REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"

Szkolenie
Szkolenie "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna"
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do udziału w szkoleniu "The Challenger sale - sprzedaż prowokacyjna", które odbędzie się 22 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl.

Dlaczego warto?

REKLAMA

Bo w ten sposób jeszcze niewiele osób sprzedaje, jest to rewolucja w sprzedaży. Ci co już dziś wprowadzą tą metodę w życie przez najbliższe 2-3 lata będą czerpać z tego zyski. Ci co się tym zainteresują później, będą już kolejnymi, a jak wiadomo tylko pierwsi zarabiają najwięcej.

Dla kogo?

Dla tych, którzy sprzedają swoje produkty i zależy im na długotrwałych sukcesach.
Dla tych, którzy w sprzedaży napotykają na mur milczenia ze strony Klientów.
Dla tych, którzy chcą mieć więcej zadowolonych Klientów, a także dla tych, którzy dopiero planują zająć się sprzedażą.

Jak?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Szkolenie pomaga wypracować indywidualne warunki sprzedażowe w oparciu o siłę wartości sprzedawcy.

Efekt

Zadowolony Klient do nas wraca, sam dzwoni, a jak nas widzi to mówi "O dzień dobry, cieszę się że Pana/Panią widzę".
I Klient i Sprzedawca są zadowoleni, a ich kontakt jest obopólnie korzystny.

Kiedy:

22 kwietnia

Gdzie:

JM HOTEL, Warszawa, Grzybowska 45

Za ile?

Bilety dostępne od 290 złotych
Kup: http://szkolenia.ppiu.pl/

Co będzie?

To będą warsztaty składające się z kilku sesji:

Sesja 1

- stworzenie unikatowego, indywidualnego obrazu marki osobistej „personal branding" dla każdego z uczestników
- doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy - jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.

Sesja 2

"KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
- TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z Klientem.
- TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną Klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.

Sesja 3

MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.

Sesja 4

MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia Klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?

Kto?

Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching. Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.

Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem książki: "Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale".

oraz

Marcin Juchniewicz,
Psycholog, mówca motywacyjny, trener coach, Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik - eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zespołowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.

Kup bilet:  
http://szkolenia.ppiu.pl/

Bilet General możesz mieć za DARMO otwierając za naszą pomocą konto firmowe w mBanku.
Zainteresowany. Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl odpowiemy jak to zrobić.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    REKLAMA

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    REKLAMA

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    REKLAMA