| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Tematy > biuro

Temat: biuro

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu biuro. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące biuro.

Kto powinien przygotować protokół?

Aktualizacja: 03.11.2011

Podstawowym celem spisywania protokołu obrad, jest oddanie ich wiernego zapisu. Dobry protokół powinien być krótki i przejrzysty, tak, aby osoba go czytająca w jak najkrótszym czasie mogła zapoznać się z przebiegiem zebrania. »

Jakie są metody protokołowania?

Aktualizacja: 03.11.2011

Jednym z podstawowych obowiązków sekretarki jest protokołowanie obrad. Protokół przez nią sporządzony powinien być krótką syntezą tego, co działo się na zebraniu. W zależności od tego, w jaką formę przybrało prowadzone spotkanie, protokoły będą różnić się między sobą. »

Czy sekretarka może zabrać głos w dyskusji?

Aktualizacja: 03.11.2011

Wbrew pozorom, podczas zebrań, sekretarka albo asystentka w hierarchii uczestników spotkania znajdują się zaraz po prowadzącym zebranie. Ich rola jest nieoceniona, choć wielu o tym zapomina i traktuje te osoby przedmiotowo, często jak wyposażenie sali. A przecież, asystują aktywnie swoim szefom, nie mówiąc już o doradztwie w sprawach organizacyjnych, czy formalnych. »

Rola sekretarki podczas zebrań

Aktualizacja: 03.11.2011

Sekretarka ciągle jeszcze kojarzy się z „panią Krysią”, która przed gabinetem szefa pije kawę i plotkuje z koleżankami. Jej rola sprowadza się do niedopuszczania interesantów i „ochrona” przełożonego. Raczej nikt nie spodziewa się, że taka osoba mogłaby wnieść jakikolwiek merytoryczny wkład w jakąkolwiek dyskusję. »

Warsztaty i kursy jako forma zebrań

Aktualizacja: 03.11.2011

Bardzo popularną formą zebrania są znane wszystkim szkolenia. Każdy z nas, przynajmniej raz w życiu brał w nich udział. Jeśli nie chcemy by były one nudne i nie przypominały przydługiego wykładu, można zastosować kilka sztuczek. »

Odprawa jako jedna z form prowadzenia zebrań

Aktualizacja: 03.11.2011

Zwołanie zebrania wiąże się z założeniem, że ma ono czemuś służyć, że dzięki niemu ma być osiągnięty jakiś cel. W zależności od tego, co konkretnie chcemy osiągnąć może przybrać ono jedną z kilku form. »

Jak nie dopuścić do zakłócenia obrad?

Aktualizacja: 03.11.2011

Zorganizowanie zebrania nie jest łatwe. Nawet gdy zatroszczyliśmy się o wszystkie szczegóły organizacyjne oraz o wygodę uczestników, nie oznacza to, że spotkanie będzie przebiegać bez zakłóceń. Trzeba jeszcze właściwie poprowadzić obrady. »

Techniczne przygotowanie zebrania

Aktualizacja: 03.11.2011

Każdemu z nas zapewne zdarzyło się brać udział w zebraniu, po wyjściu z którego czuliśmy się przybici, sfrustrowani. Powodem niezadowolenia nie zawsze był poziom merytoryczny, czy temat spotkania. Często winę za to ponosiły zaniedbania od strony technicznej. »

Jak zorganizować udane zebranie?

Aktualizacja: 03.11.2011

Prócz wyboru formy, w jakiej ma być prowadzone zebranie, trzeba też zadbać o pewne szczegóły organizacyjne, które sprawią, że uczestnicy zebrania nie będą kręcić się na swoich miejscach marząc o ucieczce z sali. Sprawna organizacja jest najprostszą drogą do zapewnienia komfortu osobom uczestniczącym w spotkaniu, a tym samym do szybkiego i sprawnego jego przeprowadzenia. Wystarczy tylko pamiętać o pewnych kwestiach. »

Konflikt częścią życia biznesowego

Aktualizacja: 28.10.2011

Konflikt - zło konieczne? Odpowiem krótko. Jedno jest pewne, konflikt jest immanentną częścią życia każdej organizacji, w tym także tej biznesowej. »

Miary oceny sytuacji majątkowej – wskaźniki rotacji zapasu magazynowego

Aktualizacja: 22.07.2014

Wskaźnik rotacji zapasu magazynowego (Rd), umożliwia określenie ile dni potrzeba, aby nastąpiła całkowita wymiana towaru w magazynie. »

Rola sekretarki podczas wizyty gości w firmie

Aktualizacja: 03.11.2011

Spotkania biznesowe są na porządku dziennym w każdej firmie. Warto jest zatem wiedzieć jak odpowiednio przygotować biuro do wizyty gości. »

Asystentka też ma szansę na awans

Aktualizacja: 03.11.2011

Jeśli jesteś asystentką prezesa, to drogę do awansu masz otwartą. Asystentce jest łatwiej niż sekretarce objąć wyższe stanowisko w strukturze firmy. »

Niezgodność formatów dokumentów

Aktualizacja: 03.11.2011

Jeśli nie wiesz jeszcze na czym polega niezgodność formatów dokumentów, koniecznie prześledź poniższą instrukcję obsługi. Szybko się dowiesz na czym może ona polegać. »

Zapisywanie dokumentu w formacie innym niż domyślny

Aktualizacja: 03.11.2011

Jeśli planujesz przesłać dokument osobie, która korzysta z innego oprogramowania niż ty, koniecznie zapisz go formacie innym niż domyślny. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Regulska-Cieślak

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »