| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 

31 stycznia w Warszawie odbędzie się konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" organizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych.
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? 
Jak być o krok przed konkurencją? 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
"Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" 
31 stycznia w Warszawie 
Wstęp wolny,  wymagana rejestracja ->>
 

Tematyka konferencji:

  •  Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  •  Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  •  Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  •  Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  •  Wdrożenie i integracja systemu CRM
  •  CRM w modelu cloud computing
  •  Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  •  Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  •  Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  •  Aplikacje sprzedażowe
  •  Skuteczna komunikacja
  •  Analiza danych klienta
  •  CRM, a zarządzanie wiedzą

Do udziału zapraszamy: przedstawicieli Zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami:(Marketingu, Sprzedaży, Handlowymi, IT, BOK), osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie, osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie. 

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Czas trwania: 9.30 – 14.30

Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel. + 48 531 375 811
katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl

reklama

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia
Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" /Fot. Fotolia

Polish your HR English 2 Angielski (nie) tylko dla HR –owca49.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Małgorzata Małecka

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK