| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: działalność gospodarcza

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu działalność gospodarcza. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące działalność gospodarcza.

Jak budowana jest wizja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Obok misji firmy jej wizja jest jednym z najważniejszych składników nowopowstałego przedsiębiorstwa prowadzącego działalność gospodarczą. Niezależnie od dziedziny w jakiej firma funkcjonuje wizja w dużym stopniu wpływa na jej wizerunek. »

Proces osiągania celu a misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy powinna nieodłącznie dokonywać określenia drogi do osiągnięcia wskazanego w niej celu. Jest to jedna z dziewięciu podstawowych cech misji przedsiębiorstwa. »

Sens istnienia firmy a jej misja

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym elementem funkcjonującego przedsiębiorstwa. Powinna ona zawierać określenie istoty jego funkcjonowania. »

Brzmienie misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym składnikiem towarzyszącym przedsiębiorcy od chwili rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. Podczas tworzenia misji można natrafić na wiele problematycznych kwestii, w tym dotyczących jej brzmienia. »

Jak konkretna powinna być misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Jedną z cech misji firmy należy konkretyzacja niesionego przez nią przekazu. Od jej stopnia uzależniony jest postrzeganie przedsiębiorstwa na rynku. »

Jak zrozumiała powinna być misja firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień rozumienia sformułowań użytych do oznaczenia misji firmy ma istotny wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa oraz skuteczną realizację jego celów. »

Cel misji firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Do cech misji firmy należy wskazywanie ogólnie pojętych zamierzeń, do których realizacji dąży przedsiębiorstwo. Cel misji wywiera wpływ na postrzeganie firmy. »

Czy misja firmy powinna być stanowcza?

Aktualizacja: 09.12.2011

Stopień stanowczości misji firmy pozwala na określenie jej charakteru przez przeciętnego adresata i zbudowanie wizerunku firmy. »

Zakres misji firmy

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy obejmuje swoim zakresem zróżnicowane elementy. Od treści misji uzależniony jest wizerunek firmy. »

Jak stworzyć misję firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Kreowanie misji firmy jest procesem składowym szeroko ujętego budowania wizerunku przedsiębiorstwa. Tworząc ją należy uwzględniać określone zasady. »

Co powinna mówić misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jako jeden z nieodłącznych elementów jej prowadzenia udziela odpowiedzi na ogólne pytania kontrahentów i klientów. Cecha ta wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. »

Wsparcie sektora MSP: inkubatory przedsiębiorczości

Aktualizacja: 16.12.2011

Inkubatory przedsiębiorczości stały się symbolem wspierania małego biznesu w regionach. Chodzi w nich bowiem o pomoc, wsparcie, utrzymanie przy życiu nowych firm w bardzo trudnym dla nich okresie „wylęgania”. »

Jakie są motywy działalności gospodarczej?

Aktualizacja: 16.12.2011

Decyzja o podjęciu działalności gospodarczej nie jest rzeczą łatwą, pozostawia trwały ślad w psychice, w dalszym życiu zawodowym i prywatnym. Dlatego można nazwać to wręcz „metamorfozą”. Z czego bierze się ta decyzja? Co pcha przedsiębiorcę do działania? »

Na czym polega misja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Misja firmy jest nieodłącznym składnikiem przedsiębiorstwa od chwili jego założenia. Prawidłowo skonstruowana spełnia gospodarczo i społecznie istotne funkcje. »

Czym jest wizja firmy?

Aktualizacja: 09.12.2011

Każda występują w obrocie firma posiada wyobrażenie o jej funkcjonowaniu w bliższej i dalszej przyszłości. Obraz ten określany jest mianem wizji firmy. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ŻAKIEWICZ ADWOKACI Kancelaria Prawa Karnego i Gospodarczego Sp. k.

Ekspert prawa karnego, karno-skarbowego oraz procedury karnej

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »