| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Zarządzanie > Szkolenia > Oferty szkoleń > Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.

Szkolenie "Skuteczna telewindykacja" - 7 października 2014 r.

Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna telewindykacja", które odbędzie się 7 października 2014 r. w Warszawie.

Idea szkolenia:

Skuteczne odzyskiwanie należności od kluczowych kontrahentów tak, aby kontynuować współpracę,  jest umiejętnością wykorzystywania narzędzi windykacyjnych w sposób przemyślany i optymalny. Niezbędna jest do tego wiedza o dłużniku a także znajomość zasad konstruktywnego porozumiewania się, zasad negocjacji jako reguł postępowania w sytuacjach rodzących konflikty. Używane narzędzia powinny być częścią optymalnej procedury.

Zobacz również: Szkolenia i rozwój

Cel szkolenia:

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

WIEDZA

Zna:

  •     Reguły postepowania windykacyjnego i strategię czynności windykacyjnych
  •     Podstawy dobrego kontaktu
  •     Zasady negocjacji
  •     Techniki wywierania wpływu

UMIEJĘTNOŚCI

Potrafi:

  •     Rozpoznawać typ dłużnika i adekwatnie reagować
  •     Reagować na wymówki dłużnika
  •     Stosować telefoniczny kontakt jako element procedury .
  •     Stosować sformułowania perswazyjno – psychologiczne w kontaktach z kontrahentem uwzględniające specyfikę relacji
  •     Skutecznie przeprowadzić telefoniczną rozmowę windykacyjną
  •     Stosować reguły wywierania wpływu
  •     Stosować techniki negocjacyjne

POSTAWY

  •     Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji
  •     Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta
  •     Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej
  •     Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Polecamy serwis: Windykacja

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do działów windykacji, księgowości, przedstawicieli handlowych i tych, którzy chcą wprowadzić procedurę zarządzania należnościami oraz doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.

Korzyści dla uczestnika:

  • Podwyższenie psychologicznego komfortu pracy i wzrost motywacji.
  • Wzrost pewności siebie pracownika w warunkach oporu kontrahenta.
  • Radzenie sobie ze stresem w sytuacji konfliktowej.
  • Wzrost efektywności zawodowej i wytworzenie przewagi konkurencyjnej w stosunku do innych podmiotów-wierzycieli

Korzyści dla pracodawcy:

Ograniczenie kosztów udzielanego kredytu kupieckiego; poprawa płynności finansowej; poprawa jakości współpracy z kontrahentami i wizerunku firmy.

Więcej informacji, program oraz formularz zgłoszeniowy >>>

Porozmawiaj o tym na FORUM

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Zbigniew Tankielun

Detektyw

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »