| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

31 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych.
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? 
Jak być o krok przed konkurencją? 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 
31 stycznia w Warszawie 
Wstęp wolny,  wymagana rejestracja ->>
 

Tematyka konferencji:

  •  Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  •  Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  •  Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  •  Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  •  Wdrożenie i integracja systemu CRM
  •  CRM w modelu cloud computing
  •  Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  •  Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  •  Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  •  Aplikacje sprzedażowe
  •  Skuteczna komunikacja
  •  Analiza danych klienta
  •  CRM, a zarządzanie wiedzą

Do udziału zapraszamy: przedstawicieli Zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami:(Marketingu, Sprzedaży, Handlowymi, IT, BOK), osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie, osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie. 

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Czas trwania: 9.30 – 14.30

Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel. + 48 531 375 811
katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl

reklama

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia
Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia

CIT 2018. Komentarz299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Roland Szymczykiewicz

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK