| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: działalność gospodarcza

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu działalność gospodarcza. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące działalność gospodarcza.

Czy warto przejąć leasing?

Aktualizacja: 15.09.2011

Na portalu aukcyjnym znalazłem interesujące ogłoszenie o możliwości przejęcia leasingu. Czy warto się tym zainteresować? Na co uważać? »

Czy wpłacać zaliczkę sprzedawcy samochodu, który ma być leasingowany?

Aktualizacja: 15.09.2011

Firma, która sprzedaje mi samochód domaga się zaliczki. Czy powinienem ją wpłacić? Jeżeli tak, to w jakiej wysokości i co się z nią stanie przy leasingu (kredycie)? »

Czym jest ubezpieczenie AC?

Aktualizacja: 02.11.2011

Jednym z typów ubezpieczenia komunikacyjnego jest AC. W odróżnieniu od OC nie jest obowiązkowe, stąd też mniejsza jego popularność. Co można dzięki niemu zyskać, a co stracić? »

Wycena pojazdu używanego – kiedy jest wymagana?

Aktualizacja: 15.09.2011

Firmy leasingowe stawiają wymóg wyceny pojazdu , który jest używany. Czy jest to niezbędne? Czy trzeba korzystać z usług niezależnego rzeczoznawcy majątkowego? »

Czy leasing w jenach jest opłacalny?

Aktualizacja: 15.09.2011

Czy bardziej opłacalny jest leasing w złotówkach, czy jenach? Ekspert odpowiada na pytania czytelników. »

Co zrobić w razie zatrzymania dowodu rejestracyjnego auta w leasingu?

Aktualizacja: 14.09.2011

Co należy zrobić w sytuacji, gdy policja zabrała mi dowód rejestracyjny leasingowanego samochodu? Ekspert odpowiada na pytanie czytelnika. »

Co z VAT-em przy leasingu?

Aktualizacja: 15.09.2011

Jak rozliczany jest VAT przy leasingu samochodów osobowych oraz ciężarowych "z kratką"? Ekspert wyjaśnia jakie zasady rządzą rozliczaniem VAT-u przy autach osobowych i "z kratką". »

Jak wyliczyć wskaźnik Okresu Bezpieczeństwa Gotówkowego

Aktualizacja: 11.10.2011

Na ogół wszyscy doskonale wiedzą jak ważny dla funkcjonowania przedsiębiorstwa jest dodatni wynik finansowy (zysk). Nikt też nie zaprzeczy, że dobrze jest mieć środki na regulowanie bieżących zobowiązań firmy. Warto posłuchać zwolenników tezy, że można śmiało postawić znak równości pomiędzy zyskiem i płynnością finansową, jeśli rozpatrywać ważność tych miar funkcjonowania przedsiębiorstwa z uwagi na jego istnienie. Mogę zaryzykować jeszcze bardziej śmiałą tezę, że rację mają ci, którzy płynności finansowej dają pierwszeństwo nad zyskiem. Dlaczego? »

Czym jest wysoki wykup w leasingu?

Aktualizacja: 14.09.2011

Na czym polega wysoki wykup w leasingu oraz jak można wykorzystać odliczenie 6 tys. zł VAT-u? »

Jakie trudność napotka w wydziale komunikacyjnym leasingobiorca?

Aktualizacja: 14.09.2011

Zakupiłem auto na kredyt. Teraz muszę wybrać się do wydziału komunikacji. Czy mam w związku z tym jakieś ograniczenia? Jak to jest w przypadku leasingu? »

Czy warto leasingować używane auto?

Aktualizacja: 14.09.2011

Decydując się na zakup używanego samochodu, spotkałem się z propozycją leasingu jako metody finansowania. Czy warto skorzystać z takiego rozwiązania? »

Jaka faktura przy sprzedaży poleasingowego auta?

Aktualizacja: 14.09.2011

Wykupiłem auto po leasingu. Obecnie chciałbym je sprzedać. Z jakim VAT-em muszę w takiej sytuacji wystawić fakturę? »

Jak od nowego roku rozliczymy samochody ciężarowe?

Aktualizacja: 02.12.2011

Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej na stałe wpisał się do historii polskiego rynku leasingodawców. Zmiany jakie w związku z nim zostały wprowadzone spopularyzowały samochody z "kratką". Co czeka przedsiębiorców w 2011 roku? »

Na czym polega metoda pomiaru satysfakcji klienta o nazwie „blueprinting”?

Aktualizacja: 25.11.2011

Blueprinting ma na celu ukazać tzw. punkty kontaktowe czyli punkty aktywności klienta względem transakcji zawieranych z oferentem. Pozwala to zidentyfikować problemy dotyczące spełnienia oczekiwań klienta i poznać przyczyny niezadowolenia. Zaletą tej metody jest włączenie klienta w procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa i odczytanie, które z nich mogą być istotne dla odbiorcy wyrobów bądź usług. »

Jak skutecznie prowadzić marketing relacji – 10 kluczowych zasad

Aktualizacja: 25.11.2011

Kluczowe zasady działania pełnią taką samą rolę jak prawa fizyki: korzystając z nich, możesz zbudować urządzenia wzmacniające lub umożliwiające pożądany efekt (np. samochody, dźwigi, otwieracze do konserw, maszyny zwijające blachę w konserwy). Prowadzenie marketingu relacji (tj. korzystanie z narzędzi budowania lojalności) musi opierać się na kluczowych zasadach – w przeciwnym razie ten samolot daleko nie poleci. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Minka .pl

oferuje ekologiczne tapety ścienne drukowane w technologii lateksowej HP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »