REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bezpłatne szkolenie „IFS Applications dla firm serwisowych” - 10 października 2014 r.

Biznes, internet, szkoleni / fot. Fotolia
Biznes, internet, szkoleni / fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Serwis decyzje- IT.pl zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu on-line „IFS Applications dla firm serwisowych”, które odbędzie się 10 października 2014 r. Patronat medialny nad szkoleniem objął portal Infor.pl

Planowanie zadań w organizacji rozproszonej, gdzie harmonogram pracy załogi składa się w znacznej mierze z czasu podróży, jest złożonym i żmudnym zadaniem dla dyspozytora, odpowiedzialnego za przydział zadań w taki sposób, aby minimalizować koszty podróży przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego standardu czasów realizacji usług, jak również przy zapewnieniu spełnienia wszystkich istotnych wymagań – m.in. uprawnień, umiejętności, dostępności części zamiennych czy oprzyrządowania, pojemności środka transportu itp.

REKLAMA

Harmonogramowanie serwisu jest również dużym wyzwaniem informatycznym z uwagi na ogromną złożoność obliczeniową, zaś utworzony harmonogram szybko ulega degradacji na skutek zmian i nieprzewidzianych zdarzeń.

 Oprogramowanie oferowane przez firmę IFS rozwiązuje zagadnienie optymalizacji harmonogramu prac serwisowych w czasie rzeczywistym, nieustannie reagując na zmiany, które pojawiają się w ciągu dnia pracy.

REKLAMA

 Budowa optymalnego harmonogramu daje wymierne korzyści biznesowe: skrócenie czasu podróży, co przekłada się zarówno na niższe koszty, jak też większą ilość zadań realizowanych w ciągu dnia Rośnie też satysfakcja i lojalność klientów.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

 Kluczowym elementem środowiska IT dla firm serwisowych jest również aplikacja mobilna, która zostanie zaprezentowana na przykładzie rozwiązania dla serwisu urządzeń i infrastruktury. Rozwiązanie to współpracuje ze zintegrowanym systemem wspomagającym zarządzanie IFS Applications, który jest konfigurowalną, jednorodną platformą zarządczą, wspierającą zarówno krytyczne procesy biznesowe – w szczególności procesy zarządzania serwisem – jak i szereg procesów wspierających i komplementarnych: finanse, księgowość, kadry, płace, obieg dokumentów i in.

Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianego segmentu firm zarządzających pracownikami mobilnymi. Grupa ta obejmuje zarówno firmy eksploatujące własną infrastrukturę, firmy prowadzące serwis sprzedanych urządzeń (własnych bądź innych producentów), jak również firmy, realizujące usługi w terenie (rzeczoznawcy, windykatorzy, przedstawiciele handlowi itp.).


Agenda:

  • Prezentacja na żywym systemie rozwiązania do optymalizacji harmonogramu prac w terenie
  • Omówienie funkcjonalności rozwiązania mobilnego na przykładzie serwisu urządzeń
  • Podsumowanie

Termin:

10 października 2014 roku, początek o godz. 10.00 – zakończenie o godz. 11:00 (po zakończeniu webinarium, jeszcze przez pół godziny będzie można zadawać pytania prowadzącemu)


Prowadzący:

REKLAMA

Bartłomiej Denkowski, PreSales Manager IFS Poland Sp. z o.o. Bartłomiej Denkowski od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant, a następnie kierownik projektów, uczestniczył w licznych wdrożeniach obejmujących procesy logistyczne i dystrybucyjne.

Obecnie pracuje na stanowisku PreSales Manager i jest odpowiedzialny za opracowywanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. W roku 2001 uzyskał certyfikat APICS-CPIM. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Uczestnictwo:

Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.


Organizatorzy:

Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową przedsiębiorstwa (Enterprise Service Management; ESM).

Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej podstawowej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS). Firma IFS obsługuje ponad 2200 klientów na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez swoich partnerów w ponad 60 krajach.

 

decyzje-IT.pl to specjalistyczny, internetowy serwis branży IT stanowiący centrum wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu (m.in. systemów klasy BI i Controlling, BPM, CRM, ERP, Finanse i księgowość, MES, APS, SCM, PLM). Celem serwisu jest kompleksowe wsparcie menedżerów w wyborze integrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej i specjalistów przedsiębiorstw różnych branż planujących, nadzorujących lub realizujących inwestycje IT.

Kontakt z organizatorem: Serwis decyzje-it.pl, redakcja@decyzje-it.pl, tel. +48 618653515

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Wskaźnik koniunktury GUS. Gastronomia i zakwaterowanie z największym wzrostem

    Zakwaterowanie i gastronomia znalazły się wśród branż, w których notowany był do tej pory dodatni wskaźnik koniunktury (informacja i komunikacja oraz finanse i ubezpieczenia).

    Troska i zrozumienie w kontakcie z pacjentami – klucz do profesjonalnej opieki zdrowotnej

    Empatia jest kluczowa w relacjach między personelem medycznym a pacjentami, będąc nieodzownym fundamentem wysokiej jakości opieki zdrowotnej. W obecnych czasach, gdy pacjenci mają coraz większe oczekiwania, a zmiany w medycynie są nieustanne, zdolność do empatii wyróżnia się jako jeden z głównych czynników wpływających na poziom świadczonych usług. Nawet w czasach, gdy technologie medyczne rozwijają się dynamicznie, to właśnie empatyczny kontakt między pacjentem a personelem zdrowotnym ma zasadnicze znaczenie. Umiejętność wczucia się w położenie innej osoby jest kluczowa, tworząc solidną podstawę dla profesjonalnej i skutecznej opieki nad pacjentami.

    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    REKLAMA

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    REKLAMA

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA