| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Na jeden dzień Katowice stały się stolicą polskiego e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą zakończonych właśnie targów E-meeting, które mają szansę stać się największym tego typu wydarzeniem w kraju. Targi zorganizowane zostały przez EIA Polska pod platynowym patronatem Poczty Polskiej, patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej oraz naszej redakcji.

„Czekaliśmy na dużą imprezę dla branży e-commerce”

Wydarzenie przyciągnęło przedsiębiorców związanych z handlem elektronicznym i technologiami mobilnymi. Łącznie zarejestrowało się ponad 1000 osób, co pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wydarzenia w tej branży (targi odbywały się przecież po raz pierwszy). - Czekaliśmy na dużą imprezę targową przeznaczoną dla branży e-commerce w tej części Polski. Co ważne, wydarzenie stworzyło nam możliwość znalezienia nowych partnerów i klientów nie tylko w samych Katowicach, ale i w obrębie GOP – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Jak konsumenci szukają i kupują w Internecie?

Mimo że E-meeting to rasowe targi, w czasie których liczyła się możliwość nawiązania nowych kontaktów, to nie zabrakło także imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Szkoła e-Commerce Polska czy pokaz polskiej drukarki 3D produkowanej przez firmę 3D Gence, planującej budowę fabryki w Dolinie Krzemowej w USA.

„Liczba i jakość kontaktów przerosła nasze oczekiwania”

Co o Targach mówią wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość nawiązanych kontaktów z branży e-commerce. - Jesteśmy zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Wiedzieliśmy, że to pierwsza edycja, niemniej liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania - była zdecydowanie większa niż na innych tego typu targach, gdzie liczba osób odwiedzających nasze stoisko była duża, jednak nie przełożyła się na finalizację umów - mówi Piotr Owczarek, CEO Paymento, firmy dostarczającej terminale płatnicze i oferującej płatności online.

Jako że wydarzenie miało charakter typowo targowy, przyciągnęło głównie przedstawicieli e-sklepów. - Targi e-commerce i m-commerce to wydarzenie samo w sobie wyjątkowe, a dodatkowe połączenie stoisk firmowych i Szkoły e-Commerce Polska było gratką dla najbardziej wymagających uczestników. Największą wartością targów okazała się oczywiście możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką stanowią e-sklepy. Cieszyły nas liczne odwiedziny przy stoisku e-Izby oraz tak duże zainteresowanie członkostwem i programem Szkoły e-Commerce Polska. Już teraz możemy potwierdzić obecność e-Izby w następnej edycji wydarzenia – mówi o E-meeting Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Izby Gospodarki Elektronicznej.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Jagoda Szymańska

projektant wnętrz, INNE MEBLE

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »