| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: działalność gospodarcza

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu działalność gospodarcza. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące działalność gospodarcza.

Innowacyjność marketingowa - poddziałanie 4.5.1 POIG

Aktualizacja: 13.10.2011

Wśród kryteriów oceny, którym podlega dokumentacja aplikacyjna, dodatkowo premiowane będą projekty zakładające wdrożenie innowacyjnych rozwiązań marketingowych oraz organizacyjnych. Czym jest innowacyjność marketingowa i organizacyjna i jak zdobyć dodatkowe punkty i tym samym zwiększyć swoje szanse na otrzymanie wsparcia z UE? »

Dotacje na projekty środowiskowe w ramach RPO

Aktualizacja: 05.10.2011

Jedną z możliwości uzyskania dotacji na projekty związane z ochroną środowiska naturalnego są Regionalne Programy Operacyjne (RPO). »

Wsparcie dla firm z wschodniej Polski

Aktualizacja: 05.10.2011

Jesteś przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą we wschodnich województwach Polski - skorzystaj z Programu Rozwoju Polski Wschodniej. »

Dokumenty do wniosku o środki na e-biznes. Działanie 8.1 POIG

Aktualizacja: 12.10.2011

Podczas oceny dokumentacji aplikacyjnej badana jest poprawność przygotowania nie tylko wniosku o dofinansowanie, ale także dodatkowych dokumentów, stanowiących załączniki do wniosku. Od jakości przygotowania dodatkowej dokumentacji, prawdziwości podanych informacji czy realności przyjętych założeń może zależeć przyznanie wsparcia unijnego. »

Więcej czasu na złożenie wniosków związanych z dotacjami na e-biznes

Aktualizacja: 13.10.2011

Okres przeznaczony na złożenie wniosków dotyczących unijnych dotacji będzie dłuższy. Tegoroczny nabór na popularne dotacje na e-biznes w ramach działania 8.1 ma być konkursem zamkniętym i trwać nawet dwa-trzy miesiące. To dobra wiadomość dla przedsiębiorców, bo takie rozwiązanie oznaczałoby, że rośnie szansa na to, iż pieniądze przypadną najlepszym projektom. »

Sklep spożywczy - franczyza

Aktualizacja: 23.07.2010

Franczyza to sposób na własny biznes, w oparciu o pomysł organizatora przedsięwzięcia. W oparciu o znane logo łatwiej często prowadzić sklep, czy inne przedsięwzięcie gospodarcze. Minusem są z pewnością większe koszty - franczyzodawcy trzeba płacić stałą opłatę za pomysł i know how. »

Sklep spożywczy - pomysł

Aktualizacja: 17.11.2011

Można powiedzieć, że otwarcie sklepu spożywczego to nie jest dobry pomysł. Biorąc pod uwagę fakt, że w dobie wolnego rynku prawie na każdym rogu działają już małe prywatne sklepy, większe sieciowe lub super- i hipermarkety. Niemniej cały czas w tej branży jest miejsce na nowe biznesy. »

Reklama na biletach

Aktualizacja: 24.11.2011

Reklama na biletach komunikacji publicznej również może być atrakcyjna. Oczywiście odbiorcami reklamy są tylko pasażerowie (inaczej niż w przypadku reklamy z tyłu autobusu). Jeżeli należą do Twojego rynku docelowego, dlaczego miałbyś rezygnować z tej możliwości? »

Artykuły promocyjne w prasie

Aktualizacja: 24.11.2011

Artykuły promocyjne, w przeciwieństwie do reklamy w formie bezpośredniej, bliższe są zwykłym artykułom redakcyjnym. Świadczy o tym zarówno ich forma, jak i treść. Czy zamieszczenie artykułu promocyjnego jest lepsze od ogłoszenia reklamowego? »

Skuteczność reklamy

Aktualizacja: 24.11.2011

Aby reklama odniosła skutek musisz kierować się pewnymi zasadami. Przeprowadzono badania, aby odkryć, w jaki sposób ludzie czytają treści reklam. »

Wsparcie ze strony firm consultingowych

Aktualizacja: 11.10.2011

Usystematyzowanie działań, wskazanie odpowiednich kierunków rozwoju i organizowanie kanałów sprzedaży to zaledwie kilka działań, z powodu których firmy decydują się na współpracę z doradcami biznesowymi. »

Jak opracować slogan reklamowy

Aktualizacja: 24.11.2011

Slogany odgrywają w reklamach dużą rolę. Postaraj się opracować firmowy slogan, który ściśle wiąże się z tym, co robisz, i jest jednocześnie błyskotliwy. »

Zastosuj formułę AIDA

Aktualizacja: 24.11.2011

Inny sposób na zainteresowanie odbiorcy reklamą to postępowanie zgodne z formułą AIDA (akronim utworzony od angielskich słów Attention — uwaga, Interest — zainteresowanie, Desire — pożądanie i Action — działanie). »

Zarządzanie unijnymi dotacjami w Polsce

Aktualizacja: 13.04.2010

Po wejściu Polski do UE ilość środków unijnych przeznaczonych na wspieranie przedsiębiorstw gwałtownie wzrosła. Pojawiło się też wiele różnych programów i działań a wdrażaniem zajęło się wiele instytucji. »

Długa droga funduszy unijnych

Aktualizacja: 13.10.2011

Polska jest beneficjentem funduszy unijnych od ponad 10 lat. Można już pokusić się o podsumowanie dotychczasowych doświadczeń. Dlaczego Polska miała tyle kłopotów z przygotowaniem odpowiednich narzędzi, by płynnie przekazać dotacje przedsiębiorcom? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Iga Kalinowska

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »