiemy, rozmowy VoIP możemy prowadzić, używając komputera i specjalnej aplikacji. Jest to świetne rozwiązanie, gdy usługi VoIP używamy bardzo sporadycznie lub gdy chcemy sprawdzić działanie tej technologii. Jeśli jednak mamy zamiar korzystać z tego rozwiązania na dłuższą metę, słuchawki i komputer nie są najwygodniejszą alternatywą. Jeśli telefonia internetowa ma nam zastąpić stacjonarną linię domową bądź firmową najlepszym rozwiązaniem będzie zakup telefonu IP. »

Zastępujemy tradycyjny telefon technologią VoIP – co jest niezbędne?

Aktualizacja: 25.01.2011

Telefon tradycyjny w firmie może być generatorem ogromnych kosztów. Można je co prawda zredukować korzystając z różnych konfiguracji pakietów lub po prostu redukując ilość rozmów do niezbędnego minimum. Jeśli jednak to nie przynosi pożądanego rezultatu, warto zainteresować się technologią telefonii internetowej VoIP. Co jest niezbędne do uruchomienia tej technologii w firmie? »

Samsung Galaxy S2 – nieoficjalna specyfikacja

Aktualizacja: 25.01.2011

Do sieci trafiły kolejne przecieki dotyczące następcy Samsunga Galaxy S. W tym przypadku nowe plotki i cząstkowe dane techniczne skutecznie wzmagają apetyt na nowy model Galaxy S2. Jeśli te plotki się sprawdzą, szykuje się mała rewolucja na rynku. Miejmy tylko nadzieję, że po oficjalnej prezentacji modelu nie zrzedną nam miny. »

Samsung S5260 Star II – ciekawy telefon w przystępnej cenie

Aktualizacja: 25.01.2011

Firma Samsung zaprezentowała telefon S5260 Star II. Jest to następca bardzo popularnego, bo sprzedanego w nakładzie ponad 30 milionów sztuk modelu S5230 Star. Czy nowość powtórzy ogromny sukces poprzednika, czy tak jak w większości przypadków będzie tylko „odgrzewanym kotletem”? »

W jaki sposób cyberprzestępcy atakują firmy?

Aktualizacja: 26.09.2011

W ostatnim czasie najistotniejsze wydarzenia związane z bezpieczeństwem informatycznym miały zazwyczaj związek z wykorzystaniem przez cyberprzestępców różnych luk w zabezpieczeniach. »

Jak rozpoznać techniczne oznaki oszustwa internetowego? - poradnik

Aktualizacja: 25.01.2011

Czasami oszustwo rozpoznamy nie na podstawie informacji zawartych w e-mailu, ale sposobu, w jaki wiadomość została napisana, oraz rozkładu tekstu. Dlatego warto wymienić również niektóre techniczne oznaki oszustwa. Gdy już będziesz je znał, bez problemu odróżnisz legalne e-maile od fałszywych wiadomości. »

Kto odpowiada za wykrywanie wirusów?

Aktualizacja: 31.01.2011

Proces wykrywania szkodliwego oprogramowania i przywracania normalnych parametrów operacyjnych na komputerze składa się z trzech głównych kroków. Nie ma tu znaczenia, kto lub co podejmuje te kroki: człowiek czy maszyna. Jak przebiega wykrywanie niebezpiecznych dla firmowego komputera wirusów? Przeczytaj poradę eksperta. »

Czym jest black hat SEO?

Aktualizacja: 21.01.2011

SEO (Search Engine Optimization) oznacza metody wykorzystywane w celu poprawy pozycji danej strony internetowej w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarkę w odpowiedzi na określone frazy zapytania. Obecnie wyszukiwarki stanowią kluczowe narzędzie podczas poszukiwania informacji; im łatwiej znaleźć stronę internetową, tym większe będzie zapotrzebowanie na oferowane przez nią usługi. »

Jak działa system cyber helper?

Aktualizacja: 31.01.2011

Cyber helper, to system który stanowi udany krok w kierunku wykorzystywania w walce ze szkodliwym oprogramowaniem prawdziwie autonomicznej sztucznej inteligencji. Większość autonomicznych podsystemów cyber helpera potrafi zsynchronizować się, wymieniać dane i współdziałać ze sobą, jak gdyby były jednością? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roman Przasnyski

Główny analityk Gold Finance.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »