REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Czekolada

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

Mniej kakao w czekoladzie? Kakao przez rok zdrożało o prawie 80%. Rosną też ceny kawy

Wzrost cen kakao może nie przełożyć się na zmiany cen słodyczy i czekolady, a na zmniejszanie ich rozmiarów czy mniejszą zawartość kakao w produktach – wskazał Jakub Jakubczak z BNP Paribas. Na wzrost cen kakao wpływają głównie problemy z produkcją u największych światowych dostawców - dodał.

Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

To z pewnością najsłodszy odcinek podcastu Obiektywnie o biznesie. Marcin Parzyszek z Manufaktury Czekolady wyjaśnia jaka jest kondycja branży i czy naprawdę w czasie pandemii jemy więcej czekolady? Czy na święta firmy będą robić prezenty świąteczne dla pracowników czy jednak z nich zrezygnują? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Rynek słodyczy i napojów gazowanych rośnie w siłę

Producenci słodyczy zacierają ręce. Koronawirus spowodował, że dużo częściej sięgamy po słodkie i słone przekąski oraz napoje energetyczne. W reakcji na negatywne emocje i stres na listy zakupów ze wzmożoną częstotliwością zaczęły trafiać czekolady, żelki czy słodzone napoje owocowe. Pod koniec marca czekoladę planowaliśmy kupić aż 400% częściej niż w poprzednich tygodniach, natomiast napoje gazowane cieszyły się trzykrotnie większą popularnością.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA