REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

REKLAMA

23 kwietnia w Rzeszowie rozpoczęło się wydarzenie o najdłuższej tradycji w branży – Kongres Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku dyskusje skoncentrowane są na temacie relacji z mediami, dlatego wśród zaproszonych gości znaleźli się również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych. Jest to już 15 konferencja z cyklu branżowych spotkań.

Eksperci branży public relations, znane osoby ze świata mediów oraz merytoryka na najwyższym poziomie – tak prezentuje się tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który dzisiaj rozpoczął się w Rzeszowie. Uczestnicy spotkania przez dwa dni dyskutować będą o najlepszych kampaniach, trendach i wyzwaniach oraz o tym, co wymaga poprawy w praktyce polskiego PR-u. – Relacje z mediami mogą być skutecznym sposobem na budowanie wizerunku firmy. Jednak tylko wtedy, gdy są rozsądnie prowadzone i według zasad, którymi kierują się dziennikarze. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie i pojawiają się nowe technologie usprawniające prace piarowców, to pewne standardy działania pozostają niezmienne – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes Exacto Sp. z o.o. Które praktyki stosować w relacjach z dziennikarzami, a czego należy się wystrzegać? Jak sprawić, aby współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron? Prawdopodobnie odpowiedzi na te pytania padną podczas spotkania w Rzeszowie.

REKLAMA

Dialog na linii piarowiec-dziennikarz

Media relations to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi budowania wizerunku. Niestety te działania przysparzają praktykom PR-u wielu trudności. Słabo oceniają je również dziennikarze, którzy skarżą się między innymi na słabą jakość materiałów, częste telefony i wysyłanie informacji na oślep. Nie zawsze zadowoleni z efektów są także klienci. Podczas Kongresu Grzegorz Miecugow, dziennikarz i wydawca TVN24, Maciej Orłoś, dziennikarz TVP oraz Tomasz Machała, redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl podpowiedzą, jak współpracować z mediami, jak tworzyć dobry content, a także co zrobić, aby dobrze zaprezentować się podczas wystąpień przed kamerami. – Spróbujemy skonfrontować opinię na temat postrzegania pracy piarowców przez przedstawicieli mediów, a jedocześnie zweryfikować je z oczekiwaniami klientów – dodaje dr Dariusz Tworzydło.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Teoria poparta praktyką

Rozwój social media, pojawienie się rozwiązań technologicznych wspierających kontakty z dziennikarzami to zagadnienia, do których z pewnością nawiązywać będą zaproszeni goście – najpierw podczas kilku bloków prelekcji, a drugiego dnia w trakcie praktycznych warsztatów. Lista prelegentów to 30 nazwisk, wśród których są przedstawiciele agencji piarowych i interaktywnych, instytucji naukowych i badawczych oraz oczywiście mediów. Podczas Kongresu wystąpią m.in.: Marcin BOCHENEK, Dyrektor Projektów Strategicznych NASK, Arkadiusz MIERZWA, Dyrektor ds. Komunikacji i Public Relations nc+, Joanna MALINOWSKA-PARZYDŁO, CEO Personal Brand Institute, Adam ŁASZYN, Pezes Zarządu Alert Media Communications, Aleksandra ZARYCHTA-KUZALSKA, Brand PR Manager Kompani Piwowarskiej, Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion, Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Solutions, dr Krystian DUDEK, Prezes Zarządu PSPR, Właściciel Instytutu PUBLICO. Pierwszego dnia wybrane prelekcje będą transmitowane online na portalu Newsline.pl.

Organizatorami Kongresu są firmy Newsline  Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., zaś głównymi partnerami Województwo Podkarpackie, Miasto Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, a także Związek Firm Public Relations. Sponsorem głównym jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Kontakt dla mediów

dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu

e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA