| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: działalność gospodarcza

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu działalność gospodarcza. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące działalność gospodarcza.

Sklep spożywczy - franczyza

Aktualizacja: 23.07.2010

Franczyza to sposób na własny biznes, w oparciu o pomysł organizatora przedsięwzięcia. W oparciu o znane logo łatwiej często prowadzić sklep, czy inne przedsięwzięcie gospodarcze. Minusem są z pewnością większe koszty - franczyzodawcy trzeba płacić stałą opłatę za pomysł i know how. »

Sklep spożywczy - pomysł

Aktualizacja: 17.11.2011

Można powiedzieć, że otwarcie sklepu spożywczego to nie jest dobry pomysł. Biorąc pod uwagę fakt, że w dobie wolnego rynku prawie na każdym rogu działają już małe prywatne sklepy, większe sieciowe lub super- i hipermarkety. Niemniej cały czas w tej branży jest miejsce na nowe biznesy. »

Reklama na biletach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości? »

Artykuły promocyjne w prasie

Aktualizacja: 24.11.2011

Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego? »

Skuteczność reklamy

Aktualizacja: 24.11.2011

Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam. »

Wsparcie ze strony firm consultingowych

Aktualizacja: 11.10.2011

Usystematyzowanie działań, wskazanie odpowiednich kierunków rozwoju i organizowanie kanałów sprzedaży to zaledwie kilka działań, z powodu których firmy decydują się na współpracę z doradcami biznesowymi. »

Jak opracować slogan reklamowy

Aktualizacja: 24.11.2011

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy. »

Zastosuj formułę AIDA

Aktualizacja: 24.11.2011

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie). »

Zarządzanie unijnymi dotacjami w Polsce

Aktualizacja: 13.04.2010

Po wejściu Polski do UE ilość środków unijnych przeznaczonych na wspieranie przedsiębiorstw gwałtownie wzrosła. Pojawiło się też wiele różnych programów i działań a wdrażaniem zajęło się wiele instytucji. »

Jak samemu napisać reklamę

Aktualizacja: 24.11.2011

Napisanie reklamy prasowej, w porównaniu ze scenariuszami do reklam radiowych i telewizyjnych, jest zadaniem prostym. Nie trzeba korzystać z pomocy agencji reklamowej, by przygotować ją w sposób skuteczny. Treść reklamy powinna być krótka, a przekaz prosty w odbiorze. »

Długa droga funduszy unijnych

Aktualizacja: 13.10.2011

Polska jest beneficjentem funduszy unijnych od ponad 10 lat. Można już pokusić się o podsumowanie dotychczasowych doświadczeń. Dlaczego Polska miała tyle kłopotów z przygotowaniem odpowiednich narzędzi, by płynnie przekazać dotacje przedsiębiorcom? »

Jak to jest z reklamą w telewizji

Aktualizacja: 24.11.2011

Nie od dzisiaj wiemy, że telewizja jest potężnym środkiem przekazu o wysokiej sile oddziaływania. Błyskotliwy film reklamowy może zmienić zwyczaje konsumentów. Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować - prasa, radio i telewizja. »

Zareklamuj się w lokalnej stacji radiowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Możesz dotrzeć do bardzo szerokiego kręgu odbiorców niższym kosztem niż w przypadku reklamy w telewizji. Zareklamuj się w stacjach radiowych. »

Gazety o zasięgu lokalnym i regionalnym

Aktualizacja: 14.11.2011

Istnieje wiele środków masowego przekazu, w których możesz się zareklamować. Musisz wybrać taki, przy pomocy którego zrealizujesz swój cel kampanii reklamowej. »

Cele kampanii reklamowej

Aktualizacja: 24.11.2011

Zanim rozpoczniesz kampanię reklamową zastanów się czy Twoje cele są mierzalne i konkretne. Jeśli dobrze je wyznaczyłeś, będą Cię dodatkowo motywowały do sukcesu w trakcie jej przeprowadzania. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Ostaszewska

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK