| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Na jeden dzień Katowice stały się stolicą polskiego e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą zakończonych właśnie targów E-meeting, które mają szansę stać się największym tego typu wydarzeniem w kraju. Targi zorganizowane zostały przez EIA Polska pod platynowym patronatem Poczty Polskiej, patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej oraz naszej redakcji.

„Czekaliśmy na dużą imprezę dla branży e-commerce”

Wydarzenie przyciągnęło przedsiębiorców związanych z handlem elektronicznym i technologiami mobilnymi. Łącznie zarejestrowało się ponad 1000 osób, co pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wydarzenia w tej branży (targi odbywały się przecież po raz pierwszy). - Czekaliśmy na dużą imprezę targową przeznaczoną dla branży e-commerce w tej części Polski. Co ważne, wydarzenie stworzyło nam możliwość znalezienia nowych partnerów i klientów nie tylko w samych Katowicach, ale i w obrębie GOP – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Jak konsumenci szukają i kupują w Internecie?

Mimo że E-meeting to rasowe targi, w czasie których liczyła się możliwość nawiązania nowych kontaktów, to nie zabrakło także imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Szkoła e-Commerce Polska czy pokaz polskiej drukarki 3D produkowanej przez firmę 3D Gence, planującej budowę fabryki w Dolinie Krzemowej w USA.

„Liczba i jakość kontaktów przerosła nasze oczekiwania”

Co o Targach mówią wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość nawiązanych kontaktów z branży e-commerce. - Jesteśmy zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Wiedzieliśmy, że to pierwsza edycja, niemniej liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania - była zdecydowanie większa niż na innych tego typu targach, gdzie liczba osób odwiedzających nasze stoisko była duża, jednak nie przełożyła się na finalizację umów - mówi Piotr Owczarek, CEO Paymento, firmy dostarczającej terminale płatnicze i oferującej płatności online.

Jako że wydarzenie miało charakter typowo targowy, przyciągnęło głównie przedstawicieli e-sklepów. - Targi e-commerce i m-commerce to wydarzenie samo w sobie wyjątkowe, a dodatkowe połączenie stoisk firmowych i Szkoły e-Commerce Polska było gratką dla najbardziej wymagających uczestników. Największą wartością targów okazała się oczywiście możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką stanowią e-sklepy. Cieszyły nas liczne odwiedziny przy stoisku e-Izby oraz tak duże zainteresowanie członkostwem i programem Szkoły e-Commerce Polska. Już teraz możemy potwierdzić obecność e-Izby w następnej edycji wydarzenia – mówi o E-meeting Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Izby Gospodarki Elektronicznej.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA

Założony w 1919 roku Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA (The Chartered Institute of Management Accountants) jest czołową i jednocześnie największą organizacją zrzeszającą specjalistów z dziedziny rachunkowości zarządczej, liczącą ponad 227 000 członków i studentów w 179 krajach.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »