| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: biznes

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biznes. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biznes.

IV edycja Szkoły Liderek

Aktualizacja: 10.09.2014

Zapraszamy na IV edycję Szkoły Liderek. Już tylko 4 miejsca czekają na najbardziej zmotywowane osoby, które czują się gotowe, aby przygotować i przetestować na rynku swój własny pomysł na biznes. »

Księgarnia - biznesplan

Aktualizacja: 20.08.2014

Żaden rozsądny przedsiębiorca nie działa po omacku. Biznesplan jest dokumentem, który przedstawia twoje cele, sposób, w jaki zamierzasz je osiągnąć i informacje, dlaczego w ogóle są osiągalne. Twój biznesplan posłuży ku temu, by przekonać przedsiębiorców i pożyczkodawców, iż twój biznes jest opłacalny. Napisz więc solidny biznesplan dla księgarni. »

Negocjacje w złej wierze

Aktualizacja: 30.07.2014

Negocjacje są procesem dynamicznym, czasem długotrwałym, i nie zawsze kończą się porozumieniem stron. Nie oznacza to jednak, że istnieje pełna dowolność ich prowadzenia, a negocjujący godzą się ponieść wszelkie ryzyko, jakie za sobą niesie taka forma dochodzenia do kompromisu. »

Czy warto założyć kawiarenkę internetową?

Aktualizacja: 28.07.2014

W dobie rozwijającego się darmowego Internetu, smartfonów oraz tabletów do lamusa odchodzą dawniej oblegane kawiarenki internetowe. Czy pomimo tego warto podjąć się założenia kawiarenki? Ile można zarobić na jej prowadzeniu? »

Odpowiedzialność za rzeczy pozostawione w hotelu

Aktualizacja: 29.07.2014

Lato jest czasem wzmożonej częstotliwości korzystania z hoteli i podobnych obiektów noclegowych. Będąc prowadzącym taki zakład warto zdawać sobie sprawę ze swoich praw i obowiązków, a także możliwej odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez gościa zawierającego umowę hotelową. »

Gry szkoleniowe metodą podnoszenia kwalifikacji w firmie

Aktualizacja: 23.07.2014

Coraz częściej pracodawcy w ramach szkolenia swoich pracowników decydują się na wykorzystanie formy gier. Jedną z popularniejszych, a jednocześnie najbardziej rozwijających praktyk jest gra negocjacyjna. Uczestniczenie w niej przydaje się przede wszystkim w przygotowaniu i doskonaleniu w zawodach prawniczych, biznesowych, a także w sprzedaży i marketingu. »

Nowe technologie w praktyce biznesowej - program II Kongresu Profesjonalistów IT

Aktualizacja: 08.07.2014

2 października br. Rzeszów będzie ponownie stolicą informatyki. Tego dnia podczas II Kongresu Profesjonalistów IT zgromadzą się eksperci branży ICT z całej Polski, aby rozmawiać o innowacjach oraz o tym, jak nowe technologie stosować w biznesie z pożytkiem dla firmy i jej klientów. Program wydarzenia dostępny jest już na stronie Kongresu. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl »

Założenie własnej firmy - utrudnienia w prowadzeniu biznesu

Aktualizacja: 23.07.2014

Wielu Polaków na etacie niejednokrotnie zastanawiało się nad założeniem własnej firmy. Jednak tym, co odstrasza są nie tylko procedury założenia, konieczność zaznajomienia się z prawem podatkowym i samodzielnego rozliczania z urzędem skarbowym. Negatywne światło na założenie i prowadzenie własnej firmy rzucają także urzędnicy i ich - często absurdalne - wymagania. »

Tworzenie sklepu internetowego – jakie pytania zadawać klientom i sobie?

Aktualizacja: 17.11.2011

Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać? »

Jak zaprojektować skalę ocen do badania marketingowego on-line?

Aktualizacja: 17.11.2011

Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić? »

Jak odpowiednio zbudować miarodajną ankietę on-line?

Aktualizacja: 17.11.2011

Ankiety on-line mogą być ogromnym źródłem cennych informacji, ale nieprawidłowe skonstruowanie badania może sprawić, że wydane pieniądze wylądują w błocie. Najważniejsze jest odpowiednie skonstruowanie ankiety, dobranie odpowiednich pytań i zadbanie o szczegóły. Dopiero wtedy wyniki ankiety będą dla nas przydatne, a ankieterzy zadowoleni. Na jakie detale zwrócić uwagę? »

Klienci sklepów internetowych – na jakie typy się dzielą?

Aktualizacja: 17.11.2011

Dla wielu osób klient to klient: przychodzi do sklepu, ogląda półki, kupuje lub wychodzi – proste. Prawda jest jednak taka, że klienci, szczególnie sklepów internetowych dzielą się na kilka grup i typów. Nie jest to może zbyt grzeczne, segregować klientów i przypisywać ich do danej grupy, ale poznanie typu klienta już na starcie pomoże nam sprostać jego wymaganiom i sprawić, aby był zadowolony nie tylko z zakupionego towaru, ale i z obsługi sklepu. Jak więc podzielić klientów na grupy? »

Planowanie strategii marketingowej sklepu internetowego – najważniejsze zasady i wskazówki

Aktualizacja: 17.11.2011

Proces planowania strategii sklepu internetowego tylko z pozoru wydaje się banalnym zadaniem. W praktyce zaś każdy etap jest równie ważny i tworzy z pozostałymi elementami spójną całość. Tak jak w wielkiej maszynie, jeden niepotrzebny lub wadliwy komponent hamuje działanie, doprowadza do awarii i katastrofy. Jakie znaczenie ma strategia sklepu internetowego? »

Jak e-sklep może obniżyć koszty wysyłki?

Aktualizacja: 17.11.2011

Małe firmy prowadzące sklepy internetowe często doświadczają wysokich stawek za usługi ze strony firm kurierskich. Czy z takim problemem mogą sobie poradzić? »

Jak założyć e-sklep? - marża

Aktualizacja: 17.11.2011

Prowadząc sklep internetowy, podobnie jak każdą działalność gospodarczą naszym głównym celem jest wypracowanie możliwie jak największego zysku. Oczywiście w zależności od charakteru prowadzonej działalności tj. produkcyjnej, handlowej, czy usługowej droga prowadząca do tego celu może być odmienna. I tak na przykład prowadząc e-sklep (działalność handlowa) główne źródło zysku stanowi marża od sprzedawanych produktów. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dominika Kłosińska-Pyka

Aplikantka radcowska w OIRP w Łodzi

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »