| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.

Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.

Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna telewindykacja", które odbędzie się 7 października 2014 r. w Warszawie.

Idea szkolenia:

Skuteczne odzyskiwanie należności od kluczowych kontrahentów tak, aby kontynuować współpracę,  jest umiejętnością wykorzystywania narzędzi windykacyjnych w sposób przemyślany i optymalny. Niezbędna jest do tego wiedza o dłużniku a także znajomość zasad konstruktywnego porozumiewania się, zasad negocjacji jako reguł postępowania w sytuacjach rodzących konflikty. Używane narzędzia powinny być częścią optymalnej procedury.

Zobacz również: Szkolenia i rozwój

Cel szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

WIEDZA

Zna:

  •     Reguły postepowania windykacyjnego i strategię czynności windykacyjnych
  •     Podstawy dobrego kontaktu
  •     Zasady negocjacji
  •     Techniki wywierania wpływu

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi:

  •     Rozpoznawać typ dłużnika i adekwatnie reagować
  •     Reagować na wymówki dłużnika
  •     Stosować telefoniczny kontakt jako element procedury .
  •     Stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
  •     Skutecznie przeprowadzić telefoniczną rozmowę windykacyjną
  •     Stosować reguły wywierania wpływu
  •     Stosować techniki negocjacyjne

POSTAWY

  •     Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji
  •     Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta
  •     Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej
  •     Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Polecamy serwis: Windykacja

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do działów windykacji, księgowości, przedstawicieli handlowych i tych, którzy chcą wprowadzić procedurę zarządzania należnościami oraz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.

Korzyści dla uczestnika:

  • Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji.
  • Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta.
  • Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej.
  • Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Korzyści dla pracodawcy:

Ograniczenie kosztów udzielanego kredytu kupieckiego; poprawa płynności finansowej; poprawa jakości współpracy z kontrahentami i wizerunku firmy.

Więcej informacji, program oraz formularz zgłoszeniowy >>>

Porozmawiaj o tym na FORUM

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kłosowski

Prawnik, doradca podatkowy w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »